monja Skrevet 27. mars 2003 #1 Skrevet 27. mars 2003 Er du avhengig av KG? Hvorfor blir man egentlig det?
Arwen Skrevet 27. mars 2003 #2 Skrevet 27. mars 2003 Huff ja, er avhengig, men vet ikke hvorfor.. bare ble det.
Gjest Starya Skrevet 27. mars 2003 #3 Skrevet 27. mars 2003 Personlig mistenker jeg at Gry har drysset et slags narkotikum på sidene, slik at vi får abstinenser dersom det går for lang tid mellom hver gang vi logger på.
jordbær Skrevet 27. mars 2003 #4 Skrevet 27. mars 2003 Avhenig? PØH! Jeg ekke avhengig.. Hørt slikt tull?
Silfen Skrevet 27. mars 2003 #5 Skrevet 27. mars 2003 Nope. Langt fra avhengig av KG. Visse andre nettsteder derimot.
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. mars 2003 #6 Skrevet 27. mars 2003 Er i alle fall blitt litt hektet!! Hvorfor? Fordi det er atrig å gå innpå KG og se hva som er nytt siden sist, se om det er kommentarer til mine egne innlegg.. Og man kan ta opp alt mulig til diskusjon, og få hjelp til det utroligste og mange gode råd. Også erdet en slags "samhørighet" i og med at folk faktisk er registrert og heter det samme alltid. Man blir liksom "kjent" med de forskjellige personene selv om man ikke vet hvem som skuler seg bak "dekknavnene"! Synes det er artig her jeg! Et veldig bra forum, veldig lite tull! Og det som ikke passer seg blir slettet, så vi slipper å se.. KG er bra!!
Gjest c75 Skrevet 27. mars 2003 #7 Skrevet 27. mars 2003 Ikke avhengig,nei! Men er innom å titter når jeg har tid!
Loolaa Skrevet 27. mars 2003 #8 Skrevet 27. mars 2003 Yup! Avhengig! Personlig mistenker jeg at Gry har drysset et slags narkotikum på sidene' date=' slik at vi får abstinenser dersom det går for lang tid mellom hver gang vi logger på [/quote'] God teori! Jeg har foresten steget i gradene til ganske godt kjent uten at jeg merket det. Juhuu! loolaa
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2003 #9 Skrevet 27. mars 2003 Huldre-Lise skrev: "Er i alle fall blitt litt hektet!! Hvorfor? Fordi det er atrig å gå innpå KG og se hva som er nytt siden sist, se om det er kommentarer til mine egne innlegg.. Og man kan ta opp alt mulig til diskusjon, og få hjelp til det utroligste og mange gode råd. Også erdet en slags "samhørighet" i og med at folk faktisk er registrert og heter det samme alltid. Man blir liksom "kjent" med de forskjellige personene selv om man ikke vet hvem som skuler seg bak "dekknavnene"! Synes det er artig her jeg!" Føler det akkurat sånn jeg også! Må ha det, bare må ha det...
Nala Skrevet 27. mars 2003 #10 Skrevet 27. mars 2003 Jepp, er avhengig. Har jo vært her lenge da, helt siden jeg planla bryllupet mitt for to år siden, så jeg føler at jeg har blitt godt kjent med nettstedet. Setter stor pris på å ramle innom og se hva som har skjedd siden sist jeg var på forumet (som aldri er spesielt lenge siden...). Er interessante diskusjoner her, og masse masse spennende mennesker. Storkoser meg her, jeg! Også setter jeg utrolig stor pris på at nettstedet er profesjonelt drevet. Både design og redaksjonelt stoff er kjempebra. Spretter jo opp nye kvinne- og forumssider overalt, men de kan ikke måle seg med KG Men så setter jeg pris på at en side er ryddig, uten ørten skrivefeil og andre ting som jeg mener drar ned inntrykket av et nettsteds seriøsitet. En annen bra ting er at det er moderatorer her som følger redaktørens retningslinjer til det fulle. Og at redaktøren følger norsk lov, noe man ikke kan si om mange andre nettsteder der det florerer av ærekrenkelser, sangtekster ol. Men igjen, jeg liker at ting gjøres ordentlig og seriøst
Malou Skrevet 27. mars 2003 #12 Skrevet 27. mars 2003 Avhengig? Jeg nei... Kan jeg slutte å røyke så kan jeg slutte med KG også. Forskjellen er bare at jeg ikke vil slutte med KG... Også er det ikke skadelig tror jeg... Vet ikke helt hvorfor jeg egentlig... Men det ligger noe i at man likssom kjenner en del her, uten å egentlig kjenne dem. Også kan man få både nyttige og unyttige tips og råd her... Og diskutere... Og pjatte... Jennifer
Linemor Skrevet 27. mars 2003 #13 Skrevet 27. mars 2003 Får ikke abstineser hvis det er en dag uten, men litt hekta er det vel lov og si at jeg er. Men noen feil må man jo ha, eller hva?
Skusla Skrevet 27. mars 2003 #14 Skrevet 27. mars 2003 Tja.... Jeg må vel ærlig innrømme at jeg er liiitt avhengig ja.. :oops: :D Her er så hyggelig , og jeg får meg alltid en god latter når jeg leser her.. Det er så utrolig mange kjekke mennesker, så mange smarte svar, så masse tullete kommentarer, tester, spøker, gleder og sorger. Jeg MÅ nesten innom her hver dag for å se hvordan alle har det. Så får jeg hjelp til det jeg trenger hjelp til og forhåpentligvis kan jeg hjelpe noen tilbake også.. Dagen ville ikke blitt det samme uten KG var det noen som skrev her en gang.. Å det er så sant som det er sagt!
Edie Skrevet 27. mars 2003 #15 Skrevet 27. mars 2003 Avhengig og avhengig.....?? Slenger meg på Jennifer jeg.. Slutte med å røyke, det klarte jeg. Kan sikkert klare å slutte her også, men har inget ønske om det!
Gjest Étoile Skrevet 27. mars 2003 #16 Skrevet 27. mars 2003 Avhengig? Ja, spesielt når det er andre ting jeg burde/skulle ha gjort.... :o Sånn som nå, har sittet og hengt på kg og glodd på tv et par timer og EGENTLIG burde jeg ha lest, sortert forelesningsnotater, vaska klær.... lista er lang.... Kg... den perfekte unnskyldning!
smil Skrevet 27. mars 2003 #17 Skrevet 27. mars 2003 Er avhengig i perioder, men så kan jeg ta laaange (litt for lange) pauser av og til.
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #18 Skrevet 27. mars 2003 Nei, jeg er ikke avhengig, bruker forumet bare når jeg jobber foran pc`n, som for tiden er hele tiden (sukk) Når sommren kommer skal d bli got å være ute og kose meg Hvis været blir bra; d r jo så ymse...
bluesky Skrevet 28. mars 2003 #19 Skrevet 28. mars 2003 Gøy å sjekke et forum en er blitt kjent i sikkert. Er vel litt status å stige i rang også
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. mars 2003 #20 Skrevet 29. mars 2003 Jeg er periode-KG'er Vært her til og fra i snart 2 år faktisk.. Jeg har nok ingen problemer med å kutte tvert, men nå er det jo engang slik at jeg har tilgang til nett 24 timer i døgnet, så hvorfor ikke være her da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå