Gå til innhold

dominanse

Sharissa

Hve liker du best tanken på?  

1. 1. Hve liker du best tanken på?

• å bli dominert
      15
    • å være den som dominerer
      1
    • tenner ikke på sånt
      5
    • tenner på begge deler
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

selv om mange "tror" det er omvendt.

Veldig mange, dessverre...

Men det er kanskje ikke så rart at det ser sånn ut for uinnvidde?!

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg underkaster meg helst, men er switch.

Suben er den egentlige sjefen, ja, men tenninga kommer jo gjerne av at partneren blir gitt kontrollen innenfor gitte grenser.

Jeg lurer forresten på en ting til:

HVA tenner vi på???

Smerte?, godt-vondter? Å bli dominert? Samspillet? Leken?

og så videre, med motsatte fortegn for de dominante.

For min egen del bruker jeg å si at jeg tenner både på myk og hard berøring, samt at jeg elsker å leke. MEN: Psyken må være med. De stooore opplevelsene kommer når jeg underordner meg psykisk, sjøl om ren psykisk underkastelse ikke tenner i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare for meg selv da: jeg liker å bli dominert, kan være den dominante en sjelden gang men tenner ikke så mye pådet.

Det er jo som noen sier den som blir dominert som egentlig er den som styrer, men det kommer veldig an på den som dominerer. Hvordan h*n er. Skal h*n være dominant må han være dominant også.

Det jeg liker ved er åfølelsen av å være hjelpesløs, helt i den andres makt og slippe kontrollen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er jo som noen sier den som blir dominert som egentlig er den som styrer' date=' men det kommer veldig an på den som dominerer. Hvordan h*n er. Skal h*n være dominant må han være dominant også. [/quote']

Riktig Scarleth!

Men den som blir dominert har gjerne det magiske kodeordet for stopp i sin makt :wink:

Jeg har det, men har aldri brukt det. Har aldri hatt bruk for det, fordi jeg og min kjære kommuniserer så godt at han alltid vet hvor jeg er og hva jeg trenger/tåler.

Jeg tror du sier at den som dominerer alltid må være dominant. Jeg er

ikke helt enig i det. Vi har nok av eksempler på at mennesker har lært å dominere, lært å like dominans. Disse kan være vel så gode dominante i denne sammenhengen som mennesker som er (seksuelt) dominante av natur, ofte fordi disse har erfaring som submissive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du sier at den som dominerer alltid må være dominant. Jeg er

ikke helt enig i det. Vi har nok av eksempler på at mennesker har lært å dominere, lært å like dominans. Disse kan være vel så gode dominante i denne sammenhengen som mennesker som er (seksuelt) dominante av natur, ofte fordi disse har erfaring som submissive.

Det jeg mente egentlig var at den som skal dominere må virke dominerende i den situasjonen, ikke bli usikker, men være bestemt. Sånn at du får følelsen av at h*n gjør som h*n vil uansett hva du sier (selv om jeg selfølgelig har et kodeord jeg kan bruke hvis noe blir helt feil, har ennå ikke brukt det da) Hvis du skjønte hva jeg mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...