Sandman Skrevet 28. mars 2003 #1 Skrevet 28. mars 2003 Jeg ble i går bedt om å dra til helvete av en annen KG-bruker. Noen som vet hvordan man tar seg dit, reisetiden, og evt noe om prisnivå, innkvartering osv på reisemålet? Har noen tips om interessante dagsutflukter i regionen? ...shoppingmuligheter? ....uteliv? Takknemlig for svar
chimp Skrevet 28. mars 2003 #2 Skrevet 28. mars 2003 Hell i Stjørdal kommune, Nord-Trøndelag du mener?????
Skusla Skrevet 28. mars 2003 #4 Skrevet 28. mars 2003 Jeg har vært der ett par ganger.. Det er sånn passe der... Servicen er helt på trynet, men det er billig å bo.. Man kan fyre i peisen døgnet rundt, mao stor tilgang på ved og varme Borgermesteren er en slem faen... Han gjør hva han kan for at dere IKKE skal trives.. Å han har mange "disipler" som finner på mye dritt.. Så pass opp! Det tar ca 27.5 timer å¨komme seg dit, alt ettersom transport. Noen transport måter tar myye kortere tid, men den er ikke å anbefale. Der er ganske dyrt, så ta med mange penger, men prøv å veksle de inn til helvetiske pund FØR dere reiser, det vil dere ha mye igjen for... ( valutaen er lav) Man kan da dagsturer til Helvetes porten.. Dette er en meget stor turistattraksjon. Fin tur Til De evige Pinsler.. Der må man være litt hardhudet for å reise, men definitivt verd en tur Ang shopping, har de mye høygafler, kapper, røde horn, løstenner, troika sjokolader, likører, og juggel. Det er en del billigere enn hjemme..MEN her får man poeng om man STJELER suvenirene.. Da blir den røde borgermesteren hoppende glad, og vil invitere deg på middag sammen med sin kone Helvetica.( meget snodig dame, men grei nok...) Utelivet er bra... Det er en del suring fra mannfolk som ikke vil være der, men uttpå kvelden tar stemningen seg opp og det blir ett heidundrandes liv. Du kan også leie guide om dette er interessant. Lykke til og ha en god reise.
Sandman Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2003 :o Vennligst skift avatar da Sandman ... ...jeg har jo nettopp byttet jo, Jinx! Vart du skræmt no? ...de fleste KG-brukere gjør seg "vakre".... siden jeg i RL til det kjedsommelige har fått høre hvor vakker jeg er, så har jeg kanskje akkumulert et sterkt behov om å få kommentarer om det motsatte.... ? ...kanskje jeg burde bestille time hos psykolog, og legge meg på en benk å fortelle om barndommen min?
Sandman Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2003 Skusla.... Takk for utførlig og grei info! Høres ut som et interessant sted... ...er det en overvekt av damer der??
Skusla Skrevet 28. mars 2003 #7 Skrevet 28. mars 2003 Vel, ja der er en del damer der nede.. Det må jeg innrømme og jeg møtte en del kjentfolk da jeg var der.. Men det er da koselig å møte folk man kjenner når man er på ferie... En del mannfolk er der jo, men det er stort flertall av damer..... Så du får det nok så kjekt så....
Gjest Embla s Skrevet 28. mars 2003 #8 Skrevet 28. mars 2003 ...kanskje jeg burde bestille time hos psykolog, og legge meg på en benk å fortelle om barndommen min? Jeg kan ta en Wisc-R test på deg hvis du vil, eller jeg kan analysere tegningene dine? Anamnese intervju med din mor? Psykoanalyse er for langtekkelig, men en kjapp adferdsmodifikasjon kan kanskje være tingen...
Sandman Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2003 Jeg kan ta en Wisc-R test på deg hvis du vil, eller jeg kan analysere tegningene dine? Anamnese intervju med din mor? Psykoanalyse er for langtekkelig, men en kjapp adferdsmodifikasjon kan kanskje være tingen... ...ke???
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #10 Skrevet 28. mars 2003 Foreslår en MMPI også, eller hva sier du Embla?
Jinx Skrevet 28. mars 2003 #11 Skrevet 28. mars 2003 ...jeg har jo nettopp byttet jo, Jinx! Vart du skræmt no? ...de fleste KG-brukere gjør seg "vakre".... siden jeg i RL til det kjedsommelige har fått høre hvor vakker jeg er, så har jeg kanskje akkumulert et sterkt behov om å få kommentarer om det motsatte.... ? ...kanskje jeg burde bestille time hos psykolog, og legge meg på en benk å fortelle om barndommen min? Ble ikke skremt, men blir skikkelig dårlig av den fyren der.. Ja jeg skjønner den teorien din, har jo sett deg bruke denne avataren før, og da fikk du jo fint lite oppmerksomhet... De fleste KG-brukerne er vakre vet du Ang time til psykolog... Helt klart !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå