Gjest Troika22 Skrevet 28. mars 2003 #301 Skrevet 28. mars 2003 Hei! Jeg vurderer sterkt å legge inn silikon, og lurer derfor på om noen har erfaringer med Nobel og Fornebu-klinikkene? Eventuelt andre klinikker. Når på året er det mest praktisk å foreta et slikt inngrep? Jeg tenker på sommer, sol, bading osv. Setter stor pris på svar.
Gjest Niniel Skrevet 30. mars 2003 #302 Skrevet 30. mars 2003 Takk for det, Lyeta! :D Nå er det nesten en uke siden operasjonen, og jeg begynner å bli temmelig lei av å måtte ta det med ro.. Har også fått vondt i ryggen, sikkert fordi jeg ikke er oppe og går så mye som vanlig (og jeg får jo ikke trent heller :cry: ) og fordi jeg sover på ryggen hver natt! Pluss at jeg er veldig anspent når jeg er ute og går tur og slikt, klarer ikke helt å rette ryggen skikkelig enda, og så er jeg redd for at noen skal komme borti meg... Men alt blir bedre med tiden, trøster jeg meg med!! Til Troika22: Jeg var hos en klinikk i Bergen, og der fikk jeg beskjed om at jeg må bruke sportsbh i helst to mnd (i hvert fall én mnd), pluss at jeg må tape arrene i to mnd.. Så for meg var det perfekt timing Men dette er forskjellig fra klinikk til klinikk, du må nesten spørre legen selv..
Gjest Mzfire Skrevet 2. mai 2003 #303 Skrevet 2. mai 2003 Her er tråden Virgo. Måtte klikke meg mange sider tilbake for å finne den. Nå skal jeg gå gjennom denne lange tråden. Håper du får svar du også på alt du lurer på :D
Gjest Donna Skrevet 7. juni 2003 #304 Skrevet 7. juni 2003 Nå har jeg gått gjennom fra begynnelse til slutt her og sugd til meg av erfaringer .... :D Men Mzfire - det må ha skjedd noe i det siste innlegget ditt - for det er jo ingen link der? Det virker jo på en måte som om du henviser til en link til en annen tråd? Uansett ...nå er det 12 dager til !!!!!! :o
Gjest Sukkerert Skrevet 9. juni 2003 #305 Skrevet 9. juni 2003 Har ei veldig pen venninne. Hun er "skummelt pen" som ei uttrykte det:) Jenta er kjempetynn ,og har logisk nok ikke mer fett i brystområdet enn andre steder. Hun fyller ikke en a-cup. Men hun har alltid hatt draget på guttene.Jeg er sikker på at det ikke er pupper gutter går etter ,men heller en helhet.-Jentas framtoning. Hun har litt komplekser for brystene sine ,men har ikke alle en kroppsdel de er litt misfornøyde med?Jeg tror veldig mange kvinner alltid vil ønske en litt annen kropp enn den de er født med.
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #306 Skrevet 21. august 2003 Kjære Ferskennam. Jeg tror de aller fleste jenter som legger inn silikon gjør det for sin egen del, og ikke for å få bedre drag på guttene. Det er ikke slik at størrelsen på puppene samvarierer med draget, om du skjønner. (Da ville jo ingen med små pupper hatt kjæreste). Jeg har hatt begge deler. Jeg hadde bittelite-ikke'no pupper what so ever. Jeg fikk flotte kjærester og hadde flere "beilere". De synes de små puppene mine var de søteste i verden. Jeg var den kule dama som jobbet i den kule butikken som hadde den flotteste rumpa. MEN hva hjalp det, når jeg HATET puppene mine? Jeg synes de var helt talentløse, og jeg følte meg som et gutt. Dessuten var det ingen topper som passet, ingen kjoler etc. Etter å ha tenkt gjennom sakene mine i fem, seks år tok jeg skrittet og la inn silikon! Hurra :D Har aldri følt meg bedre i hele mitt liv. Jeg ble mindre guttete mentalt, jeg kunne gå i kjoler og føler meg nå ultra feminin. Sier ikke at det er riktig for ALLE å legge inn silikon - over hodet ikke. Sier bare at det var veldig riktig for meg OG at jeg tror de aller fleste jenter legger inn silikon ene og alene for sin egen del (ikke for å få bedre draget på guttene). Fint at du skrev innlegget. Klem Tumlelise
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #307 Skrevet 21. august 2003 Kjære Ferskennam. Jeg tror de aller fleste jenter som legger inn silikon gjør det for sin egen del, og ikke for å få bedre drag på guttene. Det er ikke slik at størrelsen på puppene samvarierer med draget, om du skjønner. (Da ville jo ingen med små pupper hatt kjæreste). Jeg har hatt begge deler. Jeg hadde bittelite-ikke'no pupper what so ever. Jeg fikk flotte kjærester og hadde flere "beilere". De synes de små puppene mine var de søteste i verden. Jeg var den kule dama som jobbet i den kule butikken som hadde den flotteste rumpa. MEN hva hjalp det, når jeg HATET puppene mine? Jeg synes de var helt talentløse, og jeg følte meg som et gutt. Dessuten var det ingen topper som passet, ingen kjoler etc. Etter å ha tenkt gjennom sakene mine i fem, seks år tok jeg skrittet og la inn silikon! Hurra :D Har aldri følt meg bedre i hele mitt liv. Jeg ble mindre guttete mentalt, jeg kunne gå i kjoler og føler meg nå ultra feminin. Sier ikke at det er riktig for ALLE å legge inn silikon - over hodet ikke. Sier bare at det var veldig riktig for meg OG at jeg tror de aller fleste jenter legger inn silikon ene og alene for sin egen del (ikke for å få bedre draget på guttene). Fint at du skrev innlegget. Klem Tumlelise
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #308 Skrevet 21. august 2003 Kjære Ferskennam. Jeg tror de aller fleste jenter som legger inn silikon gjør det for sin egen del, og ikke for å få bedre drag på guttene. Det er ikke slik at størrelsen på puppene samvarierer med draget, om du skjønner. (Da ville jo ingen med små pupper hatt kjæreste). Jeg har hatt begge deler. Jeg hadde bittelite-ikke'no pupper what so ever. Jeg fikk flotte kjærester og hadde flere "beilere". De synes de små puppene mine var de søteste i verden. Jeg var den kule dama som jobbet i den kule butikken som hadde den flotteste rumpa. MEN hva hjalp det, når jeg HATET puppene mine? Jeg synes de var helt talentløse, og jeg følte meg som et gutt. Dessuten var det ingen topper som passet, ingen kjoler etc. Etter å ha tenkt gjennom sakene mine i fem, seks år tok jeg skrittet og la inn silikon! Hurra :D Har aldri følt meg bedre i hele mitt liv. Jeg ble mindre guttete mentalt, jeg kunne gå i kjoler og føler meg nå ultra feminin. Sier ikke at det er riktig for ALLE å legge inn silikon - over hodet ikke. Sier bare at det var veldig riktig for meg OG at jeg tror de aller fleste jenter legger inn silikon ene og alene for sin egen del (ikke for å få bedre draget på guttene). Fint at du skrev innlegget. Klem Tumlelise
Azi Skrevet 21. august 2003 #309 Skrevet 21. august 2003 Godt råd.... Legg inn silikon etter du har fått de barna du vil ha! Om du vil ha noen da
Gjest sexybitch Skrevet 22. april 2008 #310 Skrevet 22. april 2008 hei hei alle der ut :gjeiper: jeg har selv tatt silikon proteser på coloseum kinikken 2ganger er super fornøyd nå har jeg 600g men kunne tenkt meg å tatt større... man lever bae en gang hihi=) Hilsen girlpower 87
Gjest Gjest* Skrevet 23. april 2008 #311 Skrevet 23. april 2008 Jeg tok silikon på Fornebuklinikken for 4 år siden og er strålende fornøyd. Tok i 250 i hver og angrer ikke et sekund. Jeg gikk fra AA til B-cup. Jeg er ganske høy og veldig slank, så det ser veldig naturlig ut. Før turte jeg ikke å gå i stramme topper og hvertfall ikke gå på stranda.. Nå tør jeg å vise meg i singletter og kan gå på stranda med hodet hevet. Selvtilitten steg mye og fikk det veldig bra med meg selv. De var svært dyktige på den klinikken og smerter hadde jeg ikke mye av. Jeg dro på jobb dagen etter og kjørte også bil da (selv om det blir frarådet) resultatet ser veldig naturlig ut, og er ingen som kunne trodd at jeg hadde silikon..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå