Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Joda, jeg så på TV2 hjelper deg sin test i sta, men jeg lurer nå på hvilken DU foretrekker jeg...

Jeg er type BLEIK. Veldig bleik også, og leiter etter en selvbruner som ikke koster særlig mer enn 220 kroner, og som man får max farge etter EN påføring.

Er jeg storforlangende ?

Jeg leste en test av Helene Rubinsteins Golden Beauty Summer Legs og tenkte å satse på den i fargen bronze siden den fikk slik skryt på dazzle.tv, men det er ikke alle som fører den skjønte jeg...

Noen som har prøvd sistnevnte og har noen meninger om den ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med BoduShop sin. Jeg blir raskt og fint gyllen i huden, har aldri blitt skjoldete eller gul - og det er tredje sesong jeg begynner på denne nå. Jeg bruker den i steden for fuktighetskrem, selv om man egentlig skal ha det under.

Ikke er den kostbar heller.

Gjest Duchess
Skrevet

Mener du Fake it ! Tusenfryd ?

Vet du prisen på den ?

Skrevet

Ja, jeg mener Fake It - hva koster den da....? *grubler* kan det være 168,- - og det er en stor tube.

Jeg er ikke veldig mørk, men bruker den mørkeste.

Skrevet

Men jeg mener jeg har lest/hørt at man bør skrubbe huden skikkelig før man bruker selvbruningskrem. Noen tips til hva jeg kan bruke for å få skrubbet huden. Noe spesielt dere anbefaler?

Skrevet

Standard tips er å bruke en bodypeel - og deretter smøre deg med en god fuktighetskrem. Dette er for å skrubbe vekk døde hudceller, så det ikke blir ujevnheter etc.

Så skal du ta på selvbrunbingskremen.

Jeg har ikke gjort dette - har vel silkehud da.... *hirrhirr*

Skrevet

Poenget med å skrubbe og bruke bodylotion først, er at tørre områder trekker til seg mer av selvbruneren. Dermed blir det fort ujevnt.

Jeg bruker ikke peelingkremer i det hele tatt, jeg, men derimot en hampvott.

Billig, varer leeeenge og er kjempedeilig.

Har ikke så mye erfaring med selvbrunere. Har bare brukt det på bena og kjenner ikke den du spurte om. Men ang. max bruning på èn påføring ville jeg bare si at det er mye lettere å kontollere fargen hvis den kommer litt gradvis. Spesielt hvis du har lys hud tror jeg du vil få et penere resultat om du velger en som ikke er så heftig at èn påføring er nok. Men det er jo mere styr, da.....

*Lisa*

Gjest Duchess
Skrevet

Har hørt endel som skryter av Piz Buin Jet Bronzer.....noen som vet prisen på den ?

Gjest gjest1
Skrevet

Er og veldig fornøyd med Fake it fra Body shop.

Har og brukt den i to sesonger og går inn i min tredje.

Jeg må skrubbe først og smører fuktighetskrem først for å unngå skjolder.

Gjest Duchess
Skrevet

Mener jeg har prøvd fake it en gang.......men husker ikke helt hvordan resultatet ble...kan jo kanskje prøve den igjen...billig og bra og i tillegg stor flaske- det liker vi. :lol:

Skrevet

Hvordan får dere det til på hendene? uten skjolder eller noe?

gått for solarium siden sist jeg..

Skrevet

hendene helt til slutt. først vasker og skrubber jeg dem, og så bruker jeg en bomullsdott fuktet med selvbruner på oversiden av hånda. på innsiden av håndleddet bruker jeg aller sist en bomullsdott som først er fuktet i vann, og så litt selvbruner (så den blir tynnet ut). da blir det bra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Først og fremst så er den testen på TV2 helt håpløs..selvbruningskremer virker forskjellig på ulik hud. Akkurat som parfymer dufter ulikt.

I følge denne testen fikk Europas mest solgte selvbruner denne perioden, nemlig garnier- ambre solaire sprayen, dårlig kritikk.

Jeg har denne selv, og på meg er den utrolig bra ihvertfall! Jeg er som deg veldig blek på vinteren, men denne gjør meg gyllen og flott :) DEt som er bra er at den ikke blir ujevn! Har prøvd utrolig mange selvbrunere og alle må smøres på med nøyaktighet for at resultatet skal bli jevnt.

Med denne sprayer jeg bare på og smører ut som jeg gjør med bodylotion, og det blir så fint dagen etter!! Denne selvbruningspraye n anbefales av meg ihvertfall, som har prøvd rundt 40 selvbrunere tilsammen :)

-me

Skrevet

Med denne sprayer jeg bare på og smører ut som jeg gjør med bodylotion, og det blir så fint dagen etter!! Denne selvbruningspraye n anbefales av meg ihvertfall, som har prøvd rundt 40 selvbrunere tilsammen :)

-me

:o 40 stykker. Det var mange. Har hørt veldig mye positivt om Kanebo sin (som også fikk dårlig i går) har du prøvd den?

Gjest Duchess
Skrevet

Fikk kjempefin farge av Yves Rocher sin, men det hadde vært greit å funnet en jeg slapp å bestille over postordre.

Skrevet

Ambre solaire fra Garnier koster i underkant av en hundrelapp, men er dritgod. Masse, fin og naturlig farge som ikke blir gul

Skrevet
Har hørt endel som skryter av Piz Buin Jet Bronzer.....noen som vet prisen på den ?

Du blir gul...

Gjest Mzfire
Skrevet

Men skal man bruke den samme flaska til ansiktet? Mener å ha hørt at det er en for ansikt og en for kroppen.. Eller er jeg helt på jordet nåe? ?

Fikk også med meg at man ikke skulle bruke gamle flasker med selvbruningskremer. Da lurer jeg på hvor lenge de holder jeg..

En annen ting jeg lurer på er hva menes med peeling som dere snakker om. Er det noe som smøres på og som skal skrubbes av igjen ? Hehe bare spør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...