Monstermagnet Skrevet 3. april 2003 #41 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har aldri opplevd en dårlig blowjob, så det virker som det egentlig er ganske enkelt.... Å gjøre det på en kvinne derimot, det er kunst.... ::: MONSTER ::: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyldenløwe Skrevet 3. april 2003 #42 Del Skrevet 3. april 2003 Hmm. Der har jeg helt andre erfaringer, Monstermagnet. Jeg har opplevde et fåtall skikkelig gode blowjobs, og synes generelt at jenter er for lite interessert i å lære å gjøre det slik jeg liker det De fleste tror jeg er fornøyd hvis de gidder å ta den litt i munnen og la være å bite den av ... . Stemte jo når jeg var 18 år, men jeg er redd et par damer, og i særskilt grad en, har gjort meg ganske så bortskjemt. Men, jeg er helt enig i at man er under evig utdannelse i "the noble art of cunningulus". Ingen to kvinner like, ditto for musa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 3. april 2003 #43 Del Skrevet 3. april 2003 Imponert over framstillingen din, Nelle! Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg går fram når jeg suger en mann, men får høre at jeg "er verdens beste" Hmm...må være en feil....har alltid hørt at jeg er verdens beste :blunke: Har en mistanke om at jeg har gått "Nelle-skolen" jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 4. april 2003 #44 Del Skrevet 4. april 2003 Hmm...må være en feil....har alltid hørt at jeg er verdens beste :blunke: Har en mistanke om at jeg har gått "Nelle-skolen" jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 4. april 2003 #45 Del Skrevet 4. april 2003 *slettet grunnet kalde føtter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 4. april 2003 #46 Del Skrevet 4. april 2003 Hvor finner jeg dere? Jeg vet om èn i Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gyldenløwe Skrevet 4. april 2003 #47 Del Skrevet 4. april 2003 Vi får møtes i Oslo en dag, Mel. Må bare spørre dama mi først ... vent litt! ... Hm, hun var forbausende nagativ til forslaget. Hun som til og med har foreslått at jeg begynner med undervisning slik som arbeidsmarkedet er nå, og så kan hun ikke godta at jeg tar noen vikartimer i "voksenopplæring". Sorry, Mel. Bør jeg være bekymret over at hun laget saksebevegelser med fingrene og sa "snip, snip"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 4. april 2003 #48 Del Skrevet 4. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 4. april 2003 #49 Del Skrevet 4. april 2003 Å veksle mellom å slikke og suge samtidig som man bruker hånda til å runke han med. Ta han på balla, slikk og sug gjerne på balla også. Begynn forsiktig for så å øke i intensitet. .. er mine erfaringer med åssen menn liker å bli sugd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 4. april 2003 #50 Del Skrevet 4. april 2003 Er det ingen andre her som har vært borti disse østersene som liksom er så fornøyde med hvordan de blir behandlet da? Det kan jo alltid gjøres bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå