Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 I går ble jeg spurt om kjolen min hadde strass på seg. Hva vil det egentlig si at kjolen har strass? Jeg trodde det var slike "diamant"-smykker og slike ting som var strass jeg? Er det virkelig noen brudekjoler som har slikt på seg? Skjønner dere hva som ble ment, eller er det bare meg som ikke er helt inni dette med brudekjoler og fagbegreper ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 Denne har strass på seg. http://raq.globaleffect.net/files/sallieb/...les/jasmine.jpg Ja, det er små steiner som er sydd litt rundt, og man får litt glitring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 På min kjole var det nok i utganspunktet strass.....bittesmå perler som var sydd tett i tett langs utringingen og sømmene i korsettet på livet....de var sikkert satt på for å skape ekstra glans, men jeg tok de av....jeg syntes det så simpelt og "jalla" ut.....litt av en jobb, men kjolen ble MYE finere, "renere" og mer elegant etterpå12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Så om mine kjole har sølvtråder i kjolen er ikke dette strass? At dette skal være så vanskelig, holder meg heller til uttrykket perlebroderier jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Perlebroderi er noe annet enn strass. Strass er jo disse "fake-diamantene". Sølvtråder er også noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 Takk diddi, for all hjelpen! Kjempesnilt, nå skjønner jeg iallfall hva som er hva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå