Gå til innhold

Dele eller ikke dele, det er spørsmålet


Arwen

Dele par?  

  1. 1. Dele par?

    • Ja
      5
    • Nei
      29


Anbefalte innlegg

Med bakgrunn i mange andre diskusjoner her spør jeg:

Hvorfor skal man på død og liv dele par?

Jeg setter ikke pris på å bli delt når vi skal i bryllup og kommer heller ikke til å dele i vårt bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Skal ikke gjøre det! Ville ikke likt det selv, og syns ikke et bryllyp trenger å være en 'bli-kjent-arena'. Hvorfor skal tantene mine nødvendigvis bli kjent med hans onkler - tror neppe de kommer til å se noe særlig til hverandre... Dessuten - jeg vil heller ha koselig og livlig prat rundt middagsbordet, enn anstrengt plikt-prat. Så derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer ikke til å dele par i vårt bryllup da det ikke føles riktig, ville selv satt pris på å få sitte sammen med min kjære. Har vært i nok av sammenhenger der man skal sitte med helt fremmede mennesker og det er ikke alltid like vellykket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt sammen i et bryllup vi var i, og kvelden ble mer enn lang nok for det.. Satt midt i brudeparets vennegjeng, men kjente ingen av de andre da vi er skolevenner fra "før i tiden" og ikke har hatt så mye med brudeparet å gjøre de siste årene. Og disse "nye vennenne" var det ikke så lett å bli kjent med, de hadde det så gøy med hverandre at de glatt overså oss. Middagen ble lang, så det var delig å gå fra bordet...

Vi skal garantert ikke dele par i vårt bryllup, og forsøke tenke skikkelig godt igjennom hvem vi plaserer hvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi deler parene, men plasserer de slik at de sitter nesten overfor hverandre ved bordet slik at de kan ha kontakt selv om de har en annen til bords. I tilleg har vi lagt oss i selen for å plassere folk vi tror vil trives sammen. Håper bare det blir vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke noe om dette med å splitte opp par og jeg er veldig glad for at jeg har fått sitte ved siden av min mann de gangene vi har vært i bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi deler par, men de kommer til å bli sittende rett overfor hverandre.

Har vært i mange selskaper hvor dette er gjort, og det fungerer utmerket i vår omgangskrets. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...