Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIPPI!!!! :D

Har vært på ultralyd idag. Det var en liten søt spire i maven min. Hjertet slo som bare det... :hjerter:

Begynte å grine når jeg så det. Den lille rørte også på seg til ære for mamman og pappan sin...

Nå skal jeg BARE glede meg videre...... Skal nyte bildet av den lille en stund fremover nå...

Glemte å si UL termin er 6 november (40+2), og idag er jeg 8+4......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt!!

Jeg har time på mandag (OMNIA) det koster litt da, men det er verdt det, klarer ikke å vente til uke 18 til å se det lille nurket..

Gleder meg kjempe masse!! :D

Jannicke

Skrevet

så gøøøøøy:) jeg fikk også se et ørlite hjerte banke for harde livet der inne i går på UL:) kjempespennende! og veeldig beroligende!

klemmer fra Iset 7+2

Skrevet

Nå ble jeg veldig glad på dine vegne, Iset! Fryktet nesten at jeg skulle være den eneste igjen i November-klubben snart.

Vi skal til UL neste mandag, og vi gleder oss masse. Vet du om det blir innvendig eller utvendig ultralyd når jeg da er 9+1 på vei? Er litt spent på dette, kan selvfølgelig mest tenke meg utvendig, men vil jo allikevel se mest mulig.

Jeg føler meg fremdeles ikke gravid, men er blitt litt plaget med kvalme de siste dagene. Ikke morgenkvalme, men mer utover dagen. Skjønner ikke helt dette, trodde ikke at kvalmen skulle komme så sent. Var helt sikker på at jeg hadde sluppet unna jeg, da! Men det ser ikke slik ut.

Lykke til videre Iset!

Skrevet

cathrine: (samme navn som meg hihi) det blir nok innvendig, men det er jo like greit, du får se det samme uansett:)

lykke til, og GLED DEG!!!!!!! :)

klem Iset 7+2

Skrevet

Hei Cathrine.

Jeg er nå igjen i november klubben jeg også da :D

Særlig etter ultralyden på fredag som var....

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoppe: Så flott Wit og Iset at alt viste bra på UL. Det er skikkelig stort å se nurket på UL bare vent noen uker når det har vokst seg ennå større. Helt ufattelig :wink:

30+1 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...