Kristian (71) Skrevet 28. mars 2003 #22 Skrevet 28. mars 2003 Ja da, er ute etter å ta deg jeg vettø *not* Du generaliserer på en måte der jeg som mann ikke kjenner meg igjen, og da protesterer jeg, enkelt og greit.
Gjest sexysadie Skrevet 28. mars 2003 #23 Skrevet 28. mars 2003 Så du er ute etter å ta meg: Vel kompis, mitt motto er: Fred! Eller du kommer i virkelig trøbbel.... Generaliseringer over at alle menn hadde horvet over fjortisser hvis de hadde sjangsen var ikke min meing i d hele tatt. Slutt med å tilegne meg motiver jeg ikke har.
Gjest Browneyes Skrevet 29. mars 2003 #24 Skrevet 29. mars 2003 Jeg har en elsker som er 11 år yngre enn meg og jeg har vel aldri følt meg så populær som etter at jeg fyllte 40. Har erfart at veldig mange gutter er interessert i "eldre" damer. Nå må jeg kanskje legge til at jeg ser 10 år yngre ut enn jeg er...men allikevel. Jeg har aldri lagt skjul på hvor gammel jeg er...det ser ikke ut til å skremme noen.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. mars 2003 #25 Skrevet 29. mars 2003 Jeg har en elsker som er 11 år yngre enn meg og jeg har vel aldri følt meg så populær som etter at jeg fyllte 40. Har erfart at veldig mange gutter er interessert i "eldre" damer. Nå må jeg kanskje legge til at jeg ser 10 år yngre ut enn jeg er...men allikevel. Jeg har aldri lagt skjul på hvor gammel jeg er...det ser ikke ut til å skremme noen. Så lenge du er stram i kroppen og ikke har slapp føde-vagina, hengepupper, viltvoksende kroppshår etc. så burde det vel gå bra Milla
Gjest Lisabell Skrevet 30. mars 2003 #27 Skrevet 30. mars 2003 Også jeg har en yngre elsker, og både jeg og han nyter det, men jeg vet det ikke vil vare. Til våren reiser han hjem, nå går han på skole. Han er 18 og jeg er, ja hold dere fast - 45. Han bor i en hybel jeg leier ut i kjelleren. Får nyte han nå mens jeg kan. Men jeg skal si det ikke er jeg som er mest pågående her, men gutten! Og hva er galt? Han er i den verste alderen og svært viril og må ha seg dagleg, og jeg kan ikke se noe galt i at jeg avhjelper han litt. Han går på skole med mye lekser og har ikke tid til å sjekke jenter på byen. Ma da få legge til at jeg føler meg svært sexy og har svært kvinnelige former, og vet han har stor glede av kroppen min. Kan ikke se noesomhelst galt i dette sålenge vi begge vil dette. Lisabella
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #28 Skrevet 30. mars 2003 Så lenge du er stram i kroppen og ikke har slapp føde-vagina, hengepupper, viltvoksende kroppshår etc. så burde det vel gå bra Milla Slapp fødevagina?????? Mange kvinner blir faktisk strammere av å ha født barn.
Nelle Skrevet 30. mars 2003 #29 Skrevet 30. mars 2003 Lisabell: Denne elskeren i kjelleren har jeg lest om før en gang, og jeg er like misunnelig på deg nå som sist jeg leste om ham. Fy fan så heldig du er!! *være misunnelig* Jeg må også se å få meg en skikkelig elsker snart!! Nelle
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #30 Skrevet 30. mars 2003 Jeg ser du bor i Buskerud.. Kanskje jeg skal introdusere deg for noen heftige fyrer derifra...?
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2003 #31 Skrevet 30. mars 2003 Også jeg har en yngre elsker, og både jeg og han nyter det, men jeg vet det ikke vil vare. Til våren reiser han hjem, nå går han på skole. Han er 18 og jeg er, ja hold dere fast - 45. Han bor i en hybel jeg leier ut i kjelleren. Får nyte han nå mens jeg kan. Men jeg skal si det ikke er jeg som er mest pågående her, men gutten! Og hva er galt? Han er i den verste alderen og svært viril og må ha seg dagleg, og jeg kan ikke se noe galt i at jeg avhjelper han litt. Han går på skole med mye lekser og har ikke tid til å sjekke jenter på byen. Ma da få legge til at jeg føler meg svært sexy og har svært kvinnelige former, og vet han har stor glede av kroppen min. Kan ikke se noesomhelst galt i dette sålenge vi begge vil dette. Lisabella Wow - da har du vel den indre tryggheten du trenger for å føle deg komfortabel med en som er så ung og "stram". Jeg er 44, og min mulige fremtidige elsker er altså tjuefem, så han er jo ingen unge akkurat. Jeg blir bare litt skremt av at han er så vakker... Jeg går også for å være en god del yngre enn jeg er, både i kropp og klær, og føler meg ikke akkurat satt og avfeldig.... Ja, jeg tror jeg hopper i det. Ønsk meg lykke til!!! Nå er det noen måneder til jeg ser ham, han går på skole et annet sted i landet, men er ferdig i juni og kommer hjem til Oslo igjen. Så kanskje dette blir en minnerik sommer for både gamlemor og guttungen ...
Gjest gjest1 Skrevet 30. mars 2003 #32 Skrevet 30. mars 2003 Så lenge du er stram i kroppen og ikke har slapp føde-vagina, hengepupper, viltvoksende kroppshår etc. så burde det vel gå bra Milla Slapp føde-vagina? Det er det styggeste uttrykket jeg har hørt på lenge.... Milla da!!! (Men jeg skjønner selvfølgelig hva du mener, selv om jeg faktisk har født tre barn så har jeg ikke fått noen klager på akkurat det der nei.... hmm..)
Gjest Browneyes Skrevet 30. mars 2003 #33 Skrevet 30. mars 2003 Mysepusen Lykke til med din unge elsker...nyt dagene og nettene med ham. Jeg nyter hvert sekund jeg er sammen med min..
Gjest Gjest ikv. Skrevet 30. mars 2003 #34 Skrevet 30. mars 2003 Har også hatt yngre elskere, det er bare helt topp! Og har aldri fått klage på "slapp føde-vagina" etc.- men er klar over at det ikke kan vare. Man må bare nyte det i øyeblikket. Nåja, har møtt en på samme alder som er like god i senga som en ungdom, men jeg kan jo ikke si det til ham,da.......for da må jeg liksom røpe at jeg sammenligner ham med de unge elskerne........
Nelle Skrevet 30. mars 2003 #35 Skrevet 30. mars 2003 Jeg ser du bor i Buskerud.. Kanskje jeg skal introdusere deg for noen heftige fyrer derifra...? Hehe... jeg kunne saktens trenge en heftig fyr fra Buskerud, ja Nelle
Gjest age_creates _beauty Skrevet 31. mars 2003 #36 Skrevet 31. mars 2003 Det skrives en del negativt når det er aldersforskjell som taes opp her eller andre steder. "han var yngre enn meg, det forholdet gikk ikke" eller, "hva er det som er så opphissende med stor aldersforskjell" eller " hun er like gammel som mora mi". Hvis 2 personer treffer hverandre og får tenning er det mest trolig kjemien mellom dem som er "triggefaktoren", eller kanskje kicket? Jeg er mann på 41 som er elskeren til en flott kvinne. Kjemien mellom oss er meget god. Hun er hyggelig og intelligent, og vi diskuterer og snakker i timesvis. Hun er ansiktspen og har en flott kropp. Hun er tilfeldigvis 64 år, ... og hva så!
Gjest sexysadie Skrevet 31. mars 2003 #37 Skrevet 31. mars 2003 Er d du som er elskeren til min gamle tante???
gutt_1982 Skrevet 31. mars 2003 #38 Skrevet 31. mars 2003 Det er greit, og jeg aksepterer selvsagt at mange trives i forhold med stor aldersforskjell. Men tror ikke at et slikt forhold kunne fungert for meg.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mars 2003 #39 Skrevet 31. mars 2003 Slapp føde-vagina? Det er det styggeste uttrykket jeg har hørt på lenge.... Milla da!!! Halvor i Big Brother sa at enkelte kvinner er så vide at når de skal ha sex blir det som "å kaste en wienerpølse inn i en Fjellhall" Milla
Gjest sexysadie Skrevet 31. mars 2003 #40 Skrevet 31. mars 2003 enkelte menn er jo så små at man må spørre om de er der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå