vl800 Skrevet 3. april 2002 #1 Skrevet 3. april 2002 Setter folk her inne mange grenser i sexlivet sitt med partneren. Eller er sex til å nytes i alle former. Jeg synes det er synd med for mange grenser i et forhold, da dette kanskje vil gå utover forholdet ellers. To mennesker som er sammen og glad i hverandre burde jo kunne nyte alt mulig. Da mener jeg alt. Det er ihvertfall veldig synd at man ikke skal kunne få prøvd det meste inne sex, bare fordi det er en tabu eller grense man har satt inni sitt eget hodet. Prøv alt, det er ikke skadelig bare det er frivillig fra begge parter. Det kan bare styrke et forhold.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #2 Skrevet 3. april 2002 Og alt vil si? I et forhold vil man være mer åpen for å prøve ting enn man ville vært ellers, men å gå så langt at alt skal prøves, nei takk. Sex skal være lystbetont og ikke noe man *skal* prøve fordi om den en parten har lyst.
vl800 Skrevet 3. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2002 Jeg er enig at begge må ha lyst, men hva har man å tape på å prøve ting. Man taper ingen ting. Man kan bare vinne. 2 personer som elsker hverandre, kan bare få et bedre sex liv ved å prøve forskjellige ting. Man kan ikke tape på det, bare få det mere gøy.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #4 Skrevet 3. april 2002 Syns du bør spesifisere hva du mener med å prøve alt jeg, for det er klart at dersom dette f.eks. inkluderer trekant osv. er det klart at dette kan skade et forhold. Det kan føre til psykiske blokkeringer som man på forhånd ikke kunne forutse. I et parforhold må man kunne pratesammen, fortelle om sine ønsker, strekke seg litt til hverandre, men også kunne akseptere at partneren ikke tenner på ting og ikke får noe glede av å gi etter for å være snill. Hvilken glede gir det å gjennomføre noe man vet partneren ikke liker?
vl800 Skrevet 3. april 2002 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2002 Det jeg mener med alt, er hva de 2 menneskene kan gjøre med hverandre. Ikke nødvendigvis blande inn flere personer. Det du skriver at man skal ikke gjøre ting hvis man ikke vil, er jeg til dels enig i. For man skal gi og ta i et forhold. Hvis man aldrig får noe tilbake, så er sjansen for at forholdet skal ryke stort. Selv om man ikke liker det den første gangen, så kan man venne seg til ting etterhvert. Hvis man tar analsex som et eksempel: De første gangene vil det mest sannsynelig gjøre vondt eller være ubehagelig. Men etter noen ganger så kan man faktiskt synes det er godt. Det er mange ting man er lært opp til at ikke er riktig, og da skal man ikke prøve det heller. Det synes jeg er synd. At man da skal gå glipp av ting bare fordi man ikke vil prøve.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #6 Skrevet 3. april 2002 Hmmmmm, dette har jeg store problemer med å forstå. Analsex er VONDT. Har prøvd det en gang, men masse glidemiddel og oppvarming og hele pakka.... Jeg sprakk, det blødde, det sved i flere uker etterpå, jeg klarte ikke å sitte godt, osv... Kjæresten er nok for stor. Mener du da at jeg skal prøve igjen, bare fordi at det *kan* bli godt etterhvert?.... *ynke seg* Nei takk... Det var altfor vondt! 12
vl800 Skrevet 3. april 2002 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2002 Jeg sier ikke at dere skal prøve det igjen. Men sjansen for at dere gjorde noe galt er jo der. Dere må bruke lang tid, gjerne bruke noen fingre eller en dilde som er mindre en din types penis. Lukkemuskulsturen i rompa må venne seg til at det er noe med størrelse der inne. Man må slappe helt av, slik at du ikke kniper når han presser seg inn. Veldig viktig!! Men kan faktisk venne seg til å like ting.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #8 Skrevet 3. april 2002 Vi gjorde alt det der. Mindre dildo, i flere dager først, men likevel var det dritvondt! *bokstavelig talt* Men all annen sex som innebærer bare oss to og oppfinnsomhet, det gjør jeg gjerne Men altså, krumspring som medfører så mye kroppslig smerte har ingen av oss noen glede av. Synd. Du må like analsex, siden du misjonerer sånn for det 12
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #9 Skrevet 3. april 2002 unsskyld meg men hva kan man gjøre galt ved analsex???????
vl800 Skrevet 3. april 2002 Forfatter #10 Skrevet 3. april 2002 Du vet hva man kan gjøre feil med når det gjelder analsex håper jeg. Det med analsex var bare et eksempel. Jeg har det faktiskt ikke så veldig ofte selv. Vi kan jo ta et annet eksempel også. Gutter og jenter som suger og slikker i seg saftenen som kommer ut av partneren. Det er også en vanesak. Jeg likte ikke rødvin første gang jeg smakte det, men det vil ikke si at jeg ikke vil smake på det flere ganger. Det er kos å ta en flaske rødvin sammmen med kjæresten sin. Alt går på hva du venner deg til. Men er nå jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #11 Skrevet 3. april 2002 For det første så syntes seg ikke du kan sammenligne å drikke rødvin og å få en pi## opp i rompa. For det andre så har jeg aldrig prøvd analsex(kommer ikke til å prøve det noen gang) så jeg vet ikke om man kan gjøre noe galt eller ikke!
vl800 Skrevet 3. april 2002 Forfatter #12 Skrevet 3. april 2002 Det med sammenligningen, det er at det er samme prinsippet. Sånn er det bare. Det man kan gjøre feil er at hvis gutten presser på for fort og hardt, så vil det nok gjøre veldig vondt for jenta. Derfor så skal man ta seg god tid og ikke forhaste seg. Da er det sikkert siste gang den jenta vil ha analsex. Så det er noen ting man kan gjøre feil. Hvorfor vil du ikke prøve det?
trudelutt Skrevet 3. april 2002 #13 Skrevet 3. april 2002 Skjønner poenget ditt vl800. Og er helt enig. Mange har sperrer for forskjellig, og de vil gjøre seg selv og partneren en tjeneste om de slappet litt av med disse sperrene. Dette gjelder mer enn analsex - og trenger nødvendigvis ikke involvere flere mennesker. Kjenner bare meg selv igjen, og er så glad for at jeg har klart å bli kvitt de hemninger/sperrer jeg har hatt.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #14 Skrevet 12. april 2022 Ja hva syntes folket? Anonymkode: bb6b6...fea
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #15 Skrevet 12. april 2022 Jeg tror at det å manisk skulle prøve ut alle grenser, kan pervertere seksuallivet på en måte som, paradoksalt nok, kan gjøre det endimensjonalt, kjedelig og flatt istedenfor givende og spennende. Anonymkode: 00357...0e0 1
Hedda-78 Skrevet 12. april 2022 #16 Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja hva syntes folket? Anonymkode: bb6b6...fea At det er helt unødvendig å dra opp 20 (20!!) år gamle tråder, uten å en gang ha noe å bidra med selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå