Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #1 Del Skrevet 3. april 2002 Hei Jeg trenger virkelig litt raad her, for aa finne ut om jeg gjoer det riktige. Jeg studerer i utlandet og moette for en stund siden en nydelig gutt som jeg ble litt betatt av. Vi har masse felles venner, saa en liten periode saa vi mye til hverandre, klina et par ganger og hadde lange samtaler. Han hadde en kjaereste i utlandet, saa jeg var klar over at han var en player. En kveld vi var ute med venner begynte en av mine norske venninner (som visste alt om meg og han) aa flirte hemningsloest med han, og han var helt med paa det. Jeg ble helt oedelagt og stakk hjem tidlig. I ukene som fulgte fortsatte de to aa gaa ut, og ble etterhvert sammen. Hun spurte meg om 'tillatelse' til aa gaa ut med han, og jeg sa at det fikk vaere hennes valg. De ble sammen, og jeg mista kontakten med dem begge, og kom forsaavidt over det etter en stund, selv om det var saarende og ydmykende. Etter et par mnd skulle hun hjem til norge, og jeg ble invitert paa avskjedsparty. Jeg dro (aner ikke hvorfor) og skvaera opp med dem begge. Han og jeg hadde faktisk veeeldig god tone... Saa etter at hun dro hjm til norge var jeg og han paa samme fest, det ene foerte til det andre, og vi hadde sex. Jeg foelte meg helt jaevlig etterpaa og sa til han at han burde fortelle det til kjaeresten sin. Jeg har til og med sagt at jeg ringer henne hvis ikke han gjoer deg. Men saa fikk han meg til aa holde kjeft om det, fordi jeg kommer til aa 'oedelegge livet til dem begge' hvis jeg roeper hva som har skjedd. Sannheten er at han er en stor player, og at jeg egentlig ikke unner selv min vaerste fiende aa ha en utro kjaereste.. Til naa har jeg ikke gjort noe med det, men skal jeg ringe henne og fortelle hva typen hennes holder paa med, eller skal jeg 'passe min egen business'? Please, jeg trenger gode raad her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. april 2002 #2 Del Skrevet 3. april 2002 La det være opp til ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wannebee Skrevet 3. april 2002 #3 Del Skrevet 3. april 2002 Enig med Lea - la det være opp til ham - men hold deg unna selv. Han er ikke noe å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #4 Del Skrevet 3. april 2002 Skjønner at du føler deg jævelig her, men det har du jo også god grunn til. Jeg vet ikke helt hva som er verst jeg. Om du sier til venninda di at du har hatt sex med typen hennes eller at han sier til henne at dere har hatt sex........Hmmm....det spiller vel ikke den store rollen! Hvis hun er ei god venninde så har du nok ødelagt det vennskapet uansett. Men jeg syntes hvertfall at du bør være så ærlig at du sier det til henne, så slipper hun den jævlige typen. Snoppey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Skjønner ikke at det går ann å være så jævelig mot folk. Du har bare ikke SEX med en som er OPPTATT!!!!!!!!!!!!!! Jævla egosentriske mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. april 2002 #6 Del Skrevet 3. april 2002 Siste anonym: det er vel kanskje en til som var med på dette, eller? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 3. april 2002 #7 Del Skrevet 3. april 2002 Amanda: selvfølgelige var det to om ... beinet??.. men, uansett, man kan ikke bortforklare det som har skjedd. Vi er egoister, og sånn er det. De har gjort det de ville, og konsekvensene flyttet de litt vekk, og nå kommer de tilbake. Det enkleste er sikkert å holde kjeft hvis du tror hun friker ut hvis du sier det. Uansett, tilliten brutt i forholdet allerede. Unner du ikke din fiende noe slikt, så burde du vel ikke unne din venninne det. Men, jeg har ikke erfaring med denne typen intrige, så jeg skal egentlig ikke si noenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #8 Del Skrevet 3. april 2002 La HAN ordne opp,ikke du.Om han ikke sier noe,så bør du la være også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #9 Del Skrevet 4. april 2002 Men venninnen visste jo at de to holdt på ifra begynnelsen av, HUN var sviker som ble sammen med han..what goes around comes around, er ikke det det de sier! Og han er jo ikke noe å samle på ihvertfall, hvis han holder på sånn med dere,holder han sikkert på med andre jenter også, bruk han og kast kast han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #10 Del Skrevet 4. april 2002 hei igjen Godt aa lese noen tips paa denne vanskelige situasjonen. Som Anonym over meg sier, what goes around, comes around. Forholdet mellom meg og 'venninna' ble totalt oedelagt da hun 'snappet' han foran ansiktet paa meg, og valgte aa fortsette aa gaa ut med ham selv om hun visste at det ville oedelegge vennskapet vaart. Det er en engel i meg som sier at jeg boer legge gamle uoverenskomster bak meg, vaere aerlig og fortelle henne hva som foregaar fordi ingen fortjener en utro kjaereste. En djevel i meg oensker at hun skal vite det saa jeg kan gni meg i hendene og si "Ha! Der kan du se hvor lett det er aa faa han paa kroken!" og gi tilbake litt med samme medisin. Men fornuften sier nok at jeg boer holde kjeft og la det bli opp til han. Moette han tilfeldig ute i gaar, og vi endte opp med aa gaa ut med en gjeng med folk. Det er ikke til aa legge under en stol at det var flirting i lufta mellom oss (og det var ikke langt unna at noe skjedde). Hvorfor er jeg saa tiltrukket av han naar jeg vet hvor dust han er med kvinner? Hjeeeelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 4. april 2002 #11 Del Skrevet 4. april 2002 Du fikk sikkert din lille "hevn" og den kan jo være søt. Men etter den søte kløe, kommer den sure svie. (Bestemoren min har sagt deet nemlig!!) Så får du holde munnen din og digge situasjonen. Tror det er best jeg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #12 Del Skrevet 5. april 2002 ahhh...college Målet er jo å ha sex med alle damene av alle rasene, med minst mulig trøbbel fra de som ikke er kommet forbi fjortisstadiet ennå. Slik som oppstarteren av denne tråden. mvh Male Volent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #13 Del Skrevet 5. april 2002 Dette blir for dumt for meg. Er dere veldig unge, umodne for alderen eller bare dumme? Du visste vel hva du gjorde? Greit, da er vel alt i orden da. Lev, og la leve. Bare sørg for at hormonene ikke løper løpsk neste gang, for det var nok neppe en forelskelse det var snakk om her. ) Grow up!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2002 #14 Del Skrevet 5. april 2002 Fordi du tydeligvis ikke eier selvrespekt. Jeg gremmes på kvinners vegne. Også så heldig han er, han får jo alltid det han vil ha - - nemlig SEX. Du er en temmelig lett match for han, derav ingen tvil. Og det er faktisk det eneste du er for han også. Tygg litt på den du. For du hadde vel ikke innbilt deg noe mer, når du er så lett på tråden? De aller fleste unge gutter tar "det de får." Jeg kan ikke klandre dem heller, når du gjør det så enkelt for dem. Det er ikke akkurat en voksen kvinne jeg ser for meg som har skrevet innlegget ditt nei, slettes IKKE!!!!!!!!!!! Jobb først og fremst med din egen selvrespekt - - ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 5. april 2002 #15 Del Skrevet 5. april 2002 Uff, for en situasjon du har satt deg selv i!! Det er ett ganske vanlig diskusjonstema, dette med utroskap, og skal det fortelles. Jeg tror at det man ikke vet har man ikke vondt av.. Jeg tror at det må være opp til ham å fortelle. Jeg skjønner din hevn trang, men jeg tror ikke du vil få det bedre med deg selv ved å fortelle henne hva som har skjedd. Det sier jo litt om deg også... det må du huske på. Du har jo gjort mot henne som du syntes var fælt at hun gjorde mot deg... du sank til hennes nivå.. ikke sant? Jeg tror det beste du kan gjøre er å trekke deg ut av situasjonen og la din venninne finne ut hvordan typen hennes er. Til en viss grad i alle fall. Det er ikke tvil om at det er vanskelig. Jeg har lurt på det selv.. hvis min mann var utro, ville jeg virkelig visst det? Og jeg tror at NEI, jeg ville ikke det. Så lenge jeg hadde det bra.. om det så var en illusjon.. så vil jeg heller ha den illusjonen... På den andre siden: hvis jeg da finner ut at min mann er utro.. og at flere vet, og ikke har sagt det til meg... så skaper det problemer også... *sukk* Jeg får satse på at ingen av mine venninners menn er utro.. og heller ikke min mann... så unngår vi problemer...!!!!!! Og du.. en dag kommer det en mann som du fortjener... ikke kast bort mer av deg selv til en som IKKE fortjener det!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå