Gå til innhold

"Kæm har ikke opplevd en 16-åring i senga....?"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest indiangranny
Skrevet

Hei :D

Vi får skylde på at det er likestilling der også :hoho:

Skrevet

Har spurt før hva det er med denne gå-til-sengs-med-en-kjendis-for-et-knull-mentaliteten... Men fikk ikke noe svar her.... Dersom noen kan forklare det hadde det vært supert, for der er jeg ikke på nett...

*venter også i spenning* ....

Gjest Poirot
Skrevet

Tror ikke alle er sånn

men golddiggere finnes over alt. Var på et utested i oslo en gang, kronprinsen (før MM var inne i bildet) var også der. Har en meget målbevisst pen venninde som vet hva hun vil. :sjarmor:

Krompen stod slik at man måtte gå forbi ham til toalettet. GUUUD så mange ganger min venninde måtte på do den kvelden. Gjerne stoppe og le litt og sin noe helt fjåsete akkurat når hun stod inntil han osv. Jeg ble helt flau jeg! :oops:

Tror faktisk mange jenter gjerne ligger med kjentfolk, for å kunne sole seg i glansen av dem og deres miljø. Ihvertfall her i Oslo hvor det er tilgang på "slikt fintfolk" :kul:

Skrevet

Er det noen som blir imponert over dem som blir brukt til billige knull av kjentfolk da? Forstår ikke dette jeg... :-?

Gjest gjest1
Skrevet
Er det noen som blir imponert over dem som blir brukt til billige knull av kjentfolk da? Forstår ikke dette jeg...  :-?

Det har jeg også lurt på.

Ser ikke for meg så mange 16 åringer som vil skryte av å ha vært i senga til Martin Schanche...!?

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv lurer jeg kanskje mest på om noen tror det er spesielt statusbefengt å ha en runde i halmen med Martin Schanke... :ler:

Den mannen må i så fall være et klassisk eksempel på at bra biler drar bra damer... :o

Gjest Poirot
Skrevet

Ja, kanskje i noen kretser? tror det særlig gjelder yngre , men har hørt om flere eldre artister som ahr hivd ut middelaldrende damer fra rommet også.

Kjentfolk bringer litt glamour inn i livet til vanlige kjedelige..

Vet det selv, for jeg var venn med en utenlandsk artist en periode, og det var litt stat med vip-greier, backstage, gratis ting og tang osv. (NB: Vi ble kjent før jeg visste han var i band med en kjent artist. Navnet hans er ikke kejnt i det hele tatt, ikke utenfor musikerkreter ihvertfall. Så jeg var IKKE med ham av slik grunn!)

Gjest Poirot
Skrevet

Ja han Martin han Martin... :ler:

Apropos at menn skryter på seg sex:hoho: :hoho::hoho::sjarmor:

Skrevet

Jeg må komme med en innrømmelse...

Jeg har også hatt en 16-åring i senga.... og en gang bare hun og jeg...i et telt... :P

...riktignok var jeg 17, da... men likevel, det var stygt gjort... angrer som en hund i dag...

:hoho:

Skrevet

Overrasker det dere naar dere ser noen av miljoene rundt omkring - hjernedoede (forhaapentligvis midlertidig), tyggegummi-slafsende smaa-berter so er flasket opp paa "Glamour" og intriger?

Jeg er ikke sjokkert. Lei for at det er slik, men fremdeles ikke overrasket.

Å vaere "kjendis" er for meg kanskje heller frastoetende.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

En av vennene mine er en av norges mest omtalte mannlige pop-artister, og han har flere ganger fortalt meg om alle de triksene han støter på fra jenter som gjerne vil oppleve fjæringen i sengen hans. Slik han forteller det, så handler det egentlig sjeldent om bare 16-åringer. Cluet med dem er at de visstnok TROR det er noe de Må gjøre for å få oppmerksomhet hos fyren. Det er visstnok jentene i 30årsalderen som er værst.

*sukk* jeg skal bli pop-artist jeg også. Det har jeg bestemt meg for akkurat nå.

WildThing

"respect to the man in the icecream-van!"

Skrevet

Jeg har ikke speielt lyst på en kjedis jeg da. er kanskje unormal da? noen mennesker har noe ved seg som tenner meg, men kjedisstatus er ikke det for meg. det finnes da så mye annet spennende som kan tenne. men hvis man vil ons med kjediser så gjerne for meg, skal ikke stå i veien for noen jeg da.

Gjest sexysadie
Skrevet

Det må nesten være noe i det når Rune Rudberg har pult 1002 1003 ,,...ø :hoho::hoho:

Skrevet

Dere må ikke glemme at deres suksess avhenger helt og holdent hvem dere har som sexpartnere.

Frøken L ble jo verdensberømt for å sugd i det ovale kontor.

Blir litt dumt å nekte når bevisene ligger så klare.

Waco

..som stadig må gjenfortelle selvfølgligheter... sukk....

Skrevet

Dette er et merkelig syndrom... kan fortelle at en kar som Helge Hammerlow Berg, som var "TV-stjerne" for bortimot en mannsalder siden... og nå er noen og femti, fortsatt ordner seg unge damer på løpende bånd... :lol:

Skrevet

Aner ikke jeg......

kan det være barten hans som gjør jentene så ville???

fortell, jenter!!!

:ler:

Milo

Skrevet

Og waco klarer som vanlig å glede meg.

Ettersom min suksess i livet avhenger av hvem min sexpartner er, betyr det at jeg ikke trenger å pushe mere med dette skolearbeidet? For det begynner å gå meg litt på nervene, og jeg har en flott sexpartner 8)

Gjest Anonymous
Skrevet
Helge Hammerlow Berg' date=' [/quote']

:tunge1: æsj! :roll:

Skrevet

:o Nei dette skjønner jeg ikke...

Jeg går ihvertfall ikke til sengs med hvem som helst

bare pga kjendis statusen..

Har fått noen tilbud ja, men takket høflig nei... :ler:

Bortsett fra da jeg fikk en kåt "griskall" etter meg..

Nesten så han fikk gitaren sin trødd ned over hue sitt...

(Farlig på disse konsertene i trøndelag..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...