Midnattsol Skrevet 27. mars 2003 #1 Del Skrevet 27. mars 2003 Hey babe! :blunke: Jeg stirrer og stirrer, men hva ER det bilde av på avataren din???? Jeg blir gaaaal og øynene går helt i kryss og jeg ser alt mulig der nå!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 27. mars 2003 #2 Del Skrevet 27. mars 2003 Tipper at det er "snuta" opp ned jeg... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja?? Det er det? For det har jeg faktisk sett - på en måte. *snur hodet opp ned og ser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. mars 2003 #4 Del Skrevet 28. mars 2003 Hihi Personlig melding til meeg? Ja det er lille snuten til mamman sin som ligger å sover på ryggen MED sin liiillle tunge ute :D Søt ikkesant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mars 2003 :D Kjempesøt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. mars 2003 #6 Del Skrevet 28. mars 2003 Hihi ja, dakar liiiten :D Har tatt så mange sove-bilder av han med webcam'et mitt hehe tenkte jeg skulle bytte litt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. mars 2003 #7 Del Skrevet 28. mars 2003 Her ser vi da mammas snute som akkurat har våknet.. ( litt lei av å bli tatt bilde av ser det ut som ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 28. mars 2003 Hehe, tenker sikkert "sukk, der er hun og tar bilde igjeeeen!!! Jaja..." Er vel godt å ha han hjemme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. mars 2003 #9 Del Skrevet 28. mars 2003 Hihi ja :D Har noen værre og hehe, Et hvor han sier: asså når mammas snur seg nå så skal jeg pokkermeg spise opp det kameraet der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 28. mars 2003 Morsomt! Kan jo ikke annet enn å le heller. (Skal ikke du sooove forresten??? Det skal jeg....snart...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. mars 2003 #11 Del Skrevet 28. mars 2003 Hehehe ja du ser han for deg :D Vel jo.. har vært våken noen timer nå da.. egentlig litt trøtt.. mannen jobber ennå så jeg tar det litt med ro hehe Vært på jobb intervju i dag da! weee, skal på andregangsintervju på mandag igjen.. ser positivt ut *glise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 28. mars 2003 Hva? Jobber han?? *kjempesjokka* NOT! Kult, jeg krysser fingrene for at intervjuet går strååålende og at du får jobben. Får vel høre mere senere om hva det er. :D NUH er det lalletid. Middis inntar køya si. *nattakleeeeeemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. mars 2003 #13 Del Skrevet 28. mars 2003 Hihihi MEGA SJOKK haha Vi snakkes før mandagen da :D God natta middis *kjeeeempe mega klem* Sove godt, drømme søtt hih -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå