Gjest indiangranny Skrevet 27. mars 2003 #1 Skrevet 27. mars 2003 Hei dere :D Jeg er en fiskeglad dame og vi spiser mye fisk. I dag lagde gubben sei biff med masse løk. Dette er vel noe av det beste jeg veit uten om indisk mat da. Så hva er deres livrett? hilsen
Arwen Skrevet 27. mars 2003 #2 Skrevet 27. mars 2003 Faktisk Indisk mat :D elsker det og skal lage "indiskkrydret" kylling i dag, hvis det går an å kalle det det da..
Skusla Skrevet 27. mars 2003 #3 Skrevet 27. mars 2003 Skuslas kyllingryte Skuslas Pastasalat Taco Biff med fløtegratinerte poteter Innbakt laks med ris Å søren, så sulten jeg ble.. Må gå å spise!!!
Tjorven Skrevet 27. mars 2003 #4 Skrevet 27. mars 2003 Når jeg var yngre hadde jeg helt klare livretter, men det har jeg faktisk ikke lenger. Det er utrolig mye mat som er god, og det er godt å ha litt forskjellige middager. Noe som alltid er en gjenganger hos oss er: -pølse i brød -tacoform (laget etter egen fantasi) -gratinert pølsegryte (kanskje det man kan komme nermest min favoritt) Ellers er det ingenting som slår mors kjøttkaker da, det er nydelig. I tillegg spiste vi kalvesteik i jula, og det er noe av det beste kjøttet jeg har smakt.
Gjest Tristessa Skrevet 27. mars 2003 #5 Skrevet 27. mars 2003 Jeg elsker: Andebryst i appelsinsaus Osso Buco Grillet kalvelever med spinat som er innblandet med smør og parmesan med nypoteter til Min egen spinatsuppe Tortellini i kremet tomatsaus Og så utrolig mye mer... Argghh, jeg må få mat snart!
Gjest Diva Skrevet 27. mars 2003 #6 Skrevet 27. mars 2003 Jeg tror scampi, biff og noe indisk mat (faktisk ) er det bedre jeg kan spise. Og pasta selvfølgelig
*nora* Skrevet 27. mars 2003 #7 Skrevet 27. mars 2003 Pasta m/ tomatsaus Biff og fløtegratinerte poteter (eller bare fløtegratinerte poteter...mmm...) Ovnsbakt laks med agurksalat Kyllingfilet Taco (godt, men ai så grisete!!) Pølser Kjøttkaker Pizza og mye mye mer...
Madison Skrevet 27. mars 2003 #8 Skrevet 27. mars 2003 Fiskeboller!! :D og taco... og pasta.. og pizza.. og div gryteretter.. og og og..masse mere.. og jeg som spiste middag for få timer siden.. sulten igjen nå.. :o
Sisilie Skrevet 27. mars 2003 #10 Skrevet 27. mars 2003 Bami Goreng Indonesisk kyllinggryte Innbakt indrefilet m/rødvins-saus Stekt laks m/villris Thaimat i kokos-saus Pinnekjøtt!
Nilma Skrevet 28. mars 2003 #11 Skrevet 28. mars 2003 And Bacalao Hjemmelagde fiskeboller Lammegryte Kamskjell ++++++
@lfa Skrevet 28. mars 2003 #12 Skrevet 28. mars 2003 Biff Gresk Indisk Tex-mex Vilt Kylling Ørret Hval Pasta Liker det meste, egentlig... Vanskelig å velge en favoritt. Alt til sin tid.
Iset Skrevet 28. mars 2003 #13 Skrevet 28. mars 2003 er forlovet med en italiener, så det går mye i italiensk mat. min favoritt rett er PIZZA, i alle varianter. vi lager mye hjemmelaget sunn pizza. uten kjøtt, med masse grønnsaker og hjemmelaget tomatsaus på. kjempegodt! ellers elsker jeg mexicansk mat, og oster i alle varianter. har ofte ost og kjeks til lunsj/kvelds. det er nammenam det, spesielt Ridder og Port Salut i tykke skiver oppå salte kjeks eller baguetter. er jo kvalm hele tiden også nå, så ost og pizza er omtrent det eneste jeg klarer å spise. hmmm. tror det neste forumet jeg kommer til å være på, er slankenett.no klem Iset 7+0
Gjest Vega Skrevet 28. mars 2003 #14 Skrevet 28. mars 2003 Ble sulten av å lese om all denne maten dere ramser opp. Liker det meste faktisk - Fårikål Lettsaltet eller fersk torsk med lever Italiensk pasta med masse hvitløk og salat Hjortestek, lammestek Seibiff Pizza, gjerne med salat til Taco, Kebab Scampi, bacalao Lapskaus - fiskeboller - kjøttkaker - pannekaker og ertesuppe - sprengt uer, flyndre, kokt eller stekt laks, medium biff, fiskesuppe, ostesmørbrød.... Det får holde, makter ikke tenke mer på mat, like før jeg går og mekker ostesmørbrød ute på kjøkkenet. Er ikke så sulten, men SMAKEN - og gubben blir sikkert glad...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå