Gå til innhold

Nelle

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Jeg synes ikke du er pedofil bare firdu du syntest en 16-åring er søt.

Jeg ville bare si det! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Hun skrev i en tråd inne på Seksuealitet at hun var redd for å skrive mer her inne fordi hun hadde blitt stemplet som pedofil i den derre IDOLtråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da..

Jeg så på idol og hadde noen-og-tjue-år gamle venner som satt og siklet på den 16-årige gutten da...

Tror folk skal være litt forsiktig med bruk av ord dem IKKE VET hva betyr! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig mye unødvendig tull ut av en i utgangspunktet harmløs tråd. Jeg stengte den, men det var visst ikke nok. Nå er hele tråden slettet slik at ingen kan gå tilbake og grave i saken. Heldigvis får hun god støtte, hun har ikke gjordt noe galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 16 åring er over den seksuelle lavalder, så hvorfor noen skulle stemple noen som pedofil av den grunn, begriper jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sexysadie, Jordbær, Starie, Hege og Starfish!

Så søøøøte dere er!! *smile*

Seff er jeg ikke pedo, og seff forsvinner jeg ikke herfra. Ble bare litt forbanna... hehe... og det hele var et spontant uttrykk for min forbannelse der og da... hehe...

Klem til dere fordi dere er så søte!!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig:

Du er definitivt ikke pedofil. Og kjærligheten tar ikke hensyn til alder.

Angelin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke Nelle er pedofil, men det er en "kultur" eller nyanseforskjell i samfunnet, som er forskjellig hvorvidt det er den voksne mannen eller den voksne kvinnen som sikler litt på synet av en 16-åring av motsatt kjønn. Selv om lavalderen er 16 år.

Det er liksom mer "aksept" for å betegne voksne menn som sikler på 16-årige jenter, for pedo'er... enn omvendt... litt rart egentlig.... :roll:

Menn det KAN ha noe med at menn har mer "tradisjon" for å utføre pedofile handlinger enn kvinner...

...at det er mye lekre 16-årige jenter, er det ingen tvil om, men jaggu er det ikke mange lekre som er adskillig eldre, også... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman: Det er forskjell på å synes en gutt som er 16år pen... og det å like gutten FORDI han er 16 og ung... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman: Det er forskjell på å synes en gutt som er 16år pen... og det å like gutten FORDI han er 16 og ung... :roll:

Er egentlig ganske enig der, jordbær. Jeg synes ikke nevnte er søt/pen/attraktiv fordi han er 16, men fordi han er den han er. (Vil ikke nevne navn -det blir for dumt å diskutere enn navngitt person når ordet "pedo" er involvert).

Men dere? La oss ikke diskutere dette mer, hva? Iallfall ikke i denne tråden. Kan vi ikke heller eventuelt starte en ny (og nøytral) tråd om dette temaet dersom det er behov for å diskutere ytterligere?

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dere? La oss ikke diskutere dette mer, hva? Iallfall ikke i denne tråden. Kan vi ikke heller eventuelt starte en ny (og nøytral) tråd om dette temaet dersom det er behov for å diskutere ytterligere?  

Nelle

:enig::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Menn har ødelagt for seg selv fordi de er mere tilbøyelige til å prøve å gjøre framstøt til en yngre og attraktiv person hver gang pikken begynner å røre på seg.

Uten å generalisere over at alle menn kunne finne på noe krenkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

Når en 40 årig mann gjør seksuell fremstøt til en 16 årig pike, så er d krenkende ja"!""

Hvordan kan han innbille seg at hun gidder å ha noe med ham å gjøre?[/ :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange 16 år gamle jenter tenner på modenheten eller er eventyrlystne på andre måter, slik at de ser det som seier å forføre en førti år gammel mann.

Men noen vil jo ta utgangspunkt at kvinner er den undertryktne part.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Det er jo det menn så gjerne vil tro at jenter i tenårene vil sette pris på den verdensvandte modne mannens oppmerksomhet..

Beklager, Waco; men d er rett og slett bare ikke slik.

Ikke for d; de gamle gubbene må da bare fortsette og drite seg ut, d sier jo noe om hvor narraktig de er ikke sant.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ellers skal man kunne forklare den ubegripelige sjalusien som finnes iblant kvinner mellom de to forskjellige aldre, 20 og 40 årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...