Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finns väl studier som påvisar olika samlagsställningar som är fördelaktiga för att få pojkar eller flickor? Är det verkligen en sådan viktig fråga i dagens Norge/Sverige?? :o

Läste även att:

Tidligere studier har vist at oktober er den letteste måten å bli gravid i, mens april er den vanskeligste. Forskerne vet ikke hvorfor det er slik, men tror det kan ha sammenheng med ting som dagslys og temperatur, som igjen kan gi utslag i hormoner og egenskaper ved sædceller og egg.

I Sverige har vi en faktor, anledning som är större än allt sådant. I Sverige föds det allra flest barn i mars. Detta är nio månader efter skolavslutningar men inte minst midsommarafton (med fylla, ljusa sommarnätter och hångel i buskarna) :-)

Gjest sexysadie
Skrevet

Furstina

Jeg tror ikke barnets kjønn har så mye å si for majoriteten av Norge`s befolkning.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg går litt utenom statistikken jeg da, som har gutter født i desember og i juni !

Skrevet

Vi ble gravide i oktober, så sjansen for å få gutt er jo ganske stor hvis dette stemmer :P

Både jeg og mannen min tror vi får en gutt, så da er det bare å vente å se.

Gjest Starya
Skrevet

Sønnen min er født i november....

Skrevet

Det var jo ikke noen overveldende stor andel gutter da, 53.5% mot 46,5%, det er vel det man kan kalle tillfeldig, er det ikke?

må ellers si at min sønn er født i desember, så for oss stemte det ikke...

Gjest Anonymous
Skrevet

Herregud så seriøst dere tar det. Tror ikke det var slik sexysadie mente det. Om ikke annet se det humoristisk!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

For Gud's skyld gjest dersom du ikke kan svare skikkelig så la være.

:D Foreløpig stemmer det heller ikke for oss. Vi venter jente ser det ut til, men man skal aldri si aldri heller :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...