Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!! Ravn på 2.plass?? :o :o

hvem idiotiske mennesker har laget den lista :roll:

:ler:

Og anne kath hæland?? *grøsse*

1.plassen bl.a var derimot fortjent synes jeg :D

Skrevet

Håpløs rangering!!!

Skrevet

Hva faen gjør Marion Ravn på en andre plass?

Gjest Poirot
Skrevet

Kari Traa er jo nesten 30, da...

Trodde faktisk hun skulle vinne, jeg!

Frk. Ravn derimot... Meget pen, men virker akk så tom...

Skrevet

hmmmmm...... Skulle byttet om litt der jeg.... :D

Skrevet
Kari Traa, for svingende???!
Skrevet

Savner mange og synes Eva Sannum ser rar ut. Marion Ravn er vel ikke akkurat super sexy hun heller, men må innrømme at jeg kunne drept (?) for bena hennes.. :ler:

Skrevet

Sikker på at damer her inne kunne kommet høyt!! :D

(er ikke så utrolig mange "kjendisdamer" i norge. Hadde det vært det så hadde ikke hærland kommet med ihvertfall :-? )

yuck!

Gjest salma
Skrevet

Slapp av, Sandman, hadde jentene på KG stilt opp hadde nok lista vært litt annerledes! :briller:

Skrevet
Slapp av' date=' Sandman, hadde jentene på KG stilt opp hadde nok lista vært litt annerledes! :briller:[/quote']

Skal man dømme etter diverse avatarer, så må "sexy-graden" hos KG-jentene ligge adskillig over gjennomsnittet for den kvinnelige delen av befolkningen... herav unntatt de avatarene med rotter og diverse andre skapninger...

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er en del rusk i den lista ja, men sånn er det jo alltid i sånne lister. Noen er mer velfortjent enn andre kanskje, men godt at smaken er forskjellig og at ikke kun billedskjønne jenter kommer med på lista. Sexappeal og skjønnhet behøver jo ikke være helt det samme.

Jennifer

Skrevet

Særlig MIN avatar........ Sexy mama... Ligner på meg den ..... :hoho:

Skrevet
Er en del rusk i den lista ja, men sånn er det jo alltid i sånne lister. Noen er mer velfortjent enn andre kanskje, men godt at smaken er forskjellig og at ikke kun billedskjønne jenter kommer med på lista. Sexappeal og skjønnhet behøver jo ikke være helt det samme.

Jennifer

Også var jeg logget inn igjen...

Og Sandman - KG damene er mye mer sexy enn andre damer :blunke:

Jennifer

Skrevet

Hørte jeg noen mobbe rotta mi???!!!? :evil: :hoho:

Skrevet

:o Kari Traa er jo like sexy som en potet ...

Skrevet

Det er jo ikke akkurat flust av vakre kjendiser her til lands så de tok vel det som var :hoho:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...