Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. mars 2003 #41 Del Skrevet 29. mars 2003 Utstråling og karakter er sexy! Helena Christensen er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. mars 2003 #42 Del Skrevet 29. mars 2003 Syns forresten dama på avataren min er sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2003 #43 Del Skrevet 30. mars 2003 lakkkjær får meg nesten bifil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. mars 2003 #44 Del Skrevet 30. mars 2003 Det var ikke meningen å være ekkel på noen som helst måte!!! det er greit. tror rumpa mi bare er diger når jeg ser etter, kjæresten min synes den er knall (av en eller annen syk grunn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. mars 2003 #45 Del Skrevet 30. mars 2003 Utstråling og karakter er sexy! Helena Christensen er knall! Åja, hun er kjempeflott! Hun har dansk og indiansk blod? (en veninne av emg møtte henne på en INXS konsert i Danmark en gang og hun var utroolig flott også "live"...) Også er Nicole Kidman veldig flott. Hun har definitivt særpreg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 30. mars 2003 #46 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg kan jo ikke synes noen kvinne er sexy - siden jeg er heterofil. man kan vel være heterofil og likevel se hvilke andre jenter som er sexy/pene? utstråling har mye å si for om en person er sexy eller ikke. Som mange av mine guttevenner sier: du kan være veldig pen uten å være sexy, og du kan være veldig sexy uten å være spesielt pen. Sexy har mye med kroppsholdning og som tidligere nevnt utstråling og også sjarme å gjøre, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 30. mars 2003 man kan vel være heterofil og likevel se hvilke andre jenter som er sexy/pene? utstråling har mye å si for om en person er sexy eller ikke. Som mange av mine guttevenner sier: du kan være veldig pen uten å være sexy, og du kan være veldig sexy uten å være spesielt pen. Sexy har mye med kroppsholdning og som tidligere nevnt utstråling og også sjarme å gjøre, mener jeg Tiqa har et poeng med at heterofile kvinner neppe "fanger" det samme som menn, fordi sexy-begrepet dreier seg om seksuell tiltrekning. Kvinner kan selvfølgelig synes at den og den kvinnen er PEN/VAKKER....men som du refererer til sjøl....en pen kvinne bør langtfra være sexy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #48 Del Skrevet 30. mars 2003 En pen kvinne bør langt fra være sexy??? Hva mener du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 30. mars 2003 En pen kvinne bør langt fra være sexy??? Hva mener du??? Men kjære deg da... du er vel ikke fremmed for det faktum at pen/vakker ikke bør bety sexy? Setter du likhetstegn mellom de to? Jeg vet om drit-sexy kvinner, som neppe hadde blitt frøken Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 30. mars 2003 #50 Del Skrevet 30. mars 2003 Tiqa har et poeng med at heterofile kvinner neppe "fanger" det samme som menn, fordi sexy-begrepet dreier seg om seksuell tiltrekning. Kvinner kan selvfølgelig synes at den og den kvinnen er PEN/VAKKER....men som du refererer til sjøl....en pen kvinne bør langtfra være sexy.. sexysadie: tja, muligens en trykkleif, mener sikkert behøver du sier at begrepe sexy dreier seg om seksuell tiltrekning..vel jeg er absolutt heterofil, og jeg føler ikke noen bevisst seksuell tiltrekning til de jentene jeg synes er sexy. De jentene jeg synes er sexy er ikke alltid vakre/pene, det har med utstrålingen deres å gjøre, og også ofte holdningen, derfor oppfatter jeg dem som sexy. Hmm litt vanskelig å forklare, men for meg så har ikke begrepet sexy nødvendigvis noe med seksuell tiltrekning å gjøre, men oppfatningen av personen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. mars 2003 #51 Del Skrevet 30. mars 2003 Men kjære deg da... du er vel ikke fremmed for det faktum at pen/vakker ikke bør bety sexy? Setter du likhetstegn mellom de to? Jeg vet om drit-sexy kvinner, som neppe hadde blitt frøken Norge... Men da må du bruke ett annet ord, bruker du ordet bør får setningen enn helt annen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. mars 2003 #52 Del Skrevet 30. mars 2003 Åja, hun er kjempeflott! Hun har dansk og indiansk blod? (en veninne av emg møtte henne på en INXS konsert i Danmark en gang og hun var utroolig flott også "live"...) Også er Nicole Kidman veldig flott. Hun har definitivt særpreg! Tror faren er dansk og moren fra Peru.. uansett så syns jeg hun er vanvittig nydelig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiqa Skrevet 30. mars 2003 #53 Del Skrevet 30. mars 2003 theimp, Sandman svarte for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. mars 2003 #54 Del Skrevet 30. mars 2003 Ang. Angelina Jolie så mener Nemi (tegneseriefiguren) at når Angelina er uskikkelig kan man bare fukte leppene hennes og henge henne på nærmeste speil til hun blir snill igjen Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 30. mars 2003 #55 Del Skrevet 30. mars 2003 Er det bare meg som synes hjernen er mest sexy, både på damer og menn? Ellers har jeg lest et sted (det amerikanske bladet Jane?) at Angelina Jolie er den kvinnen flest hetrofile kvinner ville hat sex med, hvis det skulle være... Og det passer kanskje ganske godt med meningene her? Piglet PS Synes også Helena er sexy, pluss Laetia Casta og Heidi Klum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 30. mars 2003 #56 Del Skrevet 30. mars 2003 Er det bare meg som synes hjernen er mest sexy, både på damer og menn? Er ikke fremmend for den tanken, nei.. men ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 30. mars 2003 Forfatter #57 Del Skrevet 30. mars 2003 Men da må du bruke ett annet ord, bruker du ordet bør får setningen enn helt annen betydning Selvfølgelig klinger det bedre med BEHØVER enn med BØR, sexysadie..... sorry! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 31. mars 2003 #58 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er stor forskjell på pen og sexy. Men noen er begge deler. Det synes jeg Angelina Jolie er, spesielt i filmen "The bone collector". Ellers så synes jeg at Winona Ryder er pen, store mørke øyne, veldig pen. Jeg har alltid likt Julia Roberts og blir liksom aldri lei "Pretty woman". Andre som er sexye: Kylie, pga av alderen hennes, og flott kropp. Ellers så synes jeg også at Madonna er en flott sexy kvinne. Halle Berry er da også flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 31. mars 2003 #59 Del Skrevet 31. mars 2003 Er det bare meg som synes hjernen er mest sexy, både på damer og menn? Jeg er enig. Det å være sexy sitter mellom ørene. Og der kommer jo helheten inn i bildet igjen eller Sexy er ikke det samme som pen, deilig osv. Etter min mening sitter det i hele personen; det personen sier, hvordan h*n sier det, hvordan h*n går og beveger seg, humoren, kroppsholdning, selvsikkerheten (usikkerhet kan også til tider være sexy på en person), blikket, smilet osv. Jeg synes for eksempel at Sean Connery er mer sexy enn Brad Pitt. Men her er det jo snakk om damer da... Hmmm... Nei, disse pop-babene synes jeg bare er kvalmenes med sine silikon-pupper og lepper, bortopererte ribben og en bekledning som ofte passer seg best i en privat sfære. Men til tross for at jeg kaster vrak på pop-babene synes jeg likevel at Shakira er sexy. Hun vet å bevege seg og har en sexy sang-stemme. Dharma (Dharma & Greg) og Sukie (Gilmore Girls) synes jeg er to sexy damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 31. mars 2003 #60 Del Skrevet 31. mars 2003 Sexy for meg har med kroppsholdning og bevegelser å gjøre, evt god parfymlukt, blikk og stemme, og smil. Hmmm.... ikke så mange kjendiser jeg har vært nær innpå, så de må jeg dømme utifra film. Og da setter jeg Angelina Jolie øverst på den (i godt samsvar med den undersøkelsen det ble referert til over her). Og så synes jeg Maira Bondevie er veldig sexy, med det er ingen menn som er enig med meg i det, lurer på hvorfor..... *venter spent på svar fra menn* Prøver veldig å komme på flere eksempler, men finner bare de jeg ikke liker: julia r, sandra bullock, britney, aguilera. Usj, ikke min smak. Hmmm.............................................. Shakira er bra! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå