Pip Skrevet 26. mars 2003 #1 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har veldig synlig og mørkt hår på armene, og derfor fjerner jeg det. Har en epilator (en Philips tror jeg, med sånn kjøleelement-greie...) som jeg bruker på leggene, og er svært fornøyd med den. Nå lurer jeg på: Kan jeg bruke den på armene også? Det er jo mye billigere enn voks, siden jeg likevel har den... Men tenker at huden er en del sartere på armene... Noen som har erfaring emd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. mars 2003 #2 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har prøvd å epilere armene, og det gjorde FRYKTELIG vondt. Det ble såvidt jeg husker temmelig rødt og stygt en god stund etterpå også. Jeg pleier å vokse armene en gang i mellom, og det fungerer svært bra; det blir veldig pent og jeg synes faktisk det gjør mindre vondt enn å vokse leggene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiane Skrevet 27. mars 2003 #3 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har epilert armene, det gjør vondt, jeg har kjøpt en krem hos hudpleieren som jeg smører på etterpå, den lindrer og hårene gror ikke så fort ut igjen, hadde ikke klart meg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. mars 2003 #4 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har epilert armene' date=' det gjør vondt, jeg har kjøpt en krem hos hudpleieren som jeg smører på etterpå, den lindrer og hårene gror ikke så fort ut igjen, hadde ikke klart meg uten.[/quote'] Hva slags krem er det? Høres ut som en bra ting, regner med den kan brukes etter voksing også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #5 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har veldig synlig og mørkt hår på armene, og derfor fjerner jeg det. Har en epilator (en Philips tror jeg, med sånn kjøleelement-greie...) som jeg bruker på leggene, og er svært fornøyd med den. Nå lurer jeg på: Kan jeg bruke den på armene også? Det er jo mye billigere enn voks, siden jeg likevel har den... Men tenker at huden er en del sartere på armene... Noen som har erfaring emd dette? Den fungerer kjempefint på armene, jeg har samme epilator som deg så bare sett i gang og smør huden godt etterpå. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. mars 2003 #6 Del Skrevet 27. mars 2003 Dette har jeg aldri tenkt på. Det skal jeg jammen prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #7 Del Skrevet 27. mars 2003 Dette har jeg aldri tenkt på. Det skal jeg jammen prøve. Fungerer helt fint :-) bare prøv. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. mars 2003 #8 Del Skrevet 27. mars 2003 Høres litt vondt ut, men det skal jeg alltids takle. Er det svindyrt med en slik? Gidder ikke å legge så mye penger i det hvis det viser seg å være helt uutholdelige smerter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #9 Del Skrevet 27. mars 2003 Gjør ett søk på epilator* og du får opp masse innlegg om pris og info. Jeg anbefaler Philips Satin Ice til ca 650 kroner. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. mars 2003 #10 Del Skrevet 27. mars 2003 Takk for tipset! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. mars 2003 #11 Del Skrevet 27. mars 2003 Takk for tipset! :D Hubba Bubba :D Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Change Skrevet 27. mars 2003 #12 Del Skrevet 27. mars 2003 Dette må jeg prøve! Jeg barberer armene og det er slitsomt og kjedelig i lengden Må jo gjøres hver eneste dag for å holde det vedlike. Hvor ofte må dere epilere? Blir det mindre vondt etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. mars 2003 #13 Del Skrevet 27. mars 2003 Hvor ofte kommer vel an på hvor fort hårene dine bestemmer seg for å vokse ut igjen. Hva smerte angår, har jeg ikke epilert noe noen gang, men vokser titt og ofte. For å si det sånn - et glass rødvin kan hjelpe deg i starten, men en blir vant med det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 27. mars 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 27. mars 2003 Heihei, og takk for svar! Den fungerer kjempefint på armene, jeg har samme epilator som deg så bare sett i gang og smør huden godt etterpå. -Så greit, da! Takk skal du ha, Milla!! :D Dette må jeg prøve! Jeg barberer armene og det er slitsomt og kjedelig i lengden Må jo gjøres hver eneste dag for å holde det vedlike. Hvor ofte må dere epilere? Blir det mindre vondt etter hvert? Jeg tror jeg epilerer leggene kanskje hver tredje uke eller noe? Og jeg har iallefall ikke mindre hårvekst enn de fleste, vil jeg tro... Men tror det er store individuelle forskjeller her. Og ja - det blir absolutt mindre vondt etter hvert! Første gangen måtte jeg liksom tvinge meg til å gjøre det, men nå går det veldig greit - tenker ikke over at det er noe særlig vondt! (Håper det er sånn når det gjelder armene også, da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristiane Skrevet 31. mars 2003 #15 Del Skrevet 31. mars 2003 Kremen jeg nevnte tidligere heter "depigel" fra Academie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 8. april 2003 #16 Del Skrevet 8. april 2003 jeg tror jeg epilerer ca 1-2 ggr i uken.. er jeg godzilla eller?? Nei, laser må tyydeligvis være tingen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå