Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #1 Del Skrevet 28. mars 2003 Dama har lyst å bli bundet på hender og føtter (i en X i senga) - og ha bind for øynene. Og at jeg da kan gjøre hva jeg vil med henne. Det gjør jeg mer enn gjerne, selv om jeg ikke tenner på denne formen for sex. Men vil altså, for å glede henne. Når jeg spør hva hun vil jeg da skal gjøre, sier hun at det må jeg selv finne ut av - det skal være en overraskelse for henne. Hun liker ikke smerte, så dette er vel egentlig ikke S/M. Så dere damer som liker slikt, hva skal jeg finne på tro? Skjønner jo alt det med slikking og k nulling både foran og bak - men det gjør vi jo ellers og... Hvilken overraskelser skal jeg finne på..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. mars 2003 #2 Del Skrevet 28. mars 2003 du trenger vel ikke finne opp kruttet heller... poenget er vel at 'alt det vanlige' blir ekstra spennende når man ikke har kontroll over det... antar jeg... (kan selvfølgelig ikke snakke for dama di, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. mars 2003 #3 Del Skrevet 28. mars 2003 Ta på henne. Over hele kroppen. Og vent leeenge før du nærmer deg sentrum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #4 Del Skrevet 28. mars 2003 Det gjør jeg mer enn gjerne, selv om jeg ikke tenner på denne formen for sex. Men vil altså, for å glede henne. Kjempefint utgangspunkt. Det er mye bedre å leke/forske seg fram enn å "tvinge seg til noe". Så lenge du ønsker å gjøre noe for at hun skal ha glede av det er sannsynligheten for at det skal bli vellykka stor. Når jeg spør hva hun vil jeg da skal gjøre, sier hun at det må jeg selv finne ut av - det skal være en overraskelse for henne. Hun vil ikke bare ligge stille og nyte, hun vil sannsynligvis også overraskes :-) Hun vil ikke vite hva du planlegger, men ønsker med hele seg at det skal bli en god opplevelse fysisk og psykisk. Det er ikke uten grunn at mange av oss som ofte eller av og til har SM-sex sier "Tving meg til det jeg ønsker aller mest" Ta deg all den tia du trenger, gjerne enda litt til. og følg godt med på reaksjonene hennes. Ikke spør om hun vil sånn eller slik, men gjør det. Gjør alt du har lyst til, og alt du vet hun liker. Det blir antakelig ekstra godt og spennende når hun ligger i X. Men som sagt: Følg med. Du skjønner det nok på henne om hun liker det du gjør eller ikke. Jeg synes du skal snakke med henne først og avtale koder, for eksempel rødt for "stopp", gult for "forsiktig/vent" og grønt for "MER". Sjøl om det er nytt for dere er det lurt å ha disse kodene. Det er nemlig ikke sikkert at et nei betyr nei når det kommer fra et lystent menneske som ligger budet i X Hun liker ikke smerte, så dette er vel egentlig ikke S/M. Vel.... Det er i hvert fall Bondage, men ikke bry deg om alle disse orda. Det viktigste er at dere er enige, at dere vet hva dere vil, at dere kommuniserer underveis, og at dere nyter hverandre. Det engelske "Safe, sane and consensual" oppsummerer reglene for SM og all annen sex i tre ord. Dumt de norske orda ikke dekker like godt... og du: jeg tror ikke et øyeblikk på at du "ikke tenner på denne formen for sex". Du tenner på henne og hennes nytelse ikke måten dere elsker på... Så lenge du ikke vemmes kan du tennes. For all del: Ikke gjør noe som byr deg imot, men vær åpen for hennes ønsker, lyster og ideer. Dersom dere kommer fram til at binding og andre SM-relaterte leker er noe for dere vil dere oppdage at dere liker det ene og ikke det andre. dere må finne deres egen måte, og aldri gå på akkord med dere sjøl. Resultatet blir sannsynligvis flere strenger å spille på. Noen sa forresten en gang: En fjær er et vel så godt middel for sadisten som en pisk. Du kan få my moro med enkle midler, og smerte trenger ikke være en del av det Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #5 Del Skrevet 28. mars 2003 *snip* og borte var dobbeltpostinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 28. mars 2003 #6 Del Skrevet 28. mars 2003 Som Ivanka sier trenger du ikke finne opp kruttet! Trikset i situasjonen du beskriver ligger i at hennes begrensninger gir deg mulighetene! Hun kan ikke kan se, og ikke bevege seg noe særlig. Det vil si at hun føler og hører (!) ekstra godt. Du kan jo starte med å bare sitte og se på henne en stund, la henne vente litt, det skaper spenning. Nå vet jo du best hva hun liker (forsiktig/røft/fort/sakte etc). Fjærlette berøringer (hva med å bruke nettop en fjær?) over hele kroppen (unntatt der) er en fin måte å begynne på. Isbit på brystene, lange kyss, slikk og massasje, varm pust; mulighetene er jo uendelige..... Skru på en vibrator (hvis du har en), hun gjenkjenner lyden, gleder seg til å kjenne, så kan du jo bare skru den av igjen, legge den til side, og slikke henne istedet..... og ellers alt dere vanligvis gjør. Uansett blir det anderledes når hun er bundet og ikke kan se.... Håper du kjenner henne godt nok til å kommunisere godt mens dere holder på! Ikke bind for stramt eller med knuter som kan være vanskelige å få opp -selv etter at de har blitt dratt i! Hvis du legger litt tid i grundig planlegging, blir det ekstra vellykket. Husk varmt i rommet! Kos dere! *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 28. mars 2003 #7 Del Skrevet 28. mars 2003 Leketøy er en fin ting, og massasje. Også er det selvsagt det beste at du binder henne uten at det er planlagt. At du bare bestemmer at "nå binder jeg deg" og bare gjør det uten å si noenting. Da får hun den følelsen av at du tar mkten fra henne. Som det sikkert er hun tenner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå