Gå til innhold

Body for life

Fremhevede innlegg

Gjest Hungle
Skrevet

Hei!

Har noen prøvd et trenings/livsstilprogram som heter Body for Life? Det er amerikansk, og har en lang filosofi bak seg. Det er blant annet en bok en må lese der det står om filisofien bak opplegget, og hvordan en skal trene og spise, samt bilder av folk som har fullført programmet. Noen av de bildene virker litt for gode til å være ekte syns jeg.En skal ha 6 måltider til dagen tror jeg, og erstatte noen måltider med vitaminshake.

Har bare lest om dette programmet i en del blader, samt at kjæresten min prøvde(klarte ikke å fullføre). Det jeg lurer på er om noen har klart å fullføre dette og har fått en slik kropp som programmet lover?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Virker som treningsprogrammet er bra ihvertfall, men det er krevende for en person som ikke har trent i det hele tatt(eller på lenge)

Bildene er ikke tatt med 3mnd mellomrom ihvertfall, slik fremgang er umulig, men det er mye godt i dette programmet.

Vær kritisk, på meg virker vitaminshaken bla litt overdrevet, kan du se for deg at du skal drikke shake livet ut, det heter jo "for life" ikke sant?

Zloty

Gjest Gjest jeg også
Skrevet

Hei, jeg er kommet mot slutten av et sånt tremåneders opplegg nå,- og det funker veldig bra! Det er jo egentlig ikke så rart, med trening seks dager i uka og sunn mat seks ganger om dagen. Ikke er det noe hokus-pokus opplegg heller,- men for meg i hvert fall ble det litt enklere å følge all trening til punkt og prikke i og med at jeg hadde tatt i mot "utfordringen". Man blir litt sta av sånt....jeg hadde vel ikke løpt i snøstorm og bortover-regn, hvis det ikke hadde vært for det. Jeg kommer nok ikke til å få like store resultater som mange av de på de bildene, men det er jaggu ikke så langt unna heller. Jeg føler meg sterkere og sprekere enn noen gang! Kan absolutt anbefales! :D

Skrevet

Hvor kan jeg finne mer info om "Body for life"? Hørtes intresant ut.

Gjest gjest jeg også
Skrevet

Her ser du litt mer om opplegget: www.bodyforlife.com

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...