Gjest indiangranny Skrevet 26. mars 2003 #1 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei Kg venner Jeg lurer på hvorfor chaten er død,hver gang jeg har gått inn har det ikke vært noen der.Gidder ikke folk å chatte lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2003 #2 Del Skrevet 26. mars 2003 Chatten er litt ustabil for tiden. Plutselig kommer ikke folk inn.. andre ramler ut. Dessuten kommer jeg meg aldri i seng når jeg chatter. Prøver faktisk å holde meg unna :-? . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 26. mars 2003 #3 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg prøver meg en liten tur :D Kommer snart :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 26. mars 2003 #4 Del Skrevet 26. mars 2003 Hmm... Mulig det er jeg som er treig, men hvor er den chatten dere snakker om egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 Du finner linken helt til høyre på siden her. Men jeg kommer ikke inn nå. Du kan jo prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 26. mars 2003 #6 Del Skrevet 26. mars 2003 Kommer heller ikke inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2003 #7 Del Skrevet 26. mars 2003 Ser ut som om det er en begrensning på 5 eller 6 gærninger om gangen synes jeg. Hvor mye galskap er det egentlig plass til på en chat? Fryktelig irriterende altså.. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelie Skrevet 26. mars 2003 #8 Del Skrevet 26. mars 2003 Aha! Takk! Spørs om det blir noe av i kveld (gjesp!), men nå er jeg i alle fall informert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. mars 2003 #9 Del Skrevet 27. mars 2003 Derfor IRC er en fin ting. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå