Gå til innhold

Jenter: Hva definerer du som sexy hos en kvinne?

Sandman

Anbefalte innlegg

Jeg opplever ofte at jenter har ganske andre kriterier de legger til grunn, enn menn, når de skal definere hva som er en sexy medsøster.

Er kvinner i det hele tatt "kvalifisert" til å bedømme hvem/hva som er sexy hos andre kvinner? ...med mindre de er lesbiske...?

..ofte kan man oppleve kvinner som, etter en manns kriterier, bommer totalt, på hvem de anser som sexy av medsøstre :roll:

...vi menn "ser" noe i øyne/vesen/yttrykk/adferd som kvinner ikke fanger opp hos andre kvinner... :P ... dere jenter griper straks til utseende og utfordrende kledsel når dere skal definere sexy kvinner...

Hva definerer DU som sexy....og kan du gi èt eksempel på en kjent kvinne dere syns er sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

hva er sexy v en kvinne; helheten.

en kjent sexy kvinne: Den unge Angelica Houston.

Hun har d mest merkverdige fjeset jeg noen gang har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sexy Sadie: Nå ble jeg nyskjerrig...Vet ikke hvem hu er. Gidder du å finne et bilde av Angelica som ung? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kristian, helthet!

Oppførsel og holdninger har endel å si syns jeg.. hvis man skal gå litt "dypere" inn på det.

Men når jeg er ei pen jente..hva som gjør henne sexy..?

hmmm..øyne...det er viktig..de jeg legger merke til.

Vanskelig å si så mye mer... det kommer helt an på..

for dristig er forresten usexy, liker ikke vulgert.

Eh..dette ble ikke mye til svar. Men som sagt, kan ikke sette noen spesiell standard på hva som er sexy.

Et par eksempler kan jeg ta med; Jennifer Lopez, hun ER sexy!

hun har det meste, virker det som ihvertfall. (what do i know, kanskje hun er den bitchen :ler: )

Reese Witherspoon er og utrolig sex, men på en helt annen måte. De er jo rake motsetninger.

hmmmm.. og jeg er ikke lesbe eller bifil eller noe engang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kristian, helthet!

Ehhh, med meg Madison :roll:

Kan du lese tankene mine eller? Spoooky :ler:

Forøvrig hyggelig at du er enig med meg assa :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandman... så et annet sted at du nevnte kari slaatsveen... hun er sexy. og kul og smart og sympatisk. veldig trivelig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*leeer*

uuups...

litt forvirra kanskje...

hvordan kunne jeg forveksle Kristian med sexysadie?? :o

uh, enig med dere begge jeg da..tror jeg.. eller noe... :oops:

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes IKKE at Jennifer Lopez er sexy...

Synes at de fleste popstjerner/skuespillerinner ser ut som samlebånds-barbie-dukker.

Enig i at helheten er viktig. Men de må ha litt særpreg. Trenger ikke å være smellvakre for å være sexy.

Hva slags kvinner jeg synes er sexy.. det kan jeg ikke helt svare på.

Men de fleste som smiler er et stykke på vei :D .

Skal tenke etter og se om jeg kommer på et eksempel jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

menn ser nok etter andre ting enn det vi jenter gjerne tror gutter gjør.

jeg synes at halle berry er sexy- fine bryster og deilig hud

hilsen hetero jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sandman... så et annet sted at du nevnte kari slaatsveen... hun er sexy. og kul og smart og sympatisk. veldig trivelig dame.

Ja....hun er "rå", Ivanka... og det går ikke på at hun er sånn "filmstjerne-sexy".... eller på noen som helst måte BEVISST framstår som sexy... hun bare ER det.... bl a stemmen.... det er ikke direkt ubehagelig å stå opp om morgenen når hun har "Holger Nielsens Metode" på radioen... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få filmstjerner som får meg til å føle noe som helst, men Angelina Jolie tenner meg en smule.... Spesiell, sexy og selvsikker i sine roller. Jennifer Lopez og Kylie Minogue får meg også til å titte litt ekstra når de popper rundt på skjermen, men ellers må det kjøtt og blod, flørt og blikk til for å få meg bergtatt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Hva med Willie Garvin da??

Høy, blond, rik og glad i kaffe & damer????

Drømmemannen spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! D er han som hele tiden bekrefter min kvinnelighet uten å bli plagsom....Vi drikker i grunnen mye kaffe sammen.....hmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns ikke kvinner som prøver å være sexy er særlig sexy..Britney Spears, Christina Aguilera osv...syns det blir for tilgjort.

Salma Hayek derimot er veldig sexy spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sexy kvinne?

Jeg ville se på øynene, særlig uttrykket i øynene.

Smilet er viktig, det må være oppriktig, etc.

Fine former (ikke en guttete/småpikeaktig figur med store silikonpupper, men gode, myke, kvinnelige former)

Kroppsholdning (lutete skuldre er ikke noe særlig)

Noe med hvordan hun går

Men det aller viktigste er personligheten. Jeg tror ikke modne gutter/menn synes en kvinne er sexy hvis de ikke liker hennes personlighet uansett hvor "fin" kropp hun har. (har jeg rett, gutter?)

Jeg er ikke noe begeistret for (film)stjerner, de ser så kunstige ut og overdriver fryktelig.

Den filmstjernen jeg synes er mest sexy er vel kanskje Kate Winslet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsikkerhet er sexy. Det er sexy å vise litt hud, om det ikke blir vulgært. En slank kropp med god holdning. Vinnende smil... Og løst, men ikke flatt, halvlangt hår.

Forøvrig er jeg selv litt blond og bimboaktig, men synes det er nydelig med mørke jenter. Eksempelvis hun som spiller Lana i smallville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...