Milo Minderbinder Skrevet 27. mars 2003 #1 Del Skrevet 27. mars 2003 Lille Rødhette hopper fornøyd gjennom skogen da hun ser den store stygge ulven sittende delvis gjemt bak en trestamme. - Så store øyne du har, sier Lille Rødhette til ulven, hvorpå den store stygge ulven bykser frem fra trestammen og forsvinner inn i skogen. Lille Rødhette fortsetter lystig videre på stien, og får øye på ulven igjen, denne gang halvveis skjult bak en stor stein. - Så store ører du har, sier Lille Rødhette. Men nok en gang tar den store stygge ulven beina på nakken og forsvinner uten et ord. Litt senere ser hun ulven igjen, og denne gangen sitter han på huk bak et buskas. - Så store tenner du har, sier Lille Rødhette, hvorpå den store stygge ulven hopper frem og sier irritert: - Vil du se til å la meg være i fred! Jeg prøver å drite! Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. mars 2003 #2 Del Skrevet 27. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. mars 2003 #3 Del Skrevet 27. mars 2003 Lille Rødhette hopper fornøyd gjennom skogen da hun ser den store stygge ulven sittende delvis gjemt bak en trestamme. - Så store øyne du har, sier Lille Rødhette til ulven, hvorpå den store stygge ulven svarer at "det er for at jeg skal se deg bedre". Lille Rødhette fortsetter lystig videre på stien, og får øye på ulven igjen, denne gang halvveis skjult bak en stor stein. - Så store ører du har, sier Lille Rødhette. "Det er for at jeg skal høre bedre", svarer ulven. - Så store tenner du har, sier Lille Rødhette, hvorpå den store stygge ulven hopper frem og sier irritert: "Det er for at jeg skal spise deg" roper ulven...! "Spise og spise" svarer Rødhette - "er det ingen som vil pule lenger da?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 28. mars 2003 #4 Del Skrevet 28. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå