tuji Skrevet 27. mars 2003 #1 Skrevet 27. mars 2003 Har lyst til å ha fest når det er Grand Prix, og at alle skal kle seg ut som en GP-deltaker. Hvem ville dere vært?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2003 #2 Skrevet 27. mars 2003 SANDRA KIM!! I hvert fall hvis jeg fikk låne kostymet av Great Garlic girls...
Malou Skrevet 27. mars 2003 #3 Skrevet 27. mars 2003 Stiller som Åse Klevland pga god høyde og en usedvanlig velklingende mørk sangstemme *synger* Jeg vet en gammel mann... En som har levd lenge...... Kavaler: Johnny Logan, evt han "Samiednan-fyren" (Tviler på at sambo stiller opp... Noen frivillige? :blunke: ) Jennifer
Ruby Skrevet 28. mars 2003 #4 Skrevet 28. mars 2003 Han Transen som vant for noen år tilbake med Diva!
Tjorven Skrevet 28. mars 2003 #5 Skrevet 28. mars 2003 Ellers er vel Kate Gulbrandsen ikke så vanskelig å være. Det er bare å få skikkelig piggsvais og ei litt skinnende blå jakke. Hvem jeg ville valgt selv er jeg ikke helt sikker på…
tuji Skrevet 31. mars 2003 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2003 Jeg vil være Anita Skorgan, og typen kan være Jahn Teigen!
Malou Skrevet 31. mars 2003 #7 Skrevet 31. mars 2003 Ellers er vel Kate Gulbrandsen ikke så vanskelig å være. Det er bare å få skikkelig piggsvais og ei litt skinnende blå jakke. Hvem jeg ville valgt selv er jeg ikke helt sikker på… Å ja... Kate Guldbrandsen ja... Hvorfor tenkte ikke jeg på det? Det var hårtider det. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå