Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si at alle som har det travelt med å få barn ikke trenger å stresse.

Ungdomstiden kan også være kjekk å ha alene.

Jeg fikk en sønn da jeg var 20 år.

Jeg var ikke ferdig med utdannelsen min, og det å få barn gjorde det ikke nå særlig mye lettere.

Det blir alltids tid til barn. :)

Kristine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme har min mor sagt i alle år til meg og nå blir jeg snart 30 og har ennå ikke fått barn og min mor har nå begynt å mase på meg.

Ikke alltid like lett å planlegge, men nå skal jeg gifte meg og vi planlegger også å få barn. Får bare håpe at vi er så heldige at det er mulig for oss.

Skrevet

Jeg er 23 og vi skal også gifte oss til sommeren og planlegger barn til neste år. Har sluttet på p-pillen nå selv om vi egentlig har bestemt at vi skal vente til at vi er gift, men jeg har lyst å begynne i mai- juni. Vi bestemte oss for å få barn i fjor, så nå er jeg veldig klar for å få barn.

Jeg er enig at det nok er viktig å vente å prøve å kose seg i den situasjonen en er i. Jeg husker tiden får jeg fikk kjærest og følte at alle hadde kjærest utenom meg, og nå føles det nesten omvendt.

Det blir kanskje det samme med barn tenker jeg. Nå føles det som om alle får barn rundt oss blant våre venner, og når vi endelig får så vil det nok føles som vi er de eneste som har en liten.

Alle perioder i livet har sine lyse punkter, hvor mange skulle ikke av og til ønske de var barn som bodde hjemme og slapp å tenke på økonomien og slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...