Gjest indiangranny Skrevet 28. mars 2003 #1 Skrevet 28. mars 2003 Hei Dere :cry: Nå er jeg lei meg var på kontroll med øyet i går.Fikk greie på at jeg hadde sterk fremskreven gråstær,og at netthinna var ned igjen.Jeg må inn på oprasjonsbordet igjen og de hadde også funnet et hull i øyet. Nå er jeg lei leger og hele pakka synes jeg har fått nok nå på en stund.Glad gubbings støtter meg og han synes at jeg skal ta i mot tilbudet fra legene om en oprasjon,de skal feste netthinna med silikon .Jeg kommer vel til å ha øya på stilk her etter,og det ned gråstær det er jo vår og fugle slipp.Hadde håpet å slippe det på øyet da. En sutrene hilsen fra meg
Kristian (71) Skrevet 28. mars 2003 #2 Skrevet 28. mars 2003 Skjønner at du er deppa, og det har du lov til å være Indianlady Er ellers enig med gubben din, lykke til :D
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2003 #3 Skrevet 28. mars 2003 Syns ikke du er sutrete jeg! Selvfølgelig trist og leit å få dårlige beskjeder! Og det er godt å dele dem med noen. Men om de kan operere deg, så er vel det bra!? Men det er jo selv sagt aldri no' særlig med sykehus, operasjon osv osv... Sender deg en liten trøsteklem jeg, Indianlady! :D
Linemor Skrevet 28. mars 2003 #4 Skrevet 28. mars 2003 Fult lovelig og bli litt deppa Indianlady. men du sutrer ikke da, det er lov og bli nedfor og lei av sånne beskjeder. Selvom du er lei leger og sykehus og hele pakka er det nok lurest og ta den neste operasjonen. Skal opereres til mandagen jeg, gleder meg ikke jeg heller, blir litt lei. Men du skal se det kommer til og gå fint. Så lenge gir jeg deg en trøste klem.
Gjest Scampi Skrevet 28. mars 2003 #5 Skrevet 28. mars 2003 Skit og lort... Det er aldri gøy å plages - masse trøsteklemmer sendes fra meg til deg - det er fredag og helg, og da kan vi ikke annet gjøre enn å prøve å få humøret på plass igjen :D God helg!
Madison Skrevet 28. mars 2003 #6 Skrevet 28. mars 2003 *klem til Indianlady* sånt er kjedelig men ordner seg vet du, lykke til :D
Tusenfryd Skrevet 28. mars 2003 #7 Skrevet 28. mars 2003 Dette var trist, Indy - men du? Dette er du så tøff at du klarer. Gjør det du får beskjed om er lurt av legen, utnytt støtten fra din mann til det fulle, og gå på med krum hals - og flotte øyne til sommeren!
Gjest Diva Skrevet 28. mars 2003 #8 Skrevet 28. mars 2003 Uffe Det var trist å høre... Skjønner at du er deppa. Kan umulig være særlig festlig å få en slik beskjed. Men ta operasjonen og bruk den gode støtten fra din mann (og oss på KG ) og fatt mot Dette klarer du kjempebra! Masse klæmz, Diva : - )
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 #9 Skrevet 28. mars 2003 *sender mange klemmer, positive og varme tanker til deg* @
Gjest Mzfire Skrevet 28. mars 2003 #10 Skrevet 28. mars 2003 Det er helt naturlig å bli deppa for sånt. Det hadde de fleste blitt. Tenk ikke på det. Skulle ønske du hadde fått sleppe dette med øyet ditt. Du var jo på sykehuset sist for en stund siden også , husker jeg. Du har det ikke lett, men tenk når det hele er over. Da kan du bare slappe av og kose deg. Godt du har mannen din som passer på deg. Det trenger du. Ønsker deg lykke til med operasjonen Indianlady Mange klemmer fra Mzfire.
Skusla Skrevet 28. mars 2003 #11 Skrevet 28. mars 2003 Hei du ... Forstår godt du er lei deg og sinna... Det er aldri kjekt å måtte ligge på sykehuset.... Men du bør ta operasjonen, så kommer alt til å gå bra tenker jeg... Sender deg en goood klem og en trøstende rose som du kan ha med deg på sykehuset.... @ Stor klem fra Skusla
Maeve Skrevet 29. mars 2003 #12 Skrevet 29. mars 2003 Heia Vennen! 8) Du har lov til å deppe over en slik beskjed fra legen din! Men noen ganger må vi mennesker bare bruke KG til å lufte våre tanker og følelser og noen ganger får vi pepper og andre ganger igjen får vi støtte!! Jeg skal sende deg mange varme tanker og sende tekstmeldinger!! Ta denne operasjonen på nytt, og du vet at du har full støtte fra din mann, og oss her på KG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå