Kevin Skrevet 27. mars 2003 #21 Skrevet 27. mars 2003 Hmmmm.... Nelle kan nok sine saker bra, virker det som.... :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #22 Skrevet 27. mars 2003 Som sagt, IKKE tenner.... :o Kevin...heteroseksualiteten din gikk DEN veien Milla
Kevin Skrevet 27. mars 2003 #23 Skrevet 27. mars 2003 Kevin...heteroseksualiteten din gikk DEN veien Milla Tok noen sekunder før jeg skjønte den, Millamor.... Selvsagt skal det være IKKE BRUK TENNER!!! Det er jo ikke det at jeg ikke tenner.... Ikke helt impotent da.... og iallefall ikke skjeve tendenser.... Godt du påpeker det, Milla min engel....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #24 Skrevet 27. mars 2003 Godt du påpeker det, Milla min engel.... Anytime baby... anytime Milla
Kevin Skrevet 27. mars 2003 #25 Skrevet 27. mars 2003 You're my guardian angel, babe.... Eller er uttrykket "Watchdog" bedre her....?
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #26 Skrevet 28. mars 2003 You're my guardian angel, babe.... Man lærer stadig noe nytt - jeg fikk en gang en SMS der det sto at "du er min garden angel"... Kevin er myyyyyyye flinkere, men jeg har ikke fått SMS fra ham altså!
Gjest Bette Davis Skrevet 28. mars 2003 #27 Skrevet 28. mars 2003 Imponert over framstillingen din, Nelle! Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg går fram når jeg suger en mann, men får høre at jeg "er verdens beste" :oops: Tror ikke det er en facit, men at det blir bra hvis man liker det selv og ikke tenker for mye på "rett teknikk" ala det man har sett på film
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #29 Skrevet 28. mars 2003 Ja - Hva med piercing i tunga??? Var det ikke en replikk i Pulp Fiction der det fremgikk at hele vitsen med pierced tunge var å gi mannen bedre opplevelse under munnsex??? - Og en liten ting til angående sugemetoder: lange negler som klør forsiktig bak pungen - mannen min elsker det.
Kristian (71) Skrevet 28. mars 2003 #30 Skrevet 28. mars 2003 Imponert over framstillingen din' date=' Nelle! Jeg kan ikke beskrive hvordan jeg går fram når jeg suger en mann, men får høre at jeg "er verdens beste" :oops: [/quote'] Da trenger du ikke bekymre deg for at du ikke kan beskrive det Bette, da gjør du det mer enn bra nok i praksis :blunke:
MarianneE Skrevet 28. mars 2003 #31 Skrevet 28. mars 2003 Min kjære liker også når jeg slikker og suger forsiktig på ballene hans.... Noe annet man kan gjøre er og forsiktig massere området mellom ballene og anus med en finger. Det er vistnok veldig godt! Liker.....nei, ELSKER og suge, jeg! :blunke:
Nelle Skrevet 28. mars 2003 #32 Skrevet 28. mars 2003 Marianne: Jeg også pleier å trykke litt forsiktig med tommelen eller noe på det området mellom ballene og rumpa. Har hørt at det er et triks... hehe Men selve rumpa er jeg litt forsiktig med uten å vite helt sikkert at han liker det. Nelle
Andreas Skrevet 30. mars 2003 #33 Skrevet 30. mars 2003 ...slutter meg til tilhengerne av Nelle-skolen :D Jeg hadde for øvrog en vanvittig spennende opplevelse en gang ved at hun sugde meg ved siden av et speil slik at jeg kunne se henne i speilet mens hun drev på. For meg var det visuelt veldig spennende. Følte meg litt som en kikker eller noe sånt til en scene der jeg selv var deltaker. Andreas
Nelle Skrevet 30. mars 2003 #34 Skrevet 30. mars 2003 ...slutter meg til tilhengerne av Nelle-skolen :D Jeg hadde for øvrog en vanvittig spennende opplevelse en gang ved at hun sugde meg ved siden av et speil slik at jeg kunne se henne i speilet mens hun drev på. For meg var det visuelt veldig spennende. Følte meg litt som en kikker eller noe sånt til en scene der jeg selv var deltaker. Andreas Når var det jeg sugde deg ved siden av et speil, Andreas? Hehe.... Mulig dette var teit humor, men jeg kunne ikke dy meg... Nelle
monja Skrevet 30. mars 2003 #35 Skrevet 30. mars 2003 Nelle: Bruker samme framgangsmåte som meg du. Eller var det kanskje omvendt?? Uansett har det aldri vært noen som har vært misfornøyd med noe, og da blir det mye mer morsomt å gjøre det også..... Det der med tenner er fryktelig viktig, men noen av mine ex'er har tent veldig på at jeg brukte tennene forsiktig forsiktig.....
Andreas Skrevet 30. mars 2003 #36 Skrevet 30. mars 2003 Når var det jeg sugde deg ved siden av et speil, Andreas? Hehe.... Mulig dette var teit humor, men jeg kunne ikke dy meg... Nelle ¨...husker du ikke det, Nelle Det er bare å si fra så kan vi friske opp hunkommelsen din
Nelle Skrevet 30. mars 2003 #37 Skrevet 30. mars 2003 Nelle trenger å få frisket opp hukommelsen sin litt!!
Andreas Skrevet 31. mars 2003 #38 Skrevet 31. mars 2003 Nelle trenger å få frisket opp hukommelsen sin litt!! ..anytime, baby, anytime!!
MarianneE Skrevet 31. mars 2003 #39 Skrevet 31. mars 2003 fikk en gang en SMS der det sto at "du er min garden angel"
ryfia Skrevet 2. april 2003 #40 Skrevet 2. april 2003 Mannen min elsker å bli sugd. Jeg konsentrerer meg mest om hodet. Myke sugende bevegleser har sin virkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå