Gå til innhold

Silikon - erfaringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer litt jeg - hvordan føles det å ta på brystene når de har silikoninnlegg? Til vanlig så er de jo myke og "bløte" ....vil de bli "harde" etterpå - at man kjenner at det ligger en rundt pose inni? Noen av de man ser på bilder (ok - de DIGRE man ser på bilder)ser jo ut som om man har blåst de opp - og at det er rett før de sprenger ...de kan da hverken være behagelige å ta på eller å ha? :oops:

Og hva synes menn om slike bryster ....de skal jo ikke være "kunstige" ..hvilke tilbakemeldinger får dere som har?

Kommer ikke til å tørre med det første ..men lurer likevel jeg ....

:oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette blir jeg deppa av! når jeg ser 'før-og-etter' bildene bak linkene som niniel har lagt inn...... hva i all verden er det i veien med 'før'-bildene her? synes det er trist at så fine jenter velger å forstørre puppene sine. har større forståelse for de som har 'lefser', eller ingenting. for det finnes langt mindre varianter enn de som finnes i eksemplene her.....

mine egne pupper er som de minste blant eksemplene fra niniel, og jeg føler meg flott i massevis! ingen (gutter/menn) har til dags dato klaget heller - og fordelen er at jeg er blitt 35 år uten å ha antydning til hengepupper - og det etter å ha ammet i til sammen nesten tre år.....

Skrevet

Det var ikke meningen å antyde at noen av de puppene jeg linket til ikke var fine som de var, jeg bare brukte dem som eksempel på størrelser og resultater som jeg syntes var i nærheten av det jeg kunne tenke meg å ha.

Jeg har små pupper jeg også, omtrent på størrelse med den siste linken jeg la inn, men aldri har vel noen 'klaget' på størrelsen eller sagt til meg at jeg burde få større pupper. Allikevel har jeg et sterkt ønske om å få større pupper, simpelthen for å kunne føle meg som en kvinne, og ikke som en liten jentunge. Dette er selvfølgelig basert på min subjektive oppfatning av mine egne bryster, andre med samme størrelse pupper som meg kan godt være strålende fornøyd!

Skrevet

Jeg føler det samme som deg Niniel. De så flotte ut de silikonbrystene du fant. Men det jeg lurer på er hvordan kan man med garanti få sånne pupper? Må man betale en ganske høy sum for at de på den sikre siden skal bli fine nok ? Eller har noen av legene godt rykte og er kjent for å være flinke som du vet om ?

Skrevet

Jeg vet ikke noe om noen spesielt flinke leger, men jeg ville jo selvfølgelig valgt en som utfører denne type operasjon mange ganger per år! Jo mer erfaring, jo mindre risiko for at noe går galt, ikke sant? (håper jeg da.. :o ) Men det finnes jo ingen garanti for å få et fint resultat. Jeg tror utgangspunktet har mye å si, uten at jeg vet dette sikkert. :) Når det gjelder prisen så tror jeg de fleste ligger rundt 20000 - 25000, og jeg tror ikke det har noe å si for kvaliteten på arbeidet..

Jeg skulle jo egentlig til konsultasjonstime i dag (men så ble legen syk :cry: ), og da hadde jeg tenkt å ta med de bildene jeg linket til tidligere, og spørre han om han mener det er mulig å få til et rimelig likt resultat på meg, ut fra de puppene jeg har nå. Og da tenker jeg både på størrelse og utseende.

Jeg har tenkt som så at den beste måten å finne ut hvordan puppene mine vil bli, er å finne noen som hadde mest mulig like pupper som meg før operasjon, og som har fylt i omtrent like mye som jeg har tenkt. Så veldig vitenskapelig er det nok ikke, men jeg syns det virker logisk.. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

hei.

Jeg har akkurat fått konsultasjons time 10.mars på colluseum i stavanger.

Gleder meg,men litt skummelt !!

Har tenkt på dette i mange år og nå blir det endelig noe av.. som noen sa her GLEDER MEG TIL SOMMEREN!!

Noen som er operert i stavanger?Hvor lenge satser dere på fri fra jobb/skole?

Håper på noen svar. *maria*

Skrevet

Jeg satser på en uke fri fra forelesninger, og to uker fri fra jobb. Er jo ikke så slitsomt å bare sitte på en forelesning, så jeg håper og tror at det skal gå greit. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lagt inn sillikon, og er kjempe fornøyd. Jeg gjorde dette i drammen da, men det jeg skulle frem til er at jeg gjorde dette fordi jeg alltid har ønsket det. Begynte å snakke om det da jeg var 18. Jeg tok det når jeg var 26. Etter 2 barn og edna mindere pupper enn når jeg var 18 var det bestemt. nå bruker jeg 75B/C og er kjempe fornøyd. Hadde 70a før.. eller jeg trengte vel egentilg ikke bh, men noe måtte jeg jo fylle opp i :oops:

nå kan jeg bruke masse klær jeg ikke kunne før (kjoler o.l)

Jeg føler meg vel nå :D

Lykke til

Skrevet

Kjenner et par jenter som har fått lagt inn silikon i stavanger, de er så vidt jeg vet veldig fornøyde:) Slik som jeg kan se, ser de også helt naturlige ut. Det kommer jo veldig an hvor mye du legger inn, men "skrekk-eksempler" som Pamela har jo fått presset inn størst mulige innlegg, ikke rart de ser ut som to kuler da! Det er langt flere av de såkalt "naturlige" jentene som har silikon enn de fleste er klar over! De føles ikke særlig mye hardere enn naturlige pupper heller. Så lenge du gjør det for din egen skyld, er det jo bare flott at det finnes et sånt tilbud. Jada, skjønnhet kommer innenfra, men for å utstråle skjønnhet må man også utstråle selvsikkerhet og det nytter lite hvis man har et altoverskyggende kompleks for kroppen sin. Selvfølgelig kan det, slik det kan med alle sykehusoperasjoner, oppstå komplikasjoner, men her i Norge er kirurgene svært dyktige, de må bl.a ha seks års spesialutdannelse etter legeutdannelsen for å utøve plastisk kirurgi. Du har sikkert sett skrekk eksempler med væskende sår, o.l. på tv, men dette er operasjoner utført av falske kirurger i utlandet. Jeg kjenner flere som er opererte som alle har fått et mye bedre forhold til kroppen sin etterpå. Lykke til da, dere blir så fine så!

Skrevet

En venninne tok innlegg fordi hun er stripper, og hun liker å vise frem c-cupen (Hun veier 49 kg og er 170 høy) sin i bittesmå topper. Dette har ført til oppmerksomhet fra en del drittsekker som bare ser et par pupper. Gjør du dette for å få normal størrelse og ikke for å ose sex, vil de fleste voksne mannfolk ha forståelse. De fleste menn sier at naturlig er det beste, men faktum er jo at menn tror alt under størrelse Pammie, må være naturlig.... Bare vent å se- de legger sikkert ikke merke til det engang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Merker det er noen av de jeg har fortalt det til som tror jeg blir pamela etterpå.. sånt gidder jeg ikke bruke tid og energi på og svar på engang.. da kjenner de personene meg ganske lite føler jeg :-?

Jeg er også 26 år har et barn som jeg ammet i et år.. hehe den negative siden med amming,men i går når jeg satt og tenkte på oprasjonen (igjen) kan jeg faktisk huske jeg hadde komplekser allereder på ungdomsskolen.. SÅ nå er det jammen på tide!!

Gleder meg sånn til sommer og sol og nye klær hehe..

*maria*

Gjest Mzfire
Skrevet

Jeg tror det har noe med størrelsen. Hun her hadde jo kjempe store da. De var verken fine eller naturlige. Tror grunnen til at det eksploderte var at hun hadde for mye silikon. Hallo, hun hadde jo operert inn for 5.gang!

Gjest Niniel
Skrevet

Men at silikon som kommer ut i kroppen kan gi 'alvorlig blodforgiftning'? Det har ikke jeg hørt noe om. Hmmm.....må spørre legen neste uke.

Gjest Donna
Skrevet

De der var jo så store at de faktisk var stygge! :o

Hvis man nå tar utgangsunkt i "vanlig" og naturlig størrelse - så er vel ikke sjansen like stor for at de kan eksplodere - det er jo ikke like mye inni...?

Er det slik at man med silikoninnlegg kan risikere at de hvis man får en trykk - så kan de revne og silikonen lekke ut? Man tåler vel en dult? F. eks barn som sitter på fanget - eller kommer og vil klatre på en? Det er vel ikke slik at man må passe på barmen så ikke noen kommer borti?

Begynte plutselig å lure på dette - for dersom de ikke tåler det vanlige bryster tåler - så er det jo betenkelig synes jeg ...man skal jo tross alt leve et liv .... :o

Gjest Niniel
Skrevet

Jeg har fått inntrykk av at silikonprotesene tåler veldig mye. En dult eller to går helt sikkert bra, man skal jo kunne leve som normalt etterpå! Verre er det nok hvis man havner i en ulykke.. Og dessuten er silikonen som er inni protesen ganske fast, slik at den ikke kommer til å 'flyte rundt' i kroppen hvis det skulle gå hull på 'skallet'. Jeg leste et sted på nettet at jo større protesene er, jo større risiko er det for at noe går galt. Og det høres veldig logisk ut for meg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

niniel og virgo.. når skaldere opereres? og skal dere være våkne under inngrepet? det har ikke jeg mye lyst til .. heehe pysete.

Virgo skal du opereres i stavanger? (ser det står du kommer fra rogaland) i tilfelle hvilken klinikk har du valgt? jeg skal på konsultasjon på mandag på colluseum.. gleder meg!! endelig skjer det noe.. *maria*

Gjest Niniel
Skrevet

Jeg skal til konsultasjon på onsdag i neste uke, gleder meg! Jeg har bestilt time til operasjon, den 24 mars (19 dager til!!) :D Jeg vet ikke enda om jeg skal være våken, men der jeg skal opereres har de i hvert fall tilbud om narkose, så det er vel opp til meg hva jeg velger. Er litt redd for narkose egentlig, har aldri gjort det før. (tenker på om jeg kanskje er allergisk eller noe..)

Nå har jeg tenkt på pupper hele døgnet siden jul, og begynner å bli litt småsprø i hodet - på tide å slutte å tenke og få det gjort! :P

Gjest Donna
Skrevet

Gjest.

:oops: :oops: Her er det ennå bare på tanke-stadiet ... :oops: Har veldig lyst - men ser masse praktiske problemer i perioden etter operasjonen når man skal komme seg i form igjen - for etter hva jeg har hørt blir man nokså hjelpeløs noen uker. Økonomien tillater heller ikke slike utskeielser nå .... *tenke tenke* Hehe kanskje jeg burde finne meg en rik mann som kunne spandere på meg :roll: - og så pleie meg etterpå ... :ler: Ikke dumt :hoho: Hadde sikkert blitt såååå fornøyde begge to -- :sjarmor:

Nei ..tilbake til saken .....må finne ut mer først før jeg bestemmer meg. Synes det er interessant å lese andres erfaringer.

:D

Gjest Niniel
Skrevet

Fikk noen av dere som har tatt/skal ta silikon beskjed om å slutte med p-piller før operasjonen? Leste om at det var bra å gjøre dette for å redusere muligheten for blodpropp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...