Gå til innhold

Iritert!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Huff så var det morning igjenn...

Kan ikke huske sist jeg kunne sove så lenge jeg vill...

Vær morning så er det oppklokken syv...

Sån er det når mann har barn sier sammboeren min....

Og sover videre.

Er ikke hanes barn så da trenger ikke han stå opp....

Sliter med ryggen og av og til så er det så ille at jeg gråter når jeg løfter 2 åringen min ut av sengen....

I dag spurte jeg han om det var mulig at han tok opp sønnen min for jeg har så vondt i ryggen....

Han svarte ikke engang bare snudde seg rundt og sov videre....

Han hjelper meg en hel del på dagen , men om morningen kan jeg bare glemme det...

Det er jo da ryggen er værst....

Har prøvd å snakke med han om det,og han sier at han ikke vill bytte bleie det er det som gjør det....

Iriterer meg noe sinsykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hjelper deg???

...ehh...

Han ER faren til barnet ditt eller?

Da er det ikke DEG han skla hjelpe men sitt eget barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes jammen synd på dere jenter noen ganger... Er ikke alltid jeg er like stolt av å være blant de med utovertiss heller...

Dette er sikkert litt stygt sagt, men jeg forstår egentlig ikke hvordan det må være å bo sammen med et menneske som tilsynelatende tar så lite hensyn. Klokka syv om morgenen, jobber han skift eller? Selv må jeg opp klokken fem hver morgen, får å få kabalen til å gå opp.

Spør han om det hadde vært anderledes om han hadde vært barnets biologiske far.

Håper ryggsmertene dine forsvinner snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han jobber skift men han jobber ikke senere enn til 22.00....

Og han legger seg somregel sammen med meg så det er ikke det at han får for lite søvn..

Tenker somregel ikke på meg selv tenker mest alle andre og det vat han..

Og når jeg da spørr om hjelp til no så har jeg det fælt eller vondt...

Vill somregel ikke plage andre med mitt...

Det var vel også feil av meg og si at jeg ble iritert jeg ble vel heller såret får jeg hadde stillt opp uten og tenke meg om...

Når jeg da får slik respons fra en av dem som betyr mest for meg så blir jeg såret....

Det er jo ikke det at han er et vondt menneske er bare det at det er lenge siden han hadde små barn og han har vel ikke innstilt seg ennda....kansje?!??

Takk for ommtanken... icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hadde jeg vært deg ville jeg ha seriøst vurdert å droppe en kjæreste som hadde tatt så lite hensyn til min helbred.

vil ikke skifte bleie...D ER D MEST ÅNDSVAKE ARGUMENTET JEG NOENSINNE HAR HØRT! D ER IKKE NOE Å SNAKKE OM D. D SKAL BARE GJØRES D!UANSETT HVIS BARN D ER!

Nei,enkelte menn er bare å hive til hundene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei Anonym:-)

Gi han en støvel i rumpa og ut med han,grasset kan du klippe selv når du blir bedre i ryggen.Det finnes mange fine dildoer så mannfolk er overflødig.Vil ønske at du får det bedre etter hvert i ryggen,det er ikke å spøke med skal jeg si deg.Ta vare på deg selv og barnet og gi pokker i det *store barnet* som du deler seng og bord sammen med.Ønsker deg alt godt icon_smile.gif

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla respektløse faen til mann du har!

(blir sint på sånt)1212[ Dette Innlegg er endret av: moonmood den 2002-04-03 19:20 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke få snakket litt fornuft med ham da? Gi ham et ultimatum.

Hvis han vil ha deg må han også ta til seg barnet og vise omsorg. Det går jo ikke an at han skal unngå å ta seg av barnet hvis dere skal fortsette sammen.

Jeg kan på en måte skjønne at han holder litt avstand når det ikke er hans eget barn osv. men det får være grenser.

Nei gi ham et valg du! Hvis han ikke velger riktig kommer det jo ikke til å fiorandre seg noe særlig heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jo jeg har pratet med han og vi var begge enig i at han skulle ikke være en passiv del av barne mitt sitt liv...

Og jeg Har også sagt at jeg vill at han tar et tak i oppdagelsen også....

Det gjør han og er kjemmpe flink med henne og han legger henne,men etter jeg har badet og byttet bleie og tatt på pysjamas.....

Tror at han har laget kvelds til barnet tre ganger i løpet av to månder og kledd på henne 2.....

Dere ser bildet ikke sant....

Jeg har spurt han mange ganger om det er jeg som er vanskelig og ikke slipper han til og om det er derfor han ikke er så engasjert,men til det sier han at allt går seg til bare vi tar tiden til hjelp....

Hva er det for et svar...!?

Jeg vat at jeg er en som gjør allt selv,trenger ikke hjelp før jeg er døden nær og at det kan gjøre det vanskelig for han og få slippe til,men han kan jo ikke være så veldig innerisert så lange han lar meg styre på alene....

Så har jeg den formeningen om at mann skal ikke trenge å spørre om å få sove lenge en morning,det er jo slikt han kan tenke seg til selv for å være litt snill med meg....

Eller så kan han ta å skifte bleie ,det er ikke som om jeg hadde drept han hvist han gjore det........

Huff....

Får vel sette meg ned og ta moral preken en gang til..... icon_frown.gif

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er vel ikke perfekt du heller, eller hva????????

Hva med å begynne med å fokusere på det positive med mannen din? Da tipper jeg at resten kommer av seg selv. icon_wink.gif For da vil han nemlig føle seg nyttig. Dette er viktig for menn. Og du på DIN side vil føle deg verdsatt, som er så viktig for oss kvinner!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...