Gå til innhold

Kurver på toalettene.

Fremhevede innlegg

Skrevet
For å være helt ærlig; kurver på toalettene høres ut som en veldig tåpelig ide. I America har de ofte dette på utesteder - og det ser lite apetittelig ut. Hvem har vel lyst til å bruke sminke og deodorant som andre har brukt før? Kan ikke heller se vitsen med neglelakk' date=' OB og diverse.[/quote']

Æh...jeg tenkte tipse om tannpirkere...men altså UBRUKTE sådan. Tror ikke gjestene synes DET er så uappetittlig :hoho:

Har vært på noen fester og bryllup nå og det er alltid noen som hyler etter neglelakk,ob,bind,tannpirkere og diverse. TOPP ide dette!

Vi skulle ha det selv også men glemte det av hjemme :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma lagde ferdig våre kunder for en stund siden.

Veldig fornøyd jeg. Et morsom sak å ha stående fremme.

Kondomer var jo også en lur idè - sånn for morro skyld :wink:

Mulig jeg overså noe her, men hva med Frisk Pust, eller en tyggispakke eller noe slikt?

Og kanskje noen små "sigarillos" også?

Skrevet

Jeg er faktisk litt enig med Gjest jeg, skjønner ikke helt vitsen med slike kurver.

Selv om jeg helt sikkert kjenner mange i et bryllup, så ville jeg garantert ikke forsyne meg av hverken sminke, deodorant, hårbørste, tyggis, drops eller noe lignende.

Til nød kunne jeg tatt en tampong, men de fleste tar vel slikt med selv. En skal jo bare være i bryllupet i noen timer, ikke være på ferietur.

Skrevet
Selv om jeg helt sikkert kjenner mange i et bryllup, så ville jeg garantert ikke forsyne meg av hverken sminke, deodorant, hårbørste, tyggis, drops eller noe lignende.

Til nød kunne jeg tatt en tampong, men de fleste tar vel slikt med selv. En skal jo bare være i bryllupet i noen timer, ikke være på ferietur.

En tampong hadde jeg absolutt tatt dersom Tante Rød kom litt uventet.

Drops/tyggis/frisk pust hadde jeg overhode ikke hatt noe problem med å ta (er da kjentfolk!).

Deodorant hadde jeg nok husket selv denne dagen, men ved nødstilfelle er det godt mulig jeg hadde tatt dette også (spray-deo).

Hårbørste hadde jeg nok ikke lånt.

Sminke har vi ikke satt frem, er ikke helt nødvendig tror jeg.

Strømpebukse hadde jeg forsynt meg av om det gikk hull i min egen. Neglelakk hadde jeg tatt på min egen, om det gikk hull.

Sorte sokker hadde jeg forlangt at min mann hadde tatt på seg, dersom han hadde hatt hvite sokker på en slik dag :ler:

Paracet hadde jeg helt klart forsynt meg med dersom hodepinen hadde kommet.

Nål og tråd hadde jeg også lånt, dersom dette ble nødvendig.

Tannpirkere er altid kjekt å ha tilgjengelig syntes jeg.

Våre kurver er satt frem "for morro skyld", men det er jo meningen at folk skal forsyne seg om de trenger noe.

Kan ikke skjønne at folk skal se på dette som noe negativt jeg....? :-?

Godt ingen av mine gjester er så fisefine som visse her inne :ler:

Er jo bare ment som hjelp til gjestene? Man MÅ jo ikke ta noe?

Skrevet

Jeg syns det er en fin idé jeg, og skjønner ikke hvorfor noen er så negative ( hvorfor i det hele tatt gidde å lese innlegg om kurvene hvis det bare er "teit"??).

Vet jeg hadde satt pris på disse kurvene hvis jeg var gjest. Små ting har jo mye å si!

Synes hårnåler på dametoalettet var en god idé, er jo ikke alltid de flotte sveisen sitter hele kvelden... da også hårspray selvfølgelig...

Nål og tråd bør man jo absolutt ta med!

Og mens vi er inne på det, be brudgommens forlover eller en annen ta med nål og tråd til kirken også...

Var i ett bryllup i sommer, hvor brudgommen mistet en knapp før vielsen. Han måtte gå til et hus i nabolaget og få hjelp av en fremmed dame... hun sa at det ikke var første gang hun hadde fått besøk av en stresset brudgom! :ler:

Skrevet

Jeg sier ikke at det er teit, men jeg skulle vært i virkelig nød om jeg hadde forsynt meg av noe i kurven. Unntak er altså tampong og en ny ting jeg kunne tatt er strømpebukse.

Og det er for all del hyggelig og veldig omtenksomt å sette ut slike kurver. Og jeg hadde garantert ikke tenkt at det var teit eller tåpelig om jeg hadde vært i et bryllup med en slik kurv. Jeg sier bare at jeg ikke hadde benyttet meg av den.

Og det er langtifra kun kjentfolk i et bryllup. I det siste jeg var i kjente jeg kanskje 1/3 av gjestene. Og jeg kjente brudeparet svært godt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette ville jeg hatt i kurven i tillegg til tidligere nevnte ting:

Bittelite skopussesett (for de som har glemt å pusse eller har blitt møkkete)

Doc i forskjellige farger oppi en dyp skål (hjelper for pusten og halsen)

Smykketang til kjeder og armbånd og slikt som ryker

Billig truse til damene i tilfelle noen har blødd igjennom (ekkelt å gå med våt truse)

Superlim

Gjest Anonymous
Skrevet

Og kanskje en laptop så de som vil kan sjekke siste nytt på internett? :ler: Kunne ikke dy meg. Jeg syns for all del det er hyggelig å tenke på gjestene, men da jeg planla mitt bryllup hadde jeg mer enn nok med andre ting. Vi hadde IKKE slike kurver og vi ble både godt gift og hadde en super bryllupsfest. Poenget mitt med å svare på denne tråden er at ikke alle kommende bruder må tro at slike kurver MÅ man ha.. Jeg hadde aldri hørt om det før jeg leste om det på KG en gang tidligere heller forresten.. Men til dere kurvdamer - lykke til :)

Skrevet

Doc i forskjellige farger oppi en dyp skål (hjelper for pusten og halsen)

Jeg ville heller satset på drops hvor hver enkelt er pakket inn,...Jeg hadde aldri forsynt meg av en skål med drops, som mange andre hadde stappet hånda si oppi, sånn med tanke på at ikke alle vasker seg på hendene,...

Skrevet

Vi hadde dette i vårt bryllup og fikk mye skryt for kurvene. Dagen etterpå da jeg syddet opp så jeg at mange av gjestene hadde hatt nytte av dette. Ikke så mye, men det er en artig liten detalj spør du meg! Jeg hadde papir lommetørkle oppi kurven og så gjestene kunne ta med seg. Hadde de i små pakker. ellers mye at det dere andre nevner. hadde og frisk pust, tannpirkere, hår gele, skum, spray deodorant (mann og dame) og bilnd, tamponger, strømpebukser (svart og brun) og mye mer som jeg ikke husker i farten! Helt topp for vår del!!

Gjest Bertine
Skrevet
Tror jeg ville droppet lipsylen også -ekkelt at alle gjestene kan bruke den samme.

Dette løser du ved å ha en boks med kløvervaselin.

Det kan høres veldig dyrt ut med alt man kan putte oppi disse kurvene, men mye er jo ting man allerede har. Det er liksom begrenset hvor mye håndkrem og hårspray man bruker i løpet av en kveld...

De fleste har nok med seg sminke og diverse selv, jeg ville nok heller lagt noen drops/tyggis og små ting (hva med små-prøver fra parfymeri på prøver osv???).

Klem B

Skrevet

Vi fikk også mye skryt for kurvene i vårt bryllup. Hadde sysaker, strømpebukser, blank neglelakk (til de riftene som fortsatt kunne repareres! :ler: ) bind, tamponger, neglefil, små pakker med kleenex, deodorant, kammer, tannpirkere, tanntråd, hårspray, kammer, barberhøvler, pastiller, plaster, hodepinetabletter...tror ikke det var mer..men det var mange som kommenterte at det var et nyttig påfunn! Ikke kostet det allverden heller!

Skrevet

Lurer på om vi skal ha dette jeg :klø:

Må vurderes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...