Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Starya
Skrevet

Der takket kabelen for seg, midt i X-files.... :evil:

Håper en vennlig sjel kan skrive et sammendrag av siste halvpart til meg til i morra..? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor langt du hadde sett da.

Ivertfall, FBI ble fortalt av fengsels direktøren at det hadde skjedd et mord inne i fengselet og at offeret ble drept rett ved der F vasket, men på kameraet så de ingen tegn til ham, men de hadde fått et bra bilde av mannen med skjegg. (Sorry, er ikke flink til å huske navn)

FBI innkalte til møte med F og hans advokat og viste bildet av mannen med skjegg, hvor F ble skikkelig redd, alle kunne se at han skalv, men advokaten hans dro ham med lenge før han fikk sagt et ord.

Fikk du med deg at DNA bevisene var nesten helt like, matchet 11 av 12??

Nå husker jeg ikke navnet på den nye dama i serien (ser desverre ikke så ofte på det lengre), men hun kom med en teori etter dette møte, som lød: splittet personlighet/person, fordi mannen orker ikke å bekjenne sine synder. (troende katolikk)

Ingen av de andre i FBI hadde tro på at det kunne stemme, men bestemte seg alikevel for å overvåke huset der F og advokaten befant seg.

Da F var på badet for å ta kveldsstellet dukket mannen opp igjen og slo ham ned, slik at han blødde. Men adokat dama var i nærhet og kom ham til unsetning. Da hun sto forann speilet for å rense såret for ham, står han bak henne og øyeblikket etter er det plutselig mannen med skjegg som står der.

FBI dama hadde rett, han var ikke bare splittet, men omdannet seg til en annen og.

Enden på visa er at mannen rømmer avgårde og FBI, som sitter utenfor følger etter, ned i kloakken. Der prøver han å slå dem ned et par ganger, før FBI dama kommer til gjemmestedet hans hvor det ligger mange lik, vi får se et avkappet hode, blant annet.

Da FBI mannen til slutt skyter mannen med skjegg, detter denne i vannet og da de tar ham opp er det F. Det slutter med at FBI sier at han ikke kan akseptere hva han har sett, det går helt imot hva han tror på. Og så sier han noe jeg ikke forsto:" Da har min ekspartner løyet for meg"

Er ikke flink til å skildre, men jeg håper du forstår hva jeg har prøvd å klore ned her.

Gjest Starya
Skrevet

Okidoki, da fikk jeg ihvertfall med meg hovedpunktene. Takker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...