Marielle Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Litt intimt spørsmål fra meg; Hva skjer/skjedde med lysten på sex under svangerskapet for deres del? Jeg er tidlig i svangerskapet, og har ikke merket noen endring enda. Har lest mye om at man mister mye av lysten, og ville bare sjekke med dere om dette er riktig. (Håper det ikke er slik!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 Hei, er i uke 38-39 og sexlysten har aldri vært fraværende under svangerskapet. Tror det er veldig individuelt dette da det kan avhenge av hvordan du føler deg selv og hvordan kjæresten din uttrykker seg om de forandringene kroppen din gjennomgår. Hos oss er det faktisk kjæresten min som har vært litt engstelig når det gjelder sex nå på slutten. Han synes det er litt rart at babyen ligger der inni magen og at den kanskje beveger seg. Dette har likevel ikke gått utover sexlivet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Min lyst har heller ikke forsvunnet. Men kjæresten min er ikke så opplagt som før, og det syns jeg er trist. Jeg vet han syns jeg er fin, men han sier det blir litt "annerledes" akkurat nå. Ikke vet jeg hva det betyr, men det er ikke så mye jeg kan gjøre med det... frustrerende er det, hvertfall, og i alle bøkene står det om de stakkars forsømte ektemenn og kjærester som blir avvist av sine gravide koner. Det står ingenting om hvordan det føles andre veien- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Hallo Jeg eier ikke sexlyst jeg. En gang innimellom blir det da. Jeg føler at jeg kan ikke kreve alt for mye av mannen heller, selv om han er kjempesnill og forståelsesfull. Jeg vet ikke hva det skyldes, men det har kanskje sammenheng med at jeg ikke er i super form. Når arbeidsdagen er unnagjort er jeg helt skutt. Hestehoven (24+1) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 4. april 2002 #5 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har opplevd ganske laber sexlyst i perioder. Helt i begynnelsen var "knappen" skrudd helt av, tanken på sex falt meg ikke inn en gang, men det er kommet seg sånn litt etter litt. Det er verre med samboeren, han har visst "visnet" helt... Han mener også at det blir annerledes nå, men jeg klarer nå å overtale ham av og til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #6 Del Skrevet 4. april 2002 Hei, har bare lyst til å komme med et innspill. Det er sunt for barnet at mor har orgasmer under svangerskapet.... så stå på jenter - elsk i vei. Det kan bli noen utfordringer på stillinger etterhvert... flirer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 4. april 2002 #7 Del Skrevet 4. april 2002 Opplevde å bli fryktelig trett i 4-5 mnd. Da greide jeg ikke å yte stort. Men det gikk ikke på lysten, ville bare sove masse. Ellers var lysten på topp. Hadde også voldsomt behov for kroppskontakt og nærhet. Ikke bekymre deg for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Skrevet 5. april 2002 #8 Del Skrevet 5. april 2002 Hei. Den er den samme som før. Helt topp. Magen er kanskje litt i veien, men det går. Er 30 uker. Lysten har kanskje økt littegrann,har sex ofte. Bare sundt Klem Susan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2002 #9 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg har opplevd begge deler. Med førstemann hadde vi sex både sent og tidlig, men nå har vi faktisk hatt en "tørkeperiode" på 3 måneder!! Vet ikke hvorfor, lysten er bare totalt fraværende, men jeg syns det er fint med kos og tilfredsstiller gjerne mannen min på andre måter. Har imidlertid tenkt å pirre lysten mer når terminen nærmer seg for sæd inneholder prostaglandiner som kan hjelpe til å sette i gang fødselen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #10 Del Skrevet 8. april 2002 Er det ingen som har ulystne menn, da? Jeg er opplagt som aldri før, men hva hjelper det når mannen ikke vil? Ikke noe morsomt. Hilsen Symre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpiogirl Skrevet 10. april 2002 #11 Del Skrevet 10. april 2002 Lysten min er fravaerende. Jeg er enna tidlig inne i svangerskapet ( 6-7 uker ), men jeg merker at jeg er veldig troett og sa har jeg ikke morgenkvalme, men kveldskvalme.Jeg har ogsa en liten gutt som akkurat fylte 2 ar og ei lita jente som fyller ett ar denne maneden, sa det bidrar vel ogsa til at jeg bare tenker pa sengen nar kvelden naermer seg.. Men det er jo koselig a hoere at det ikke er alle som mister sexlysten....Sta pa, jeg oensker deg lykke til videre med svangerskapet (og sengekosen ). Hilsen Siw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå