Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2003 #1 Skrevet 27. mars 2003 Er det lurt å binde renten på studielånet nå? I såfall blir den på 5,9 hvis man binder den for tre år, og 6,0 for fem år. Hva vil lønne seg? -Hildegard
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. mars 2003 #2 Skrevet 27. mars 2003 Jeg skal binde min rente for de neste tre årene, har faktisk vært inne på lanekassen.no og søkt om det i dag. Tviler på at den flytende renten vil ligge så lavt som 5,9, så jeg tror det lønner seg. uansett vil jeg vite hvor mye jeg skal betale de neste tre årene. Forutsigbarhet er bra!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #3 Skrevet 28. mars 2003 Men skulle det ikke komme et tilbud til sommeren om fastrente som var enda bedre enn dette? Mener jeg leste det i en eller annen avis (sikkert Aftenposten) for knappe to uker siden. Tilbudet skulle komme rett før den andre fristen gikk ut (er ikke det 10. april?), slik at man rakk å vurdere begge tilbudene. Hilsen Lille meg
Gjest gurimalla Skrevet 28. mars 2003 #4 Skrevet 28. mars 2003 Vi vil ikke få vite hvilket tilbud vi vil få i Juli før fristen går ut. Det har ikke vært slik tidligere. Man vet heller ikke hva tilbudet i Juli vil bli. Det avhenger av hvordan renten ser ut den dagen fastrentetilbudet bestemmes. For min egen del har jeg tenkt å vente helt frem til 10. april før jeg bestemmer meg. Av erfaring vet jeg at flere eksperter vil uttale seg når fristen for å bestemme seg er i ferd med å gå ut.
Gjest Embla s Skrevet 28. mars 2003 #5 Skrevet 28. mars 2003 Absolutt vente nærmere 10. april. ååå, helvetes lånekasse... :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå