Gå til innhold

Bolia

Arwen

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har handlet der? Har funnet masse fint jeg har lyst på der, men er litt skeptisk til nettbutikker. (Kanskje jeg bare får ta meg en tur ned dit for å titte en dag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gurimalla

Jeg har handlet flere ting der og er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt. Vil anbefale deg å dra ned dit for å se på tingene (mye av det de har er fine ting). Det ble noe kluss med leveringen min, men fikk veldig god service og de ordnet opp alt med en gang.

Ville ikke vært skeptisk til å handle mer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta en tur ned i dag og titte vi. Kommer helt sikkert til å bestille de tingene vi har sett oss ut allerede: stuebord, spisestuebord og spisestuestoler. :D

Hvor lang leveringstid hadde varene dere kjøpte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sinna:-(

Morsomt at dette kom opp akkurat nå som jeg sitter og er så sinna på Bolia at jeg frrreser!

Var på Bolia i begynnelsen av oktober og handlet blant annet spisestuebord og 6 stoler til. Ble lovet levering helt i begynnelsen av desember, ble selvsagt utsatt 2 ganger før vi møblene.

Vel og bra helt til vi oppdager at det er feil på 3 av 6 stoler og at bordet har en stor sprekk.

Ringer og ringer og ringer, bare telefonsvarer og ingen svarer på mailene mine. Veldig slitsomt. Fikk til slutt reklamert ved at jeg måtte kjøre ned til Drammensveien personlig, ble lovet nye møbler fortere enn svint.

Har nå ringt og mast i månedsvis og ble endelig lovt at møblene skulle komme onsdag 25/3. Onsdag ringte de og sa de skulle komme torsdag 26/3 i stedet

og jada, DET KOMMER 2 STOLER, that's it!

Etter ca 178 forsøk på å komme gjennom telefonen fikk jeg nå nettopp beskjed om at resten av møblene skal komme 3. april. Det blir vel årets aprilnarr tenker jeg.

Styr unna BOLIA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, og så jeg som har funnet de perfekte møblene.. Ble plutselig usikker jeg. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sinna:-(

Ja tenkt deg om arwen før du kjøper der. Greit et det er ganske billig, men det hjelper ikke når det er så mye tull.

På papiret har de en god garanti og returordning, men den fungerer jo ikke. Jeg fikk beskjed over telefon at det satt 1 person i Danmark som skulle betjene kundeservice og reklamasjoner. Høres litt lite ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Leit å høre at du har så dårlig erfaring med dem, Sinna. Selv har bare bestilt ett møbel fra dem og det gikk helt greit. En venninne av meg fikk derimot et bord i feil høyde, men det ordnet de opp med en gang: Fikk en møbelsnekker til å kutte av det bordet de hadde fått, slik at de hadde bord mens de ventet på det nye i riktig høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Har kikket litt på noen sofaer på Bolia og vurdert å bestille, men dette var ikke akkurat betryggende lesning. :-?

En kollega av meg har også fortalt en skrekkhistorie som går ut på mye av det samme som dere skriver over her: skruer/deler mangler ved levering, nesten umulig å komme gjennom når man vil klage, og når man endelig kommer gjennom og får forsikrninger om at alt skal rettes opp skjer det ingenting....

Er det virkelig ingen som har god erfaring??

Har så lyst på sånn sofa.... :oops:

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...