Gå til innhold

Fet krem?

kristine 80

Anbefalte innlegg

Min stemor.. mor 2 har skikkelig tørr hund i ansiktet.

Er det noen som kan annbefale en god krem+ en god ansiktsmaske?

+ en ting til, vet noen om maskara for alergiske folk?

uff mye på en gang, prøv så godt dere kan!!! :heiajente:

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virvel

A-creme er veldig god, men jeg vet ikke om man kan kalle den fet... Både mamma (som er veldig tørr) og jeg (som får kviser hvis jeg bruker fete kremer) bruker den og er like fornøyde. Dessuten er det jo alltids Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden. Den er fryktelig klissete, men hvis du smører på de tørre områdene, lar huden trekke til seg det den trenger en stund, for så å tørke vekk det overflødige, blir det veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alette

Serien Vichy som fås på apoteker har flere forskjellige typer kremer beregnet på ekstra tørr hud.

Mascara i merket Almay kan være bra for allergiske folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På apoteket får du tak i Locobase, som er spesielt bra for tørr hud! Bruker den i perioder selv når jeg har veldig tørr hud. Fikk den anbefalt av lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er også plaget med ekstrem tørr hud. Ser ut som jeg flasser og får kommentarer av folk.

Biotherm sin krem for tørr hud har hjulpet meg veldig. Den rosa serien. De skal ha to rosa kremer. Jeg har den feteste.

Jeg har også biotherm sin d-stress for tørr hud.

Jeg har prøvd mange forskellige kremer og disse er de som hjelper meg mest.

I tillegg har jeg peeling og ansikstmaske for sensitiv hud fra biotherm. Huden min liker ikke mye parfyme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Dr. Hauschas(aner ikke hvordan det staves) rosenkrem skal visst være kjempebra for tørr hud, veninnen min elsker den så jeg tenkte jeg skulle prøve den selv også. Koster ca 150 på helsekostforretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Kjæresten min er ultratørr i huden, og hos ham funker rosekremen til Dr. Hauscka veldig bra. Når jeg er ekstra tørr, bruker jeg gjerne Advanced Super Revitalizer N fra Shiseido Bio-Performance, men med 620,- er den ikke akkurat billig. En god fuktighetsmaske er So Moist fra Estee Lauder.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...