Gjest Hege Skrevet 27. mars 2003 #1 Del Skrevet 27. mars 2003 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=26566 I det siste har dette blitt aktuelt igjen. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 27. mars 2003 #2 Del Skrevet 27. mars 2003 Helt enig Hege. Jeg synes det er forferdelig at noen få skal "ødelegge" for alle. For det er jo det de gjør - men det skjønner de pinadø ikke sjøl! Noen ganger føles det som om jeg befinner meg på "fjortis-guiden" og ikke på kvinneguiden. :-? Skal dette forumet være en plass vi skal trives så får vi slutte med disse latterlige, smålige innspillene. Hev dere over "idiotiske" innlegg - ja, det holder hardt mange ganger, men det går an! Det er ikke nødvendig å få det siste ordet HVER GANG! :x Tål humor og ironi. Sier du meninga di her inne - så MÅ du tåle at andre har andre meninger. Er det noen som "angriper" din mening - så prøv å ikke synke ned på angriperns nivå........men "ta det som den voksne personen du er". VI HAR ALLE ANSVAR FOR AT KG BESTÅR! Til slutt ønsker jeg alle en fin dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå