Gå til innhold

Barnenavn!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jegvil!!

Hey hey..

Jeg venter barn om 4 mnd og lurer på om dere har noen fine navn å dele bort??? :P Faren er marokansk og ønsker av den grunn navn som er internasjonalt og vi har brukt de små grå og kommet fram til et navn vi syntes er fint: Nassiriyah-Bettina

Hva syntes dere?? Ønsker gjerne dobbelt navn!!!

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

eg ville byttet på de to navna.. Altså om du er på første stavelsen i navnet Nassiriyah-Bettina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Bethina er kjempefint! Det første navnet er spennende, men er det så "internasjonalt"? Hvor ofte vil hun ikke måtte stave det, tror du? Hva med Naima?

Eller et rå-norsk: Torstina!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monja er jo fint, passer i begge kulturer. Anina, Janina, Nilma,Elina osv. Prøv å finn et navn som er lettere å stave, det er en pest og en plage å måtte stave navnet sitt bestandig. Leyla er også et mye brukt internasjonalt navn i tillegg til Nadia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Synes Nassiriah var fint alene jeg. Nydelig klang, men vanskelig å skrive for nordmenn... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scarlet

Jeg synes Oda er et veldig fint navn jeg, men nå er jo ikke det så internasjonalt da. Eller synes jeg Amanda er veldig fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Syntes Nassiriyah hadde nydelig klang, skjønner ikke at du vil blande inn Bettina (jeg synes det er et STYGT navn). Hvorfor dobbeltnavn i det hele tatt, med et så langt første-navn?

Mange gode forslag her, hva synes den vordende pappa'n?

Lykke til med graviditet og navnevalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nassiriyah er fint, men litt vanskelig. Hva med å forenkle det til Nasrin (men jeg vet ikke om det er marokkansk, altså..).

Er heller ikke så glad i Bettina.

Nå er det vel ikke så interessant hva jeg mener, men jeg tror jeg ville funnet et internasjonalt navn som funket i begge kulturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monja er jo fint' date=' passer i begge kulturer.[/quote']

Hohoiii...... :D

Jeg synes Leah er fint jeg da....Eller Sarah, eller Kimberly.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...