Gå til innhold

Permanent hårfjerning med krem!!!

sara1

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen som har hørt om denne kremen som heter Kalo. Det viktigste er at kremen selv IKKE fjerner håret, men smøres på huden ettter å ha fjernet håret fra roten av (med epilering, voksing, napping). Da vil Kalokremen hemme håret til å vokse ut igjen, og etter en stund vil håret aldri vokse ut!!! Det er snakk om at ca 10-15% av håret vil bli fjernet permanent for hver gang.

Jeg har prøvd å undersøke litt nærmere på hva som er mekanismen bak dette, og svaret jeg fikk var at denne kremen reduserer "sulphur levels" (vet ikke hva det heter på norsk hehe) av hårfolliklene, slik at håret aldri kommer ut igjen. Etter hvert vil denne sulphurlevel normalisere seg, men håret vil uansett ikke vokse. HØRES DETTE LOVENDE UT??? Svar ÆRLIG! Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe denne kremen eller ikke.

Her er linken:

http://www.nisim.com/kalo/products.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Étoile

Så reklameskilt for den utenfor et parfymeri på vei hjem i dag... høres jo deilig ut da, men er det ikke ofte slik at ting som høres ut som om det er for godt til å være sant ofte er det?

Noen som har erfaring med denne kremen? Hadde jo vært interessant å høre om det funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at denne kremen fantes i Norge. Trodde at jeg måtte kjøpe via nettet. Men på hvilket parfymeri så du reklameskiltet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har lest dette nå... har ikke tro på det i det hele tatt. Hvis det stemte er det en REVOLUSJON og det burde en ha hørt om tidligere. Det er nok igjen et produkt som ikke svarer til forventningene, men selvfølgelig gir meg inntil det motsatte er bevist... men jeg vil ikke være forsøkskanin og sløse vekk pengene på dette før jeg er 100% sikker på at det er seriøst... hører gjerne fra noen som h ar prøvd det... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Ha sett skilt utenfor Gimle parfymeri og parfymeriet nederst i Frognerveien, er det Fredrik og Louisa det heter mon tro? Er litt skeptisk til dette ja, men bare tanken på null mere voksing, barbering etc.... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg leste om en annen krem i et blad (tror det var Elle) med nesten samme budskap, "den forsinker hårveksten og får hårene til å gro saktere, den har også fortynnende og blekende virkning på hårene. "

Kremen het Epil Confort Visage fra Guinot og kostet 99,-

Jeg har ikke prøvd den, men synes det høres veldig flott ut :-? Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

heisann!

De selger kremen på nectar butikkene. koster ca 450 kroner for en tube. har ikke prøvd, men var på nippet til å kjøpe for et par dager siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...