Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...nemlig i morges fant jeg Damien med påskelilje i munnen :o

Skrevet

OYda.... :o

Må passe på hvilke planter jeg tar i hus da med andre ord.. Vil ikke at "barna" skal bli syke .... :-?

Skrevet

Absolutt.Jeg tenkte ikke engang når vi kjøpte de fine påskeplanter... :roll: stakkars samboer har dem alle i kontoret nå... :)

Skrevet

katter er generelt ganske flinke til å skille mellom spiselig og uspiselig - så lenge de har spiselige planter tilgjengelig! har de ikke noe valg, sånn det gjerne er på denne tiden av året, kan de være mer ukritiske til hva de går løs på av grøntfor.

så hvis du f.eks sørger for at det finnes kattegress tilgjengelig, er sjansen større for at pus holder seg unna de giftige plantene...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva de skal spise eller ikke. Pusen min holdt på å stryke med for et par år siden etter å ha tygd på ei julestjerne. Fikk problemer med nyrene, men heldigvis kom han seg til igjen og er nå en lykkelig katt uten julestjerner i hus...

:-) anna

Skrevet

Ja, dette er virkelig noe å være oppmerksom på. Jeg opplevde for noen år siden at en kattunge døde av å ha spist på en julestjerne, så jeg er forsiktig med hva jeg tar i hus av planter nå...

Så forresten fredslilje stod på listen - det har jeg jo i huset :-? Noen som vet noe om hvor giftig den er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...