Gjest Scarlet Skrevet 28. mars 2003 #1 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har en drøm om å eie mitt eget flygel! Er det noen andre som deler denne drømmen med meg? Mange av mine venner som synes jeg er så rar som drømmer om det, men har man spilt piano i så mange år som jeg har og interesserer seg for det så er det på en annen side ikke så rart allikevel kanskje... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 28. mars 2003 #2 Del Skrevet 28. mars 2003 Et flygel er jo ok. Da ønsker du deg stort hus også kanskje, som du kan ha flygelet i? Jeg kunne arve et flygel men takket nei pga. plassmangel. Selv drømmer jeg ikke om noe spesielt annet enn et stort hus med plass til bøkene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 28. mars 2003 #3 Del Skrevet 28. mars 2003 Det er bra med drømmer. Kjenner forresten noen som kjenner noen som bare fikk et flygel av sin gamle tante eller onkel eller noe. Nå bruker de den til "pynt" i stua sier de.... Jeg mener dersom jeg hadde hatt et flygel i stua, hadde det ikke vært plass til noe særlig annet liksom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2003 #4 Del Skrevet 29. mars 2003 åja! Jeg skjønner deg! Jeg bodde i et nydelig kollektiv på beste vestkant en sommer, der var det et flygel i stuen. Et flygel er vakkert å se på, også er det nydelig å spille på... En gutt jeg kjente en gang, han var utrolig god til å spille piano..(sukk), sa at når han fikk mange penger, skulle han kjøpe seg et flygel også skulle han bygge et hus rundt flygelet! Hvis du kan spille piano og har glede av det, er det heeeeelt naturlig at du ønsker deg et flygel!! Så, begynn å spare penger du (jeg vil også ha flygel)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #5 Del Skrevet 31. mars 2003 Ja, ikke sant..da må man ha et stort hus også ;o) Der jeg bor nå er det ikke plass. Penger til å kjøpe meg noe flygel har jeg dog heller ikke, så det er vel bare som sagt en drøm :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 31. mars 2003 #6 Del Skrevet 31. mars 2003 Huff...jeg glemmer å logge meg på hele tiden! *glemsk* (Innlegget over er mitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå