Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sittet å sett på BB, og den episoden som sendes kl. 8 som viser hva som skjedde igår. Altså, er det bare meg eller er de som er (var før deling ikveld) utrolig sytete?? Da de på den fattige delen fikk stjele det de ville fra den rike delen forsynte de seg godt. Det hadde jeg også gjort! De har jo levd på praktisk talt brød og vann i en uke, mens de på den andre siden har kunnet spise og drikke det de vil. Men da Eva Lill tok den uferdige pizzaen som "stakkars" Henriette hadde stått å lagd ut av ovnen, da ble det rabalder! Gidde å henge seg opp i en så liten bagatell... Det var jo ikke så veldig snillt av Eva Lill å ta den pizzaen, men at det måtte bli diskutert resten av den dagen er for meg et stort mysterium.. De har jo ikke akkurat så veldig mye å ta seg til der inne, så de kunne fint lagt seg ny middag..

Men dette er jo min mening da... :) Hva mener dere om dette? Er BB generelt en gjeng med sytete, utskjemte mennesker, eller tar jeg helt feil...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er faktisk helt enig med deg jeg. Har irritert meg over at visse syter og er SÅ fisefine og ignorante og EGO! De kan virkelig ikke sette seg inn i hvordan andre har det. Ja, det var kanskje litt irriterende med pizzaen, men pokker heller da! De hadde jo et minimum på den fattige siden i forhold til de andre som var i overflod og kunne lage seg 20 pizzaer om de ville!

Snakk om å ha empati og menneskelige kvaliteter ja!

Jøjemeg. Skulle ønske den ignorante klikken fra den rike siden kunne opplevd en uke eller fem på den andre siden jeg. Men inndelingen var jo nesten akkurat lik :roll:

Jaja, - skal innrømme at det er underholdende i allefall og man ser virkelig hvordan deltakerene oppfører seg i forhold til hverandre,- og det sier jo mye !

;)

Gjest Duchess
Skrevet

Makan til syting og sutring fra folk som har OVERFLOD skal man leite lenge etter ! Grådighet er det.

Barnslig og sutrete-synd furteguri fikk seg enda en uke i luksuslivet.

Skrevet

Visse mennesker er mer opptatt av sitt eget ve og vel, og vil helst sitte på pynt og bli dikket med og få oppmerksomhet.

Å si at: "VERDEN ER JÆVLIG" i en slik sammenheng, blir for dumt og barnslig.

Her er de 10 mennesker som skal fungere i et hus og når halvparten lever under så kummerlige forhold, hadde jeg undt dem pizzaen av hele mitt hjerte hvis det var meg.

Jeg kan ikke forstå at de reagerte som de gjorde, pga det, burde de havnet inn der selv.

Personene som er inne i huset denne gang er rett og slett, ja, kjedelige og har lite personlighet.

Hun som gikk inn i huset igår virket foresten ganske søt og koselig, blir rart og se hvordan hun blir når hun løsner opp.

Gjest gjest1
Skrevet

Nevnte pizzabaker oppfører seg som en liten unge. :tunge1:

Hun er utrolig egoistisk, hadde det ikke vært noen andre som hadde lagd pizzaen, hadde hun ikke brydd seg.

Hun lever virkelig opp til myten om sunnmøringer.....

Gjest indiangranny
Skrevet

Herre gud furte sara fra Sunnmøre Henriette og Halvor hadde hat godt av ei uke på vann og brød på fattig siden. :evil:

Jeg synes hun er kvalm mår hun ikke likete den fisefine PIA,men det jo hun som er helt dollete der inne.Pia synes jeg var helt streigt jente.Hun var glad for å komme ut til Jensemann da.

Gjest stine*
Skrevet

He he, håper dere ikke tror alle fra Sunnmøre er slik som hun i BigBrother da! (tror ikke vi er det...) Uansett, det som fascinerer meg litt er å se hvordan enkelte synes å glemme kamerane fullstendig. Tenker hun ikke på at det blir vist på tv, hvordan hun hisser seg til de grader opp over en skarve pizza? Og hvor smålig det virker? Men det er vel det som er poenget. Sette dem i en presset situasjon, få de til å glemme at de er på tv, og se hvem som takler trykket best. Synes ikke hun H fortjener millionen ihvertfall.

Husker forresten hva hun svarte på åpningsshowet, da hun fikk spørsmål om hvorfor hun burde vinne. Joda, hun vant fordi hun var slik en omsorgsfull "hønemor"... Litt selvinnsikt hadde kanskje ikke skadet :blunke:

Stine

Gjest Mzfire
Skrevet

Haha, så tragikomisk.. Har ikke sett noe av det hos Henriette på den tiden hun har vært der. Hun ville vel sette seg selv i et godt lys da.

Er så lei av Halvor - Henriette greiene jeg. Nå følger jeg ikke med på hver episode men ser på det når jeg får det med meg. Ja lite spesielle mennesker. Tenker Herregud om jeg hadde måttet sitte der med den gjengen. Av jentene har jeg fått best inntrykk av Therese og Eva Lill.

Skrevet

HEI HEI HEI HEEEEEEI..... :evil: :D

IKKE ALLE SUNNMØRINGER ER SURE, SÆRE, GRÅDIGE OG GNIENE.... HER HAR DERE MOTSETNINGEN

NEMLIG:

MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sjarmor:

FOR TENK SÅ... :ler:

Syntes også hun oppfører seg som en drittunge.....

Skrevet

Jeg synes BB er noe av det værste skvipet som sendes på TV for tiden.

Nå har jeg ikke sett alt vel å merke, men bare zappet innom av og til. Og som dere sier, det er syting, syting og atter syting. Samtalene er fullstendig uinteressante.

Det er faktisk mer spennende å høre værvarsel for fiskebankene :ler:

Skjerp dere, TV Norge!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes de har bommet fullstendig med sine kandidater..alle er totalt uinteressante. Dette skulle liksom bli det tøffeste BB noengang?? Pøh...

Skrevet

Synes jammen ta de syter hele gjengen! Er det ikke det ene, så er det det andre......De finner alltids noe å klage over. Å plutselig har jo halve gjengen lysti til å gå ut av huset, vel de burde jo skjønt hva de gikk til, ikkesant? Nei, dette er den mest rare gjengen som noen gang har satt sine føtter i BB-huset, det må jeg ærlig innrømme.

Så nå til torsdagen er Halvor, Henriette og Anita nominert, håper for gusd skyld at enten Halvor eller Henriette går så vi slipper all denne fram-og-tilbake flørtingen deres. Jeg for min del skjønner ingen av dem som orker å flørte sånn.. :ler: Like sære begge to! Kanskje det er derfor de flørter...hmm. :lol:

Skrevet

Er det flere enn meg som måtte le høyt og lenge av den superlatterlige diskusjonen om Stinas pupper igår???? Herregud, noe så teit!!!!! Virker jo som om den andre jentene er grønne av misunnelse på kroppen hennes, skikkelig baksnakking!! Nei, de dummer seg bare mer og mer ut for hver episode som sendes..... grøss og gru :ler:

Skrevet

Jepp, I know!! :ler:

Det jeg synes er enda mer tragikomisk, er hun berta som ALDRI blir ferdig med det at de fattige stjal den rå pizza'n hennes! :hoho: Hvor idiotisk og langsur går det an å bli??? :ler:

Lillian

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei :D

Jeg måtte le av Sutre Sara som ikke blir ferdig med den rå pizzaen. :hoho: Stina sine pupper om hun hadde putta inn silikon så var det hennes problem og ikke deres.Henriette er vel redd for å få konkuranse om han Halvor.

Jeg håper enten Halvor eller Henriette blir stemt ut på torsdag,må følge med på galskapen i kveld.Stina kunne likne litt på hun Anette som ble sammen med Rodney i første big brotter.

hilsen

Skrevet

En ting fant jeg ut nå....

Jeg kunne virkelig tenkt meg å danse swing med Halvor, for akkurat det ser det ut som han har teken på!! :wink:

Lillian

Skrevet

Jeg må være den eneste i Norges land som ikke ser BIG BROTHER! :sjarmor:

Skrevet
Jeg må være den eneste i Norges land som ikke ser BIG BROTHER!

Åhh...det er nok mange av oss, Maeve... og flere blir vi for hver uke som går :)

...jeg ler litt av folk som til og med går rundt og husker navnene til disse raringene... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...