Gå til innhold

Jeanette kastes ut av Idol...

Anbefalte innlegg

Gjest lmari
Skrevet

Ser i VG i dag at Jeanette kastes ut av Idol - fordi hun ikke var gammel nok......

Jaja.... Jeg holder en knapp på Orji - han ser i hvert fall ut som en popstjerne. Og den småsnakkingen hans er faktisk ganske sexy...

...men Kurt synger jo helt klart best!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la akkurat ut en liten kommentar om dette under Idol-tråden her inne, men jeg kan jo legge den inn her også:

Og så var Jeanette ute da. Hvor dum går det egentlig an å bli? Er det ikke litt naivt å oppgi feil alder å tro at alt skal gå bra?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=53261

Det som overrasker meg er uansett at ikke de som produserer slike ting som dette, ikke dobbeltsjekker alder osv. Det samme som dette skjedde jo i Popstarts i Irland, der ei jente hadde oppgitt feil alder. Blir bare litt oppgitt over slike ting jeg…

Heia Kurt sier jeg bare!

Skrevet

Det er jo idiotisk at det ikke er sånn at det er det året man fyller 16 som gjelder, spør du meg.

Skrevet

Synes egentlig det burde være 18-års grense i denne konkurransen jeg da…

Gjest Duchess
Skrevet

Dette er toppen av idioti, og hun er ikke den første som later som hun er gammel nok.

Trodde hun ingen kom til å oppdage det ?

Utrolig at det skal være så vanskelig å holde seg til reglene.

Men det er jo høyst merksnodig at ikke arrangørene sjekker alder på deltakerne.

Skrevet

Men når mammaen hennes også hadde sagt at hun var 16 år, så skjønner jeg at de trodde på det, og ikke sjekka videre. Det er jo ikke normalt at mødre lyver slik på alderen for sine barn.

Iallefall ikke i mitt hode...

Skrevet

Tjah, hun er vel i alle fall blitt lagt merke til, så nå vet folk at hun kan synge. Kanskje hun blir "oppdaget" av noen, eller det kan komme godt med senere for henne. Nå har hun jo fått vært litt i rampelyset.

Men ja, det BURDE jo vært strengere sjekking av alderen til de som vil delta.

Skrevet

Jeg syns ikke at dem i Idol skulle måtte sjekke opp om opplysningene de fikk var riktig. Selvfølgelig må man kunne stole på det folk sier. jEg syns det sier litt om Jeanett jeg og at hun fortjener og bli kastet ut. Så får hun heller prøve seg på noe som er beregnet på hennes aldersgruppe. Selv om det var trist og for hun var jo flink... :)

Skrevet

Viser seg jo at de tydeligvis ikke KAN stole på det folk sier, og da må det jo sjekkes nærmere.

Skrevet

ja - det er sant. Men jeg har mest lyst å stole på folk jeg. Kanskje derfor noen sier jeg har litt tendenser til å være naiv noen ganger.

Det er da merkelig gjort og gå ut offentlig med navn osv og oppgi feil fødselsdato. :) Det måtte jo ende med at det ble oppdaget, spesielt når hun kom så langt. Vi bor i norge, og folk blir sjalu når noen gjør det bra...

Skrevet

Ja, man vil jo helst stole på folk.

Berømmelse lokka vel veldig mye, det var vel derfor hun gjorde det, men selvfølgelig måtte det bli oppdaga. Men, som sagt før, hun fikk sin tid i rampelyset, og håper vel kanskje på at noen andre har oppdaget hennes talent.

Skrevet

Synes nesten det er rart at ingen som kjenner henne har gått til pressen med det jeg, for det må jo være en del mennesker som kjenner henne som visste at hun ikke var 16. Jeanette sier riktignok at hun ikke var klar over dette, men er ikke det litt sløvt også da? Burde ikke deltakerene lese reglene?

Vel, det viser seg gang på gang at de som lager slike produksjoner ikke gjør god nok reasearch. Detr samme skjedde altså i Popstarts, nå i idol + at i Temptation Island er jo et av parene gift (produksjonen som sendes nå). Stadig folk som bryter reglene for å delta på slike ting…

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Men hun har jo egentlig oppnådd det hun burde, bortsett fra den som vinner - hvem tror dere får mest omtale? Såklart hun som det blir mest blest om. Det er jo henne dere snakker om her?

Hadde jeg vært produser, så hadde jeg fulgt ekstra med denne jenta, hvis hun virkelig kan synge. Hun statser og våger noe. Forhåpentligvis fordi dette er noe hun vil.

Og for den saks skyld, hvem svarte gidder ta en jalla-konkurranse på TV seriøst? Det er jo ikke engang Fritjof Wilbourne som leder stasen.

WildThing

"the hills are alive with the sound of music"

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg blir mest overraska av mora til denne jenta, jeg! Hva slags oppdragelse er det hun gir datteren sin?! Er det liksom greit å lyve for å oppnå noe man ønsker? :o

Skrevet

WT har helt rett, dette er jo kjempe PR for henne!

Synes det er rett og slett idiotiskt når de prøver seg slik som dette.

Uansett kommer sannheten frem, og da er det rett på hue og rævva ut!

Fint at hun Tone Anette (var det ikke det hun het?) kommer inn igjen, jeg synes det var ufortjent at hun gikk ut sist gang.

Hun Linn derimot, hun kan jeg klare meg uten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...