Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #1 Skrevet 3. april 2002 Lær dere å operere toalettsetet. Vi trenger det oppe; dere trenger det nede Dere hører aldri at vi klager over at dere etterlater det nede. ALLE menn ser kun 16 farger. Fersken er en frukt, ikke en farge. Hvis du tror du er tjukk, er du antagelig det. Ikke spør oss. Vi nekter å svare. Klipp aldri håret. Langt hår er alltid penere enn kort. En av hovedgrunnene til at menn kvier seg for å gifte seg, er at gifte kvinner alltid klipper håret, og da er det for sent å kvitte seg med henne. Fødselsdager, jubileer og Valentinsdagen er ikke konkurranser for å se om vi kan finne den perfekte gaven nok en gang. Hvis du stiller et spørsmål du ikke vil ha svar på, vent deg et svar som du helst ikke vil høre. Noen ganger tenker vi ikke på dere. Lær dere å leve med det. Lørdag = sport. Det er like uforanderlig som fullmånen eller tidevannet. La det forbli slik. Shopping er ikke en idrett, og neida, vi kommer aldri til å betrakte det som det. Når vi må gå bort, ta på deg akkurat det du vil, og du blir så fin, så. Virkelig. Du har nok klær, og altfor mange sko. Å grine er utpressing. Be om det du vil ha. La det være helt klart: Vage antydninger funker ikke! Sterke antydninger funker ikke. Virkelig tydelige antydninger funker ikke. Bare si det rett ut! Nei, vi vet ikke hvilken dag det er. Det kommer vi aldri til å vite. Merk av merkedagene på kalenderen. Å tisse stående er vanskeligere. Vi er nødt til å bomme av og til. De fleste menn har tre par sko. Hva får dere til å tro at vi er flinke til å velge ett par, av haugen på over 30, som tar seg godt ut med akkurat den kjolen? Ja og Nei er meget akseptable svar på nesten alle spørsmål. Kom til oss med et problem bare dersom dere vil ha det løst. Det er det vi gjør. Sympati er det venninner er til for. Hodepine som varer i 17 måneder er et problem. Oppsøk lege. Sjekk oljen. Ingenting av det vi sa for seks måneder siden kan trekkes inn i en diskusjon. Alle kommentarer/bemerkninger blir ugyldige etter syv dager. Hvis noe vi sa kan tolkes på to måter, og én av dem gjøre dere sinte eller ulykkelige, mente vi den andre. La oss glane. Vi kommer til å gjøre det likevel; det er rent genetisk. Dere kan enten be oss gjøre noe ELLER fortelle oss hvordan vi skal gjøre det, men ikke begge deler. Hvis det ikke er livsviktig, vennligst si det som skal sies under reklamen. Hvis det klør, vil det bli klødd. ØL er like interessant for oss som håndvesker og sko er for dere. Hvis vi spør hva som er i veien og dere svarer "ingenting", så kommer vi til å oppføre oss som om ingenting er i veien. Vi vet at dere lyver, men det er bare ikke bryet verd. Takk for at dere leste dette; joda, jeg vet at jeg må sove på sofaen i natt, men egentlig er det OK - akkurat som å være på camping. Hilsen mannen
moonmood Skrevet 3. april 2002 #4 Skrevet 3. april 2002 den var jo litt morsom! men jeg skjønte ikke den med frukten, noen som kan forklare??
ElleVille Skrevet 3. april 2002 #5 Skrevet 3. april 2002 moonmood, hvis du har sett i kleskataloger for eksempel, så finnes det nå femhundreogførtini forskjellige navn på (nesten) samme farge.
Kreps Skrevet 3. april 2002 #6 Skrevet 3. april 2002 Synes den var bra jeg, stemmer veldig med min mann i hverfall... Menn er enkle. *Ler*12
Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2002 #8 Skrevet 3. april 2002 Ja dette var noe å tenke på... Tror jeg har funnet meg en uvanelig mann... For han elsker å sjoppe vet at fersken er en farge og en frukt... Gir seg ikke hvist jeg sier at ingenting er i veien og anntydninger/hinnt fungerer. Liker ikke sport og syntes at jeg har forlite sko og klær.... Er jeg ikke heldig.... 12
Linnda Skrevet 3. april 2002 #9 Skrevet 3. april 2002 Lottemor, du må jo virkelig ha skutt gullfuglen!!!
Gjest Lottemor Skrevet 3. april 2002 #10 Skrevet 3. april 2002 Jepp.... har det og han er bare min.... klem fra 12
Venus Skrevet 5. april 2002 #11 Skrevet 5. april 2002 La menn være menn, og la oss kvinner få være akkurat det,- KVINNER.... På godt og vondt. Så blir alle så fornøyde så... Venus.
Cassandra Skrevet 5. april 2002 #12 Skrevet 5. april 2002 Jeg leste i illustrert vitenskap at mannen er en truet art... fordi kromosomet deres er i forandring og sååååååååååååååå mye mindre enn kvinnens kromosom...*s* Om maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år vil y kromosomet være noe enkelte KVINNER har... *ler* Så la oss ta vare på mannen slik vi har ham... for våre etterfølgere vil kun lære om mannen ved å lese om våre erfaringer... Jeg vet ikke jeg.. vil de bli lettet over å ikke ha dem? Eller vil de sørge over det de aldri fikk..?? Jeg synes det er spennende med forskjellene. Hvis det ikke var forskjeller så kunne vi vel like gjerne levd med det samme kjønnet? Vi trenger mannen for mer en reprodusering, gjør vi ikke vel?? Jeg er heldig for jeg har en mann som er veldig klar over hva han føler og kan gi uttrykk for det. Han leser meg som en åpen bok. Det er deilig. Det nytter ikke å si at det ikke er noe i veien, for han gir seg ikke før jeg forteller hva det er...*ss* Men sporten får han likevel ha i fred... så lenge det ikke kræsjer med Ally...*ler* At han kikker på andre damer kommer alltid til å være frustrerende, men jeg VET at slik er det. Vi gjør det jo vi også...*ss* Så lenge det er meg han deler dagens siste tanker med... så lenge det er meg han elsker, så kan jo alt annet bare være som det, eller hva? Med få ord: enig med deg, Venus..*ss*12
Bakgårds-katta Skrevet 6. april 2002 #14 Skrevet 6. april 2002 Det var nok en del rett i det der, ja! Som sagt lenger opp i rekka her: menn er ENKLE... Men jeg liker dere allikevel, jeg. 12
Gjest Tristessa Skrevet 7. april 2002 #15 Skrevet 7. april 2002 Hmm... kan ikke si at det som sto her stemte med kjæresten, men kanskje det stemmer mer om et par tiår når vi er gamle og grå?12
Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 8. september 2005 #16 Skrevet 8. september 2005 Dette burde vært pensum i skolen!
Gjest 123 Skrevet 8. september 2005 #17 Skrevet 8. september 2005 veldig mye riktig! men jeg vet at jeg kan forbedre meg på noen punkter også! det er vel menneskelig å prøve å utvikle seg, kvinner som menn....
malicious Skrevet 8. september 2005 #18 Skrevet 8. september 2005 Tror denne har gått litt fra land og strand, nemlig lest den før.
Gjest Emera Skrevet 8. september 2005 #19 Skrevet 8. september 2005 Tror denne har gått litt fra land og strand, nemlig lest den før. ← Det har du sikkert rett i, tråden er fra 2002...
Tiit Skrevet 8. september 2005 #20 Skrevet 8. september 2005 Morsom var den uansett! og sikkert nok noe i det å....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå