Gå til innhold

Kurver på toalettene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om å sette en pent pynta kurv på vært av toalettene som skal inneholde.

Dame:

Strømpebukse

neglelakk

mascara

pinex

ob

bind

lypsyl

doedorant

Herrer:

pinex

deodorant

barberhøvel ( hvis noen har glemt en flekk)

Er det noen her som har forslag om andre ting som bør være oppi her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neglefil

Blank neglelakk til hull i strømper

Tyggegummi

Frisk pastiller

Eivissa 1212[ Dette Innlegg er endret av: Eivissa den 2002-02-23 13:09 ]

Skrevet

Kanskje jeg som er litt smårar......men hvem er denne kurven for?

For brud og brudgom?

Alle gjestene?

Skrevet

Kurvene skal stå på badet så alle kan forsyne seg etter behov:)

Skrevet

Morsom vri! Aldri hørt før....er det vanlig?

Skrevet

Hårspray og leppestift (eller lipsyl med farge)12

Skrevet

Dropp maskara -bør ikke bruke samme som noen andre da man kan få infeksjon.

Tror jeg ville droppet lipsylen også -ekkelt at alle gjestene kan bruke den samme.

Husk SPRAY-deodorant.

Tyggegummi, tanntråd, tannstikker, håndkrem, neglefil, hårspray/gele og halspastiller kan være lurt å ha.

Kanskje også matt pudder uten farge, men det kommer jo an på hvor mye man egentlig vil "dille" for gjestene sine.

Det kan høres veldig dyrt ut med alt man kan putte oppi disse kurvene, men mye er jo ting man allerede har. Det er liksom begrenset hvor mye håndkrem og hårspray man bruker i løpet av en kveld...

Skrevet

Takk for super ide. Skal brukes i vårt bryllup også. Lykke til. icon_smile.gif

Skrevet

Papirlommetørkler - noen blir kanskje litt rørt av taler og har helt glemt å ta med seg et lommetørkle.

En ting som vi glemte til kurvene i bryllupet vårt (og som selvfølgelig flere etterlyste) var et sysett med noen sikkerhetsnåler, nål og tråd. Utrolig hvor mange sømmer som kan gå opp og hvor mange knapper som kan løsne i løpet av en kveld!!!!12

Skrevet

Dette er en kjemppe god ide, har tenkt bruke dette selv også.

En liten varning til deg scorpion73, hvis dere skal ha alkoholservering i bryllupet deres så er det definitivt ikke anbefalt og ha Pinex!!!(skadelig for leveren i stort forbruk og specielt ille å bruke sammen med alkohol)12

Skrevet

kanskje litt dum jeg....hvor mye av hver ting trengs det? Vi skal nemlig ha ca 120 gjester, men jeg synes ideen var kjempe fin og har lyst til å gå for den.12

Skrevet

Det er IKKE farlig å ha Pinex/Paracet/Pamol i denne kurven!!!!

Disse inneholder Paracetamol, og er det minst skadelige av smertestillende midler, med hensyn til mage/lever. og noe de fleste tåler. Det er verre med f.eks Ibux, som folk med f.eks astma,mageproblemer, går på blodfortynnende medisiner o.l,ikke skal bruke. MEN, alle disse legemidlene er skadelige i store doser (uten avtale med lege, vel å merke) tror ikke man inntar enorme mengder av disse tablettene, men at det er deilig å få noe som hjelper der og da!Dette er jo gjerne noe man glemmer å ta med seg selv!!Og de fleste som har hodepine, stopper/orker ikke mere alkoholinntak

Gjest Anonymous
Skrevet

For å være helt ærlig; kurver på toalettene høres ut som en veldig tåpelig ide. I America har de ofte dette på utesteder - og det ser lite apetittelig ut. Hvem har vel lyst til å bruke sminke og deodorant som andre har brukt før? Kan ikke heller se vitsen med neglelakk, OB og diverse. De fleste har dette med fra før - og forventer i hvertfall ikke å finne det "dandert" i en kurv på toalettet! Dette blir bare dillete og tåpelig. Tror ikke at gjestene blir spesielt imponert heller. Jeg vil i stedet ha foreslått å sette en litt eksklusiv håndkrem på benken sammen med tre langstilkede, hvite roser i hver sin slanke vase. Dette er mye mer elegant og innbydende enn en uapetittelig kurv som ingen har bruk for. Skulle en uheldig gjest gå tom for OB så er det bare å kjøpe inn en pakke på forhånd og plassere diskret inne på toalettet.

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det hørtes smart ut, jeg. Det er ganske stor forskjell på å ha en kurv på toalettene i private selskap hvor de fleste kjenner hverandre og hvor det er begrenset hvor mange som er der, og på kurver på utesteder. Tross alt mange fler som er innom et toalett på et utested enn på et bryllup....

Jeg hadde ihvertfall syns det hadde vært helt ok å bruke sysaker og blank neglelakk som lå i en kurv hvis det var nødvendig.

Skrevet

Dette var noe av det vi fikk ros for i hvert fall. Og det er et privat selskap! I tillegg til dte som er nevnt, la vi et bind oppi, en pakke ob, kondomer på både herre og dametoalettene (det var mest gøy for oss...).

Jeg glemmer alltid noen når jeg er på fest. Og det meste av dette er forbuksvare, så det som ikke ble brukt, har vi selv brukt etterpå. Ikke sminke da, men hårspray - og nei, det er INGEN grense for hvor mye hårspray som kan brukes i løpet av en sånn kveld... tenk på alle de flott oppsatte frisyrene etc... 12

Gjest gjest 0
Skrevet

Synes dette hørtes ut som en flott idè jeg! Kjempelurt! Jeg glemmer alltid et eller annet, eller jeg får ikke plass i den lille penveska jeg har med meg. Lurt med hårspray og noen hårnåler. Og ob/bind, neglelakk, nål+tråd, sikkerhetsnåler osv... Det er utrolig hva som går galt når man vil ta seg godt ut!

Man kan godt ha hårspray/gele hos men også! Og sysaker+sikkerhetsnåler. Menn er nok mer forfengelige enn man tror! kanskje også mintpastiller? Synes dette var en fin måte å vise at man tenker på gjestene jeg!

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pamella den 2002-03-04 09:07 ]

• 2 år senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

hei

Synes dette var en kjempe idee - skal absolutt bruke dette!!

Nå kommer vel linken lenger opp, så nå får flere se den!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...