Livets datter Skrevet 28. mars 2003 #1 Skrevet 28. mars 2003 Min venninde og jeg har en diskusjon på gang. TRANSFORMERS 1) Robots in disguise eller 2) Robots in the skies Da jeg var liten trodde jeg det var alternativ 2, men er nå ganske sikker på at alternativ en er korrekt. Min venninde er ikke enig. Hun tviholder på "barndoms-teorien.
Iset Skrevet 28. mars 2003 #2 Skrevet 28. mars 2003 forloveden min er IHUGA tranformers-fan, han har hele serien på DVD han sier det er ROBOTS IN DISGUISE, ingen tvil om det. hør heller på han enn venninna di:) klem Iset
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #3 Skrevet 28. mars 2003 JEg er redd for at alternativ 1 er riktig, ja! Men fremmedspråk kan være vanskelig, noe flere tråder er inne på. Heter det for eksempel 1) Piece of cake 2) Peas of cake 3) Peace of cake 4) Piss off, cake ??
Livets datter Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2003 Kommer helt an på situasjon. Hvis man er på "slanker'n, ville jeg sagt alternativ 4. Men det mangler ett alternativ der, trøffel. Hvis en kake er ordenlig vond, ville alternativ 5 vært "piss-kak"
Livets datter Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2003 Kunne jo ha vært "TRANSFORMERS - Robots in disguise in the skies".
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #6 Skrevet 28. mars 2003 Men det mangler ett alternativ der' date= trøffel. Hvis en kake er ordenlig vond, ville alternativ 5 vært "piss-kak" Eller "pissed of cake" som det kanskje ville hett på samme fremmedspråk...
Catzy Skrevet 29. mars 2003 #7 Skrevet 29. mars 2003 Transformers = Robots in disguise De så jo ut som vanlige biler, og så transformerte de seg til roboter. Dvs, de gjemte jo den utenomjordiske robot-funksjonen i et bilskall. Altså disguised. Og det er i utgangspunktet "piece of cake", som i kakestykke. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå