Gjest Suzanne Skrevet 27. mars 2003 #1 Skrevet 27. mars 2003 Noen som vet hvem som sang denne: REF: Hei på deg, jeg er tent kan vi bli litt bedre kjent OSV Evig takknemlig for hjelp Det meste av sangteksten er slettet da det ikke er tillatt å sitere kopibeskyttet materiale. Reglene Orakel - moderator
Redhead Skrevet 27. mars 2003 #2 Skrevet 27. mars 2003 Minner veldig om Lars Kilevold (eller Ole I'dole??)?? Kanskje jeg er helt på bærtur, men jeg husker den fra flere år tilbake.....
Livets datter Skrevet 27. mars 2003 #3 Skrevet 27. mars 2003 Vær forsiktig med å gjengi tekster her inne. Det er imot reglementet.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2003 #4 Skrevet 27. mars 2003 Vær forsiktig med å gjengi tekster her inne. Det er imot reglementet. Men kjære vene, da blir det tungvint! "Noen som kjenner denne? Na na na na na naaaaaa duridam dam dam na.. na ta nam da duri dam" Blir ikke noe fornuftig svar å få da, vettu!
Livets datter Skrevet 27. mars 2003 #5 Skrevet 27. mars 2003 Ja, skal ikke være så lett vet du. Dette bør jo du vite, trøffel, etter "runden" vår (eeehem, kremt) inne på et annet forum. Vi får lov å gjengi et par linjer.
Redhead Skrevet 27. mars 2003 #6 Skrevet 27. mars 2003 Men kjære vene, da blir det tungvint! "Noen som kjenner denne? Na na na na na naaaaaa duridam dam dam na.. na ta nam da duri dam" Blir ikke noe fornuftig svar å få da, vettu! Jammen kjenner du ikke den?? Den er jo en hit!! Spilles på radio'n hele dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå