Gå til innhold

KG for deg selv eller også for typen din?

Vil du ha KG`s forum for deg selv, eller er det greit at typen din deltar på linje med deg?  

1. 1. Vil du ha KG`s forum for deg selv, eller er det greit at typen din deltar på linje med deg?

• Vil ha KG for meg selv
      28
    • Greit at typen blir med på debattene
      16

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest1
Skrevet

Vil du har KG for deg selv, eller er det greit at typen din deltar på linje med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har registrert seg, men er langt ifra så aktiv som meg... Helt ok for meg at han deltar på diskusjoner her inne.

Gjest sexysadie
Skrevet

Hadde jeg hatt en kjæreste skulle han værsågod ha fått funnet seg sitt eget forum å herje på.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg har mine ting, han sine. Dessuten synes han KG er driiitkjedelig - heldigvis!

Skrevet

Mjjjah ? Han er hjertelig velkommen for min del, men jeg tror han har andre mer interessante steder han foretrekker.

Forteller ham dog litt om alle intrigene her da :wink: :blunke:

D.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

KG er for alle, så jeg kan jo ikke si noe! Han henger av og til over meg når jeg er innpå, og lurer på hva jeg skriver og sånn.. Han har også vært litt innpå selv, men tror ikke han har skrevet noe. Skal han det, må han være gjest eller registrere seg, for han får ikke bruke mitt navn! :)

Skrevet

Typen får høre om det som engasjerer meg å sånn her inne, men han interesserer seg ikke for dette selv.

Han syntes det er koselig at jeg liker meg så godt her inne, men skjønner ikke at jeg kan sitte her leeenge av gangen..

hehe, Sikkert fordi han aldri har vært her og sett hvor koselig her er det... :ler:

Skrevet

Vet ikke om han er her jeg - tror ikke det... om han er, så er det hyggelig det, men han har nok andre interesser.

Skrevet

Min kjære interesserer seg ikke for datamaskiner eller internett. Han vet ingenting om KG og jeg gidder ikke å blande ham inn heller. Dette er mitt fristed :sjarmor: . Han har sine egne saker og ting som jeg ikke bryr meg med.

Men han spør stadig om hva jeg gjør alle disse timene.

Jeg lyver ikke... Jeg surfer bare litt jeg. Og det er jo sant.

Grunnen til at jeg ikke forteller noe er ganske enkelt at han er så fryktelig nyskjerrig. Og når han leser noe (eller hører noe) så tror han alltid det verste. Litt paranoid med andre ord.. og kanskje litt sjalu?

Skrevet

Typen vet veldig godt at jeg er her og hva jeg kaller meg. men han synes dette er en kjerring side,så jeg tror nok ikke han bruker noe tid her inne. Men hvis han ville det er det vel helt greit for meg. Han kan jo lese hva jeg har skrevet uannsett, og han trenger ikke registere seg for og være her, men han har så¨mye han synes er gøy, så dette blir bare kjedelig.

Skrevet

Han har registrert seg, men det var nok kun for å være med og diskutere om menn kunne gjøre to ting samtidig. Tror nok ikke han kommer til å være her så mye mer. Han er for det meste å finne på forum der det snakkes om spill og data. Men hvis han vil være med her og diskutere saker, så er det helt greit for meg.

Skrevet

Nope, KG er også mitt "fristed" som Lea sier. Han vet jeg er på et forum, men ikke på hvilket. Han interesserer seg VELDIG for datamaskiner og internett (da han også jobber med det) så hadde jeg fortalt om KG hadde han sikkert vært innom titt og ofte.

Jeg har mine ting, han har sine ting.

Skrevet

Sambo vet at jeg er mye her inne, hvilket nick jeg har, og at jeg skriver en del.

Han skjønner ikke hvorfor kg er så innmari interresant, er fryktelig nysgjerrig på hva det er jeg skriver på, men synes det er altfor pinlig å surfe på kg fra sin egen pc, så han prøver å snike over skuldra mi av og til. :ler:

Vet han var en del innom og smugleste da han var på jobb og før vi flyttet sammen. Hovedsaklig for å finne ut av hva jeg hadde skrevet (ville vel finne ut hvilken raring han hadde rotet seg borti... :ler: )

Å skrive noe selv tror jeg ikke han hadde brydd seg om rett og slett. :P

Skrevet

Kan skjønne både Lea og Midnattsol, at det er deilig og ha et fristed, men kg er vel ikke mitt fristed. men og ha noen som er bare sitt er godt det.

Skrevet

Har diskutert en del innlegg her med min samboer

når frustrasjoen har stått i taket :ler:

Men tviler på at han har vært her selv...

(men en vet jo aldri :wink: )

Skrevet

Mannen min er her inne ganske så ofte har jeg fått inntrykk av. Han var lenge en gjest men registrerte seg for en stund siden. Helt greit at han er her synes jeg, han vet nicket mitt og jeg vet hans, men vi prøver å la være å lese den andres innlegg og ihvertfall kommentere innleggene når vi er utenfor KGverdenen.

Skrevet

Min samboer har også registrert seg her, og han undrer seg over alle de ting det går an å undre seg over. :lol:

Han er ikke her så veldig ofte, men det kan jo hende han hadde vært en mer hyppig gjest hvis vi hadde to pc'er.

Jeg er i grunnen glad for at han ikke er her i tide og utide. KG er et hjem for meg og et hjem for meg. :ler2:

Skrevet

I likhet med Lea og Midnattsol så liker jeg også å ha mitt eget "fristed". Kjæresten har spurt noen ganger hva jeg har gjort foran data'n, så har jeg svart som sant er "Jeg skriver et innlegg"...Da har han blitt ustyrtelig nysgjerrig på hvilken side jeg har skrevet innlegg på. Men han har forståelse for at jeg ikke ønsker å dele "alt" med ham :blunke:

Julie.

Skrevet

Han vil faktisk IKKE inn hit :ler2:

Dessuten så driter jeg egentlig i om han hadde vært her eller ikke.

Argumentet hans er: Det er jo KVINNEguiden.. har ikke noe der å gjøre jeg!

Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...