Gå til innhold

Jenter: Hva definerer du som sexy hos en kvinne?

Sandman

Anbefalte innlegg

Gjest Cruella

Jeg er enig i det at Kate Winslet er sexy. Synes ikke radmagre kvinner er sexy, men heller ikke kvinner med kjempestore bryster. Stemmen er også med på å gi en sexy utstråling, må ikke være skrikende, men bløt og behagelig. Leppene er også viktige, ikke for store eller for smale.

Synes Charlize Therón og Meg Ryan er sexy.

L-B

*100% hetero*

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Salma Hayek derimot er veldig sexy spør du meg!

Salma Hayek er dødssexy! og hun har den ultimate killerbody

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

jeg syns pene/vakre damer med et skarpt blikk og karakteristiske trekk er sexy. Feks. Claudia Scott, Kari Bremnes (men det er kanskje litt vel mye "sjel" med i bildet) og en ung Susan Sarandon og Mia Hundvin. Og hadde jeg vært kjendis: meg selv!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tja - jeg er i hvert fall helt enig med personen som startet denne diskusjonen i at vi kvinner ofte tror gutta ser andre ting enn det de faktisk gjør...

Jeg får faktisk høre nå og da at jeg er sexy, og jeg fatter faktisk ikke hva det er de ser.... Det er i hvert fall ikke utseendet eller kroppen min. Det eneste jeg har er lange ben, men jeg er leken, og jeg elsker å flørte.. det kan vel være noe der da kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye som kan være forskjellig. Skal jeg nevne en kjent som jeg mener er sexy er Catherine Zeta Jones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Det som er sexy ved en annen kvinne er kroppsholdning og utstråling, dvs at hun er selvsikker og trygg på seg selv og viser (men ikke for mye, ikke på en selvgod måte..) at hun er stolt av seg selv. Dessuten er fine myke former sexy, først og fremst puppene og rumpen..

En sexy kvinne..? Angelina Jolie. Hun er flott! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er sexy ved en annen kvinne er kroppsholdning og utstråling, dvs at hun er selvsikker og trygg på seg selv og viser (men ikke for mye, ikke på en selvgod måte..) at hun er stolt av seg selv.  Dessuten er fine myke former sexy, først og fremst puppene og rumpen..

En sexy kvinne..? Angelina Jolie. Hun er flott!  :briller:

AJ har for store, kunstige lepper, etter min mening..

Se her: http://www.absolutely.net/jolie/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må faktisk si meg enig med chimp her:

Modesty Blais er sexy! Ikke sett noen film, ikke noe bilde som "liskom" skal være henne, men slik hun ser ut inni hode mitt, DET er sexy i mine øyne!

Kropp som er stram og veltrent etter timers jobbing, men ikke noe sprette rundt i en svett aerobicsal for å trene kroppen kun for å SE bra ut. Muskler og kjøtt, uten mer en det nødvendige fettet, pga ett fornuftig og sunt forhold til sund mat, ikke for å SE best mulig ut, men for at kroppen skal fungere slik den må i hennes arbeid.

KROPPSKONTROLL!! DET er sexy i mine øyne! Når man virkelig VET at det man får kroppen til å gjøre, det GJØR den akkurat så godt som man selv forventer, og forventningene er høye.

Blikk som krever like mye av motparten som den gjør av en selv.

Sminke etter anledning og i bevisst bruk for å oppnå noe, evt bare en følelse av velbehag, men bevisst bruk.

Kan ikke nevne noen kjendis jeg ser på som sexy. Synes det er enkelt å si hva JEG opplever som sexy, både hos menn og kvinner, men krever eller forventer da absolutt ikke at menn skal synes det samme som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Sandman ang AJs lepper.

synes ikke det som ser falskt ut er sexy, ei heller synlig silikonpupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salma Hayek er dødssexy! og hun har den ultimate killerbody

Er det bare jeg som synes hun ser teit ut? Har virkelig ikke sansen. Synes Jennifer Lopez og Catherin Zeta Jones er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

smaken er som baken.....

men Salma har den flotteste kropp.

den digre ræva hennes Jennifer bryr jeg meg ingenting om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

UTSTRÅLING er sexy, først og fremst blikket!

Noen "kjente" som har det blikket, tro? Jepp, Vibeke Saugestad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
smaken er som baken.....

men Salma har den flotteste kropp.

den digre r### hennes Jennifer bryr jeg meg ingenting om....

Jeg har stor rompe :cry: huff, kan ikke slanke den bort heller, for det er hoftebygningen som er sånn bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo ikke synes noen kvinne er sexy - siden jeg er heterofil.

Jeg kan jo si hva jeg synes er pent og mindre pent - men sexy, det går da mer på helhet, utstråling - altså tiltrekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se damer??Vi er nå rare når vi snakker om andre damer.

Det jeg synes er pent sexy hos damer er:væremåte,utstråling og det og ha litt selvironi.

Ikke være så forbanna jålete,selv om vi skal se pene ut alltid!

Pene damer:

Sandra Bullock søt og uskyldig :oops:

Angelina Jolie Sexy og litt frekk

Og den råe Madonna er jo bare kul og gjennomført.

Ja det va nå det jeg kom på nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg har stor rompe :cry: huff, kan ikke slanke den bort heller, for det er hoftebygningen som er sånn bare

Det var ikke meningen å være ekkel på noen som helst måte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...